grafi_89 Opublikowano 10 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Już niech tak jedzie i jak twierdzisz "szkodzi motocyklowi" niż zap****ala ile wlezie bez doświadczenia i umiejętności. Tym mógłby zaszkodzić duuuużo bardziej i to nie tylko sobie...No dobra ale jeśli chce se pojeździć to nie ma co palić głupa po mieście tylko sie wyjeżdża w jakąś traske. Słyszałem o przypadku że kolo jakiś na litrze też tak wolno jeździł a potem połowa cześci do wymiany z silnika.Do latania szybko jest niedaleko mnie awaryjny pas lotniczy w Puchałowie tak więc jest gdzie sie przejechać:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 No dobra ale jeśli chce se pojeździć to nie ma co palić głupa po mieście tylko sie wyjeżdża w jakąś traske. Słyszałem o przypadku że kolo jakiś na litrze też tak wolno jeździł a potem połowa cześci do wymiany z silnika.Do latania szybko jest niedaleko mnie awaryjny pas lotniczy w Puchałowie tak więc jest gdzie sie przejechać:icon_mrgreen:Do latania szybko sa tory wyscigowe. Masz enduro, wiec naucz sie lepiej jezdzic tym motocyklem w terenie. Pozniej bedzi Ci to procentowac na szosie. Naucz sie robic stojke, pokonywac zakrety w uslizgu, przejezdzac grzaski lub piaszczysty teren, hamowac awarujnie na granicy przyczepnosci... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 (edytowane) Stójke po co? Jazda ma być efektywna a nie efektowna. No chyba że kręci cie takie coś jak "stójka" czy jezda na "kole". Edytowane 11 Czerwca 2008 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grafi_89 Opublikowano 11 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Mając na myśi teren macie na myśli jakich hardcore czy tylko szutrową droge.Moim zdaniem teren i szosa to dwa przeciwstawne bieguny, no i na przypałowanie maszyny w terenie szkoda mi troche maszyny;/ Takie ćwiczenia na szutrze w moim przypadku mogą w 50% skńczyć sie uślizgiem no i glebą;( (Raz już leżałem i nie chce tego powtarzać;/ )P.S. Prosze o wyjeśnienie terminu "stójka"(mój stat na forum mówi sam za siebie- jestem zielony w temacie;/) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Wiadomo że teren jest bardziej wymagający, ale jeźdząć w nim możesz bardziej wyczuć moto i nauczyć się właśnie techniki co zaprocentuje na asfalcie a jak boisz sie moto zarysać lub się przewalić to wiesz raczej sie nic nie nauczysz ;) po za tym to nie odchodźmy od tematu. Jest tematy poświęcony temu "Podstawy jezdy enduro" Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 skoro miałeś glebe na szutrze to powinieneś z tego wyciągnąć wnioski i nastepnym razem takiego błędu nie popełnić. Po szutrze jak dla mnie to jazda jest najprzyjemniejsza i najłatwiejsza jeśli chodzi o nauke jazdy bokiem itd. Stójke to sobie można odpuśić, mój motocykl np nie zrobi ;) za słaby przedni hebel :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Stójke po co? Jazda ma być efektywna a nie efektowna. No chyba że kręci cie takie coś jak "stójka" czy jezda na "kole". Po szutrze jak dla mnie to jazda jest najprzyjemniejsza i najłatwiejsza jeśli chodzi o nauke jazdy bokiem itd. Stójke to sobie można odpuśić, mój motocykl np nie zrobi ;) za słaby przedni hebel :icon_mrgreen: Piszac stojke nie mam na mysli "stoppi" a zatrzymanie sie motocyklem w miejscu bez podpierania balansujac cialem. Moze jest to juz z pogranicza trialu ale jezdzac rekreacyjnie w terenie czasami sie przydaje i uczy opanowania sprzetu. Mając na myśi teren macie na myśli jakich hardcore czy tylko szutrową droge.Moim zdaniem teren i szosa to dwa przeciwstawne bieguny, no i na przypałowanie maszyny w terenie szkoda mi troche maszyny;/ Takie ćwiczenia na szutrze w moim przypadku mogą w 50% skńczyć sie uślizgiem no i glebą;( (Raz już leżałem i nie chce tego powtarzać;/ )P.S. Prosze o wyjeśnienie terminu "stójka"(mój stat na forum mówi sam za siebie- jestem zielony w temacie;/)Oczywiscie ze teren i szosa to dwie inne sprawy. Ale jesli opanujesz uslizgi i nauczysz sie kontrolowac maszyne w terenie to bedziesz wiedzial jak sie zachowac np na mokrym asfalcie gdy motocykl zacznie Ci uciekac. Tak samo z awaryjnym hamowaniem, trzeba tez nauczyc sie kontrolowac maszyne na granicy utraty przyczepnosci. Na poczatek w terenie nic forsownego pomalutku podwyzszac poprzeczke. I jak mawiaja starozytni goralale "jak sie nie przewrocisz to sie nie nauczysz" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grafi_89 Opublikowano 11 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 No to może bardziej doświadczeni motocykliści niech dadzą mi jakiś zestaw ćwiczeń polepszających technike jazdy dla mało doświadczonego jeźdźca jak ja;)Tylko prosze o używanie terminów razem z wytłumaczeniem;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 dla mało doświadczonego to w sensie że nigdy nie jeździłeś w terenie czy jak? Na necie też i chociażby znajdziesz dużo porad jak i podstawowych o mocnym trzymaniu kolanami , głowa nad poprzeczką, nogi lekko ugięte, ręce tak samo, współpraca z motocyklem, amortyzacja na tyle, dociązanie odpowiednie...ii wiele wiele więcej. dużo tego jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grafi_89 Opublikowano 12 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 Jeśli pod pojęciem jazdy w terenie rozumiemy seryjne wypady żeby dopierdzielać jak dzik między drzewami w lesie to nie jeździłem w terenie;/ Jedyny teren jaki widziałem ja z moto to szutry i jakieś tam górki , a tak latam raczej po asfalcie;O) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grafi_89 Opublikowano 13 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Dobra chłopaki, co tu wam napisać?;/ Poprostu jutro jade do roboty do Holandii i nie wiem czy bede miał tam neta i kompa;/ Sezon mi minie ale za to kasy wpadnie. Jeśli macie ochote to sie wypowiadajcie a jeśli nie to trudno.Ja wracam dopiero pod koniec września .Pozdro dla was.3majcie sie :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 hmmmmmm ciekawie sprecyzowane pytanie....gdybym ja miał się zastanawiać w czym wypada jeździć enduro i jak wypada jeździć itd to bym nie jeździł wcale :) ja w rózowych okularach orzeszku zielonych szpilkach i niebieskich stringach dosiadam cr 500 i co to zmienia ?? co mnie obchodzi czy wypada czy nie wypada ?? mnie tak wygodnie i to sie liczy ........życie jest moje mama mnie nie kocha dziewczyna zdradza szef oszukuje chce sie zabić to tylko i wyłacznie mój interes ...... także nie przejmuj się....ja np na enduro jeźdze w integralu bo jest 1000x wygodniejszy od enduro i ma szybke (nie wieje w oczy ).....a że oba są tigery i bezpieczeństwa zero to jeźdze w tym w którym mi wygodnie :) i co mam założyć enduro bo 99% świata tak jeździ ?? i bede sie pocił jak szczur cisło mnie w uszy miał nieosłonięte oczy dlatego że wszyscy takie mają ?? najważniejsze to być sobą a nie patrzeć co inni i czy wypada czy nie..... jeżeli ekipa z która jeździsz akceptuje twój ubiór lub jeździsz sam to nie ma znaczenia w czym jeździsz ważniejsze jest jak :flesje: i tak jestem zszokowany przebiegiem dyskusji myślałem że wyniknie coś w stylu kask integral/enduro na ale widocznie czas sie zmienia :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 (edytowane) hmmmmmm ciekawie sprecyzowane pytanie....gdybym ja miał się zastanawiać w czym wypada jeździć enduro i jak wypada jeździć itd to bym nie jeździł wcale :D ja w rózowych okularach orzeszku zielonych szpilkach i niebieskich stringach dosiadam cr 500 i co to zmienia ?? co mnie obchodzi czy wypada czy nie wypada ?? mnie tak wygodnie i to sie liczy ........życie jest moje mama mnie nie kocha dziewczyna zdradza szef oszukuje chce sie zabić to tylko i wyłacznie mój interes ...... także nie przejmuj się....ja np na enduro jeźdze w integralu bo jest 1000x wygodniejszy od enduro i ma szybke (nie wieje w oczy ).....a że oba są tigery i bezpieczeństwa zero to jeźdze w tym w którym mi wygodnie :D i co mam założyć enduro bo 99% świata tak jeździ ?? i bede sie pocił jak szczur cisło mnie w uszy miał nieosłonięte oczy dlatego że wszyscy takie mają ?? najważniejsze to być sobą a nie patrzeć co inni i czy wypada czy nie..... jeżeli ekipa z która jeździsz akceptuje twój ubiór lub jeździsz sam to nie ma znaczenia w czym jeździsz ważniejsze jest jak :D i tak jestem zszokowany przebiegiem dyskusji myślałem że wyniknie coś w stylu kask integral/enduro na ale widocznie czas sie zmienia :D Już dawno nie czytałem większych głupot. :buttrock: Rozumiem. Można być tolerancyjnym, nawet trzeba, ale też trzeba być mądrym i z wyobraźnią. Może należysz do tego 1% świata odmieńców. Zacznij jeździć tyłem na moto, będziesz większym odmieńcem. Edytowane 13 Czerwca 2008 przez RafRaf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 hmmmmmm ciekawie sprecyzowane pytanie....gdybym ja miał się zastanawiać w czym wypada jeździć enduro i jak wypada jeździć itd to bym nie jeździł wcale :D ja w rózowych okularach orzeszku zielonych szpilkach i niebieskich stringach dosiadam cr 500 i co to zmienia ?? co mnie obchodzi czy wypada czy nie wypada ?? mnie tak wygodnie i to sie liczy ........życie jest moje mama mnie nie kocha dziewczyna zdradza szef oszukuje chce sie zabić to tylko i wyłacznie mój interes ...... także nie przejmuj się....ja np na enduro jeźdze w integralu bo jest 1000x wygodniejszy od enduro i ma szybke (nie wieje w oczy ).....a że oba są tigery i bezpieczeństwa zero to jeźdze w tym w którym mi wygodnie :D i co mam założyć enduro bo 99% świata tak jeździ ?? i bede sie pocił jak szczur cisło mnie w uszy miał nieosłonięte oczy dlatego że wszyscy takie mają ?? najważniejsze to być sobą a nie patrzeć co inni i czy wypada czy nie..... jeżeli ekipa z która jeździsz akceptuje twój ubiór lub jeździsz sam to nie ma znaczenia w czym jeździsz ważniejsze jest jak :D i tak jestem zszokowany przebiegiem dyskusji myślałem że wyniknie coś w stylu kask integral/enduro na ale widocznie czas sie zmienia :D I do kasków enduro są gogle jeśli byś nie wiedział :buttrock: Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 ja np na enduro jeźdze w integralu bo jest 1000x wygodniejszy od endurotwoje enduro to OGAR 200 jak mniemam ? To może jeszcze hard enduro , co ? super.. ogólnie cały twój tekst można sobie o kant dupy rozbić albo sobie wydrukuje i podetre sobie nim dupe (do tego tylko sie nadaje), bo ogólnie takich bzdetów to dawno nie czytałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.