Skocz do zawartości

Peugeot 406 Coupe 3.0 v6


88kamyczek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dajcie mi przykład innej marki która daje np w wyposażeniu seryjnym 4 airbagi, abs, elektryke i 12 letnia gwarancje na korozje..

Mazda dawala to w standardzie plus klimatyzacja w modelu 626,ale bylo to dokladnie 10 lat temu :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W robocie jeżdżę czasem 407 SW (czyli kombiakiem) w tej samej specyfikacji. Najczęściej jeżdżę nim do serwisu.

 

A co ma piernik do wiatraka? Z tego co widzę to mówimy tu o Peugocie 406 a nie 407, a to trochę odmienne konstrukcje!

 

Jeżeli chodzi o 406 to podobno bardzo udane samochody. Wersja coupe ma szanse za paręnaście lat stać się poszukiwanym oldtimerem :P z powodu pięknej i klasycznej sylwetki!

Peugeotowskie jednostki napędowe mają dobrą opinie. Przy manualnej skrzyni w mieście spokojnie da się zejść do 12-13l/100km. Niestety nie najlepiej spisują się automatyczne skrzynie biegów. Po 150-200tyś nadają do gruntownego remontu. Problem jest także przy serwisie, ponieważ z powodu bardzo małej ilości miejsca pod maską nawet przy drobnych naprawach trzeba wyjmować silnik, co drastycznie podnosi koszty eksploatacji.

Ogólnie to polecam Ci to auto, tylko z silnikiem 2.2. Moc wystarczająca (160koni), ale eksploatacja zdecydowanie tańsza.

 

p.s w 3l nie wygląda to najgorzej:

http://pl.youtube.com/watch?v=Ph4jS0j7n_g&feature=related

 

i jaki ładny dźwięk:

 

Sory, ale troszkę się rozmarzyłem :D

Edytowane przez GT 80
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja dodam tylko jedno , jazda uatem z konkretnym silniczkiem pod maska to czysta przyjemnosc , poprostu nieche sie wysiadac. A silniki R4 , nie maja zadnej kulury pracy w porownaniu do 6 garowych.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja dodam tylko jedno , jazda uatem z konkretnym silniczkiem pod maska to czysta przyjemnosc , poprostu nieche sie wysiadac. A silniki R4 , nie maja zadnej kulury pracy w porownaniu do 6 garowych.

 

:) zdecydowanie się zgadzam

Dodam jeszcze, że nie ma to jak rzędowa szóstka BMW :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...