drzewulec Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 WitamChciałbym samodzielnie wymienić napęd w mojej fazerce.Problem w tym, że nie znam numeru klucza, którym mógłbym odkręcić przednią zębatkę.Prośba o info i ewentualne dodatkowe informacje związane z wymianą napędu np. rodzaj gwintu.Z góry dziękuję. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motobandyta Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 z tego co pamiętam to jest 32 ale jak nie masz pneumatycznego klucza to ciężko bedzie szczególnie przy odkręcaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koniaczek Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 z tego co pamiętam to jest 32 ale jak nie masz pneumatycznego klucza to ciężko bedzie szczególnie przy odkręcaniu. dokladnie jak powyzej, jesli brak klucza pneumatycznego to poleca 2 metrowa przedluzke i pomoc kumpla. Sam w ten sposob zmienilem naped i przejechal od tego czasu z 11tys km. nic sie nie odkreca i jest git, tylko najlepiej razem z lancuchem wymienic nakretke i podladke bys mial pewnosc ze Ci sie nic nie odkreci podczas jazdy (sa tanie jak barszcz, ale musza byc oryginalne). Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drzewulec Opublikowano 3 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Dzięki bardzo. Rzeczywiście, za cholere nie idzie jej odkręcić.Chyba oddam do serwisu :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 jak dasz do serwisu to zapowiedz im zeby wymienili nakrętke plus podkładke!znajomy dał- to złozyli to na starej nakrętce i nie dali podkładki zabezpieczającej w ogóle! odkręciła sie nakrętka po 1000km i narobiła troche bigosu!ja bym to robił sam-zero filozofii-dobra nasadka+długa przedłuzka i sruba odkręcona! przy przykręcaniu trzeba pamietac zeby przesmarowac np.Loctite i dokręcic z momentem 70nm Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koniaczek Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 jak dasz do serwisu to zapowiedz im zeby wymienili nakrętke plus podkładke!znajomy dał- to złozyli to na starej nakrętce i nie dali podkładki zabezpieczającej w ogóle! odkręciła sie nakrętka po 1000km i narobiła troche bigosu!ja bym to robił sam-zero filozofii-dobra nasadka+długa przedłuzka i sruba odkręcona! przy przykręcaniu trzeba pamietac zeby przesmarowac np.Loctite i dokręcic z momentem 70nm true. To jedna z newralgicznych czesci fazera, na tym forum jest opisane kilka przypadkow odkrecenia sie śrubki po oddaniu moto do mechaniora. To proste jak... wiadomo co. Wiec jak cos masz zrobic dobrze zrob to sam. I pamietaj! -Kluczem do sukcesu jest przedluzka, ale dokrecenie kluczem manometrycznym tez sie przyda- Latwiej sie to robbi we dwoch- zmien podkladkke i nakretke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.