IVEN Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 (edytowane) Proszę o pomoc w dokonaniu wyboru w /w temacie .To ma być moje pierwsze moto, kiedyś miałem do czynienia z dwoma kółkami i chciałbym powrócić do tej przygody.Czytałem wiele opinii na tym forum o tych motocyklach. Na początku pociągała mnie Magna, ale gdy poczytałem ile problemów sprawia silnik VF (4 gary), to zacząłem się przyglądać hondzie shadow na dwóch garach o tej samej pojemności no i niestety trochę słabszej, ale z trochę lepszymi hamulcami.....Będę wdzięczny za wszelkie sugestie :) Tylko proszę nie piszcie ,żebym poczytał trochę forum, bo od dwóch tygodni nic innego nie robię ;) Edytowane 7 Czerwca 2008 przez IVEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 hmm... a już zacząłem szukać dla ciebie odpowiedzi w archiwum :) oki, to powiem tak: jeśli ma to być motocykl na początek, wybrałbym spokojniejszą v2. tańsza w eksploatacji (spalanie, regulacje), a wydatków będziesz miał i tak na początku dość, łagodniejszy silnik niż v4, słabsza nieco reakcja na rollgaz co przyda się przez jakiś czas póki nie nabierzesz obycia z motocyklem. poza tym mam wrażenie, że będzie łatwiej znaleźć shadow w dobrym stanie, niż magnęjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hendar1 Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Mam doświadczenie z jednym i z drugim. Bierz Shadowa bo magna musi się w końcu zwalić mimo ,że silnik świetny i motocykl piękny. Jak przyjdzie co do czego to mechanicy będą cię spławiać bo dostęp do silnika w magnie jest STRASZNY! regulacje ciężkie bo kupa rozbierania a do tego jak Ci wywalą rachunek około 2 tyś (nie za regulacje tylko za naprawe praktycznie czegokolwiek) to się złapiesz za głowe. Shadow jest równie piękny , to są 2 motocykle robione w bardzo podobnej linii i unikalnej w dzisiejszych czasach sylwetce choppera z charakterkiem ( bo nowsze to już pod cruizera jak dla mnie tracą to coś :evil: ).Cień ma duuuużo żywotniejszy silnik i można robić na nim kolosalne przebiegi jak sie dba o maszynę a i regulacja jest dużo łatwiejsza i tańsza. Hydrauliczne zawory czyli nie musisz regulować i tylko 2 gaźniki co też jest łatwiejsze do regulacji i tańsze i w serwisie bez marudzenia się za to wezmą . Jeśli chodzi o moc Shadowa to na pewno wystarczy , jest silniejszy niż większość młodszych wykastrowanych norma maszyn , zbiera się doskonale i w porównaniu do Magny pali o wiele wiele mniej. Ja na swojej na trasie potrafię zejść poniżej 4 litrów a w korkach nigdy nie przekroczyłem 5 :wink: . I jeszcze jedno , Shadow jest wolno obrotowy w porównaniu do Madzi co też sie przekłada na żywotność. PS.Rada ode mnie , jak będziesz kupował i usłyszysz cykanie, dzwonienie , dudnienie , walenie czy cos metalicznego a gość bezczelnie będzie Ci wciskał kit o regulacji to powiedz mu żeby sobie go w D*** wsadził.To na pewno ściema , zaworów sie nie reguluje są hydrauliczne w Cieniu a pełno skatowanych sprzętów na allegro. I lej do niego tylko mineralny bo syntetykiem albo półsyntetykiem załatwisz sobie uszczelki!.A jak tankujesz to lej w miarę możliwość 98-kę, świetnie się na niej sprawuje i spalanie spada co w przeliczeniu wyjdzie na to samo jakbyś lał 95 a silniczek zdrowszy będzie :icon_mrgreen: To tyle :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IVEN Opublikowano 10 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 (edytowane) Hendar wielkie dzięki za tak wyczerpujące ogarnięcie tematu -nic dodać nic ująć, utwierdziłeś mnie w przekonaniu, bo juz wcześniej podjąłem decyzję . Wybór padł na ten motocykl http://moto.allegro.pl/item379293090_honda_shadow_vt700.html jechałem już nim, tylko gościu "trzyma "cenę wezmę go na przeczekanie ;pPs.faktycznie silnik chodził nie równo i gościu twierdził ,że wystarczy regulacja gazników Edytowane 10 Czerwca 2008 przez IVEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hendar1 Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Hendar wielkie dzięki za tak wyczerpujące ogarnięcie tematu -nic dodać nic ująć, utwierdziłeś mnie w przekonaniu, bo juz wcześniej podjąłem decyzję . Wybór padł na ten motocykl http://moto.allegro.pl/item379293090_honda_shadow_vt700.html jechałem już nim, tylko gościu "trzyma "cenę wezmę go na przeczekanie ;pPs.faktycznie silnik chodził nie równo i gościu twierdził ,że wystarczy regulacja gazników Wiesz co , musisz uważać , a nie ma jakichś metalicznych stuków , takiego cykania innego niż takie delikatne zaworków? Kupując staruszka , musisz uważać na minę , czasem lepiej kilka razy pojechać . Jeśli maszyna naprawde dobrze chodzi tylko brakuje regulacji gaźników to poproś jakiegoś mechanika żeby wziął wakuometr i wyregulował, niech tam jedzie z Tobą , to bardzo prosta operacja i można ją zrobić w 15 min. na trawniku albo powiedz gościowi żeby wyregulował u siebie a Ty mu tą 100 dopłacisz, wtedy posłuchasz i będziesz pewien maszyny bo tak czy siak Cię to czeka. Pisze tak dlatego , że trzeba uważać. Motorek wygląda na nie "Poganiany" patrząc na rury i kolanka więc jest szansa że silniczek będzie zdrowy , a jakby się tak okazało to tylko lać olej i paliwo i jeździć. Mam nadzieje ,że zakup się uda i życzę szerokości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.