SeibR Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 (edytowane) witam, mam problem z hondą ns-1 80 montesa rocznik 96r. problem taki że honda jest po remoncie, nowy tłok, pierścienie, cylinder poszlifie. I po złorzeniu wszystko śmiga tylko gdzieś chyba dostaje lewe powietrze albo mi sie wydaje, ponieważ jak jade to powyzej około 6 tys gaśnie, a do 6 tys normalnie smiga, problem znika gdy wsadze jakiś kawałek szmatki do filtra powietrza żeby go troche przytkac filter(motor poprostu dostaje zaduzo powietrza a za mało paliwa), wtedy motor chodzi pięknie, teraz obecnie niemam żadnych szmatek i wogule tylko mam kawałek tektury wstawionej na gombke w środku filtra, troche filtr przytkany, motor chodzi dobrze itp. ale czy nic się niestanie jak będe jeździł z przytkanym filtrem powietrza? przelot oczywiscie ma ale dużo mniejszy niz oryginalnie. Inaczej motor źle chodzi, było regulowane duzo razy gaźnik i nic, dokręcone wszystko jest dobrze tak mi sie wydaje i nic, jedynie przytkany filtr powietrza ratuje motor bo wtedy śmiga bez problemu. Wcześniej przed remontem na starym tłomu tak niebyło, na nowy tłoku tak sie dzieje, moze z nowym tłokiem zbyt duza kompresja i dlatego cos tam niegra bo wczesniej miałem przytarty tłok w ns1. Prosze o odpowiedzi zgóry dzięki. PS. mam jeszcze tłumnik nieuszczelniony przy cylindrze wogule czy to wpływa nato ze motor się inaczej wkręca albo cos? Edytowane 22 Maja 2008 przez SeibR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Jeśli są duże przedmuchy przy dyfuzorze to może mieszanka może być sporo zubożona i faktycznie regulacja gaźnika może nie pomagać...Uszczelnij wydech i powiedz czy się coś poprawiło :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rolnik896 Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 zgadzam sie z Lysy5g1 lecz ja bym tez proponował czyścić dysze i gaźnik być może jest tak ze jak mówisz ze jak przytkałeś filter powietrza i dopływ powietrza jest mniejszy niż oryginalnie to może być tak ze dopływ powietrza był dobry lecz dostawał za mało mieszanki weś i to pod uwagę w takich sytuacjach nawet naj mniej przypuszczalna rzecz może być przyczyna zaburzeń pracy silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 a moze cos z blokada ruszyłes jestli miales zdławiona. Nie ktore moto miały tak ze po wyzej pewnch obrotów odcinało zapłon i moto gasło.. ale raczej to nie bedzie to :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 25 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 chodzi mi oto że teraz motor chodzi dobrze z przytkanym filtrem i chodzi mi oto czy moge jeździc z przytkanym filtrem czy nic się niestanie, a po czasie dopiero bede grzebał żeby było dobrze. narazie mi chodzi o 2 żeczy: 1. Nic się niestanie jak bede jeździł z przytkanym filtrem powietrza 2. Czy jak dyfuzor uszczelnie przy cylindrze bedzie się kepiej wkręcał albo cos ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 1.jak lepiej jezdzi z przytkanym filtrem to daj mu wiecej paliwa i zaluz filtr2.tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 26 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 po remoncie regulowałem gaźnik, iglice przestawiałem, regulowałem wszystimi śrubkami w różne sposoby i po około 6 tys. jak mu dałem cały gaz to gasnoł a tak do pół gazu jechał. i regulacja dawała ze ino lepiej sie wkrecał do tych 6 tys, musiałęm przytkac filter bo innego sposobu niebyło zeby dobrze chodził, chyba jakies lewe powietrze hmmm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDragon Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 Upewnij sie, iż wszystko jest szczelne.Wydech, głowica<>cylinder, gaźnik, króćce itd.Potem bierz sie za regulacje inaczej nic nie zdziałasz. Jeżeli przytkanie filtra pomaga i moto chodzi to prawdopodobnie masz mieszanke ubogą w benzyne+olej (paliwo) i zatykając filtr ustawiasz stosunek paliwa do powietrza.Nic sie nie stanie, natomiast moto po takim zabiegu jest słabsze niżeli w orginale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 26 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 jak odetkam filter i zrobie zeby było git to jak mówisz ze bedzie mocniejszy motor to ja sie zato zabieram bo na mocy tez zalezy mi :icon_rolleyes: a inni co otym myślą? opłaca sie grzebac jak dobrze chodzi ? czy warto pogrzebac i to zrobic bo bedzie większa odczuwalna moc ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDragon Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 (edytowane) Pomyśl tak, masz ubogą mieszanke w paliwo to zmniejszasz skład powietrza. Ogólnie moto dostaje mniej mieszanki niż wcześniej, więc siłą rzeczy będzie słabsze. To tak jak regulacja mieszanki iglicą przy przepustnicy.Zabieraj zabieraj sie za to. Edytowane 27 Maja 2008 przez TDragon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 27 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 oki, zabieram sie zato :P:D dzięki wielkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 a nie bawiles sie poziomem plywaka/zaworkiem iglicowym? pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 28 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 (edytowane) bawiłem sie zaworkiem iglicowym i nic, jedynie tak jak mówie na przytkanym filtrze dobrze chodzi ale zaś odkryłem że nietak super chodzi, na niskich obrotach dobrze do około 7-8 tys się zbiera, ale powyżej około 8 tys. juz go troche muli albo przerwie w obrotach pare razy a tak do 7 tys. myśle ze dobrze chodzi. hmmm tak jak mówie dyfuzor przy cylindrze niejest wogule uszczelniony i duzo powietrza ucieka i tez czarny olej jakis wylatuje potrochu. musze pokombinowac, na postoju kreci bez problemu do około 12,5 tys,- P.S mam go na nowym tłoku, pierscieniach i po szlifie około 100 km dotarty juz. Edytowane 28 Maja 2008 przez SeibR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.