Skocz do zawartości

Pierwszy motocykl a Africa Twin


Rekomendowane odpowiedzi

A druga(mniej miła sprawa) spotkała mnie przy hamowaniu-czułem że moto nie ma hamulców. To znaczy były,ale okropnie słabe w porównaniu z nowoczesnymi konstrukcjami...

 

Nie wiem na jaką AT wsiadłeś, ale albo na RD03 (jedna tarcza) i wtedy hamulce mogą być niewystarczające w stosunku do masy moto, albo na nowsze modele - ale wtedy kolega ma zrypane hamulce. Bo sprawna AT hamuje w zasadzie na widok 2 paluchów... :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem na jaką AT wsiadłeś, ale albo na RD03 (jedna tarcza) i wtedy hamulce mogą być niewystarczające w stosunku do masy moto, albo na nowsze modele - ale wtedy kolega ma zrypane hamulce. Bo sprawna AT hamuje w zasadzie na widok 2 paluchów... :bigrazz:

To była RD04, z dwiema tarczami.

Ja myślę, że zajc po przesiadce z FZ1 ew z poprzedniego FZS (o ile mnie pamięć nie myli) mógł jednak odczuć spora różnicę...

Oj,różnica była spora ;) 20 lat różnicy to jednak przepaść pod tym względem :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

hej

 

tak sie zlozylo ze Afri byla moim pierszym motórem poza epizodami nauki na cudzesach:")

 

i tym sposobem byla jedna teraz jest druga i tak juz zostalo

 

koledzy maja racje trzeba wsiasc zrobic runde i co tu gadac - albo bedzie dobrze albo nie

trampek tyz fajny

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

:crossy: A ja po śmiganiu na B12 przesiadłem się na domina i muszę powiedzieć że mnie NX zadziwił kiedy jadąc z kumplem jako plecak przy 60km na szutrze poszedł bokiem przy odkręcaniu manetki;p. Polecam na pierwszy turystyczny endutak nx 650:) aleeeee w przyszłym roku będzie AT albo STerene:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

170cm wzrostu to troszke mało nawet na transalpa. Gdzieś w terenie lub w głębokiej koleinie może nogi zabraknąć. Pamiętaj, że zawsze możesz dokupić obniżoną kanapę, lub obniżenie zawieszenia. Transalp jest o wiele poręczniejszy w stosunku do afryki. W miescie wywijasz między autami jak skuterem :) W terenie daje radę, ale tu sporo zalezy od opon. Jeżeli kupisz dobrą sztukę będziesz zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

170cm wzrostu to troszke mało nawet na transalpa. Gdzieś w terenie lub w głębokiej koleinie może nogi zabraknąć. Pamiętaj, że zawsze możesz dokupić obniżoną kanapę, lub obniżenie zawieszenia. Transalp jest o wiele poręczniejszy w stosunku do afryki. W miescie wywijasz między autami jak skuterem :) W terenie daje radę, ale tu sporo zalezy od opon. Jeżeli kupisz dobrą sztukę będziesz zadowolony.

 

170 cm, niecałe 70 kg, dwa lata TA, do roku AT. Wterenie i na szosie. Dla mnie obydwa motory są poręczne, jak się jedzie, bo jak stajesz, wychodzi różnica w masie. Generalnie zatrzymania, czy na drodze asfaltowej, czy na lesnej trzeba "zaplanować", przy takim wzroście jak mój. Z przodu obniżona o 1 cm, amortyzator odpuszczony. Z podnoszeniem nie jest aż tak źle, można się nauczyć, przy okazji nie robiąc sobie krzywdy.

Jednak na pierwszy motocykl wybrałbym TA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...