Nitomen Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 to raczej nie wina mieszanki , albo tlok pocalowal zawor , albo zmeczenie materialu tloka , daj fotki glowicy Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 (edytowane) Dokładnie jak mówi Nitoman... Jeśli zderzył się zawór z tłokiem to przyczyn może być kilka min. Zużyty napęd rozrządu w skutek czego przeskoczył rozrząd , nie właściwe uszczelki pod głowicą / cylindrem, ew. jakieś problemy z prowadnicą, trzeba by to sprawdzić. Jakieś prace z moto poszły do przodu? Edytowane 12 Czerwca 2008 przez Lucass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej1 Opublikowano 13 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 no wiec czesci kupioone i wlasnie sie skladaja w calosc... zdjecie glowicy wrzuce niedlugo gdyz bardzo jestem ciekaw czy pomoze to cos w okresleniu przyczyny ,,, ale mam pytanie ,, dorabialem sobie wszystkie uszczelki prywatnie i jest troszke zle na wzór zrobiona bo otóż czy uszczelka pod glowica miedziana moze miec mniejsze wymiary niz otwory w glowicy ?? srednica otworu w uszczelce ma 1 cm a w glowicy ok 2 cm ... ?? dzieki za odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 zoszczedziles 100 zl , teraz bedziesz myslal , wytrzyma czy nie :D , co jak co ale pod glowice kupil bym dobra uszczelke akcesoryjna. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej1 Opublikowano 18 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 złożyłem motor ale kurcze martwi mnie troche ,,, otorz po odpaleniu ( nie mialem założonego aby wiatraka od chlodnicy ) ktm sie tak zagrzał ze rura do czerwoności ... az strach myslec zeby gdzies wyjechac ... macie jakies pomysly czy coś źle zrobiłem ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 dostaje za malo paliwa lub jest zle ustawiony rozrzad. U mnie po remoncie dostal za malo paliwa i musialem regulowac gaznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.