matred Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 (edytowane) Witam.Rozebrałem motor, tzn. zdemontowałem zbiornik paliwa bo chciałem zobaczyć jak wygląda elektornika w nim. Słyszałem że KMX`y blokowane są też w elektornice. Więc tutaj moje pytanie. Które to black box i jak zdjąć tę blokadę? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5765fb8f40c61d16.htmlAha, już się dowiedziałem które to blackbox. Taka biała kostka. (nie wiem właściwie dlaczego to się nawywa black box, przecież białe :biggrin: ) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/623125b34451f3c9.html Black box to jedyna blokada która blokuje całą elektornikę w nim? PS. Może mi ktoś DOKŁADNIE opisać gdzie znajduje się reszta blokad oprócz całego układu wydechowego? Z góry dzięki. Pozdrawiam. Edytowane 19 Maja 2008 przez matred Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0les Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Na tej http://www.kmx-125.de/ stronie wejdź w dział technik a później w Entdrosseln i tam masz co blokuje kawe. Napisz mi gdzie u Ciebie dokładnie znajdował się back box? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemeKMX Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Von Werk aus ist in der KMX eine Blende im Krümmer, so dass sie nicht mehr als 15 PS hat. Um die eingeschweißte Blende aus den Krümmer zu bekommen, muss dieser erst einmal abgeschraubt werden:Weißes und schwarzes Seitenteil abschrauben (je 2 Schrauben)Die Klemmen an der Dichtung lockern. An der Birne (Rückstauraum) eine Schraube herausdrehenVorne am Zylinder zwei Schrauben herausdrehenJetzt vorsichtig den gesamten Auspuff nach vorne ziehen und dann her ziehenAm besten legt den Krümmer nach oben stehend, auf eine weiche Unterlage, so dass er nicht verkratzt wird. Wenn man jetzt vorne in die Öffnung schaut sieht man eine eingeschweißte Verengung (Blende). Um die Blende möglichst schnell loszuwerden, benutzt man entweder einen Dremel (oder was ähnliches) oder eine Bohrmaschine mit Schleifaufsatz und schleift solange bis von der Blende nichts mehr zu sehen ist. Aufpassen, dass kein Staub vom Schleifen in den Krümmer fällt. Am besten danach kräftig ausklopfen, sonst kann der Auspuff unter Umständen kaputt gehen.Ergebnis: ca. 8 PS mehr LeistungWill man nicht die Drossel aus dem Original-Krümmer entfernen, kann man sich auch einen offenen Tuningkrümmer kaufen. Wobei ich damit nicht besonders gute Erfahrungen hatte. Mehr Power hat die KMX mit einem offenen Original-KrümmerAndere Krümmer gibt es von:Giannelli Fresco / Big OneSory, że odswiezam stary temat ale nie znam niemieckiego. Czy jest ktos w stanie wytłumaczyć o co w tym dokladnie chodzi? z góry dziekuje. czy chodzi o spiłowanie tego zwezenia oznaczonego drosselblende? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 to na logikę :D Jeśli jest to tylko zwężenie w sensie za nim jest szerzej( ze zdjęcia trudno wywnioskować ale prawdopodobnie tak jest ) to nie powinno tego być bo dławi przepływ spalin , jeśli jest to wspawana no to będzie ciężko ale do zrobienia :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.