Skocz do zawartości

PrzemeKMX

Forumowicze
  • Postów

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    KMX 125
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Zamość

Osiągnięcia PrzemeKMX

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam mam problem z maszyna mianowcicie ostatnio zdarza sie ze przy wyzszych obrotach zaczyna gasnac i slychac stukanie z silnika. czy to moze byc lancuszek rozrzadu?
  2. Von Werk aus ist in der KMX eine Blende im Krümmer, so dass sie nicht mehr als 15 PS hat. Um die eingeschweißte Blende aus den Krümmer zu bekommen, muss dieser erst einmal abgeschraubt werden: Weißes und schwarzes Seitenteil abschrauben (je 2 Schrauben) Die Klemmen an der Dichtung lockern. An der Birne (Rückstauraum) eine Schraube herausdrehen Vorne am Zylinder zwei Schrauben herausdrehen Jetzt vorsichtig den gesamten Auspuff nach vorne ziehen und dann her ziehen Am besten legt den Krümmer nach oben stehend, auf eine weiche Unterlage, so dass er nicht verkratzt wird. Wenn man jetzt vorne in die Öffnung schaut sieht man eine eingeschweißte Verengung (Blende). Um die Blende möglichst schnell loszuwerden, benutzt man entweder einen Dremel (oder was ähnliches) oder eine Bohrmaschine mit Schleifaufsatz und schleift solange bis von der Blende nichts mehr zu sehen ist. Aufpassen, dass kein Staub vom Schleifen in den Krümmer fällt. Am besten danach kräftig ausklopfen, sonst kann der Auspuff unter Umständen kaputt gehen. Ergebnis: ca. 8 PS mehr Leistung Will man nicht die Drossel aus dem Original-Krümmer entfernen, kann man sich auch einen offenen Tuningkrümmer kaufen. Wobei ich damit nicht besonders gute Erfahrungen hatte. Mehr Power hat die KMX mit einem offenen Original-Krümmer Andere Krümmer gibt es von: Giannelli Fresco / Big One Sory, że odswiezam stary temat ale nie znam niemieckiego. Czy jest ktos w stanie wytłumaczyć o co w tym dokladnie chodzi? z góry dziekuje. czy chodzi o spiłowanie tego zwezenia oznaczonego drosselblende? ;)
  3. Dzieki bardzo juz zostal przywrocony do zycia. :)
  4. Witam ponownie, ostatnio jeszcze przed rozebraniem kmxa i wymiana uszczelki chwile po wyjechaniu z domu zaczal sie dusic i nie chcial jechac. myslalem ze calkowicie stracil kompresje wiec wymienilem uszczelke pod glowica i zrobilem jej delikatny szlif.(nie bylo potrzeby pilowac wiecej). niestety poza tym ze plyn spod glowicy przestal cieknac motor dalej nie chce jechac. na wolnych obrotach chodzi elegancko a gdy chce jechac dusi sie. jaka moze byc tego przyczyna? i jeszcze jedno, po zlozeniu i wlaniu plynu lapie szybko strasznie wysoka temperature (gotuje sie) wczesniej bylo normalnie. Prosze o jakies porady z góry dzieki :wink:
  5. Sprawdzilem i jednak leje sie spod glowicy i to coraz bardziej. do tego obroty zaczynaja dziwnie krecic, skacza na odkreconej manetce w gore i w dol. Planowanie glowicy i uszczelka rozwiaze problem? :sad:
  6. Witam od pewnego momentu zauwazylem, ze ubywa mi plyn chlodniczy. czasem po mocniejszej jezdzie widac male wycieki tak jakby spod glowicy. czy moze byc to wina uszczelki pod glowica? czy oprocz tego ze trzeba go dolewac sa jeszcze jakies konsekwencje tego? pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...