zajc Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 Dajcie mi przykład innej marki która daje np w wyposażeniu seryjnym 4 airbagi, abs, elektryke i 12 letnia gwarancje na korozje.. Mazda dawala to w standardzie plus klimatyzacja w modelu 626,ale bylo to dokladnie 10 lat temu :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wuwu Yz Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 No tak, rozumiem, ale 626 jest limuzyną porównując ją np z cliem i kosztuje tez napewno 2 razy wiecej. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GT 80 Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 (edytowane) W robocie jeżdżę czasem 407 SW (czyli kombiakiem) w tej samej specyfikacji. Najczęściej jeżdżę nim do serwisu. A co ma piernik do wiatraka? Z tego co widzę to mówimy tu o Peugocie 406 a nie 407, a to trochę odmienne konstrukcje! Jeżeli chodzi o 406 to podobno bardzo udane samochody. Wersja coupe ma szanse za paręnaście lat stać się poszukiwanym oldtimerem :P z powodu pięknej i klasycznej sylwetki!Peugeotowskie jednostki napędowe mają dobrą opinie. Przy manualnej skrzyni w mieście spokojnie da się zejść do 12-13l/100km. Niestety nie najlepiej spisują się automatyczne skrzynie biegów. Po 150-200tyś nadają do gruntownego remontu. Problem jest także przy serwisie, ponieważ z powodu bardzo małej ilości miejsca pod maską nawet przy drobnych naprawach trzeba wyjmować silnik, co drastycznie podnosi koszty eksploatacji.Ogólnie to polecam Ci to auto, tylko z silnikiem 2.2. Moc wystarczająca (160koni), ale eksploatacja zdecydowanie tańsza. p.s w 3l nie wygląda to najgorzej: http://pl.youtube.com/watch?v=Ph4jS0j7n_g&feature=related i jaki ładny dźwięk: Sory, ale troszkę się rozmarzyłem :D Edytowane 29 Maja 2008 przez GT 80 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 ja dodam tylko jedno , jazda uatem z konkretnym silniczkiem pod maska to czysta przyjemnosc , poprostu nieche sie wysiadac. A silniki R4 , nie maja zadnej kulury pracy w porownaniu do 6 garowych. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GT 80 Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 ja dodam tylko jedno , jazda uatem z konkretnym silniczkiem pod maska to czysta przyjemnosc , poprostu nieche sie wysiadac. A silniki R4 , nie maja zadnej kulury pracy w porownaniu do 6 garowych. :) zdecydowanie się zgadzam Dodam jeszcze, że nie ma to jak rzędowa szóstka BMW :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.