Skocz do zawartości

Wszystko o KTM EXC 400/450/520/525


Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam zamiar kupić coś takiego- KTM 450 EXC

oto link do aukcji: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M936081

a właściwie dałem już zaliczkę co panowie myślicie o tym roczniku (2005)

jak myślicie po tym przebiegu (3828 km) o ile jest prawdziwy :( co będę

musiał zrobić przy nim ?

 

Z góry dzięki za odpowiedzi.

Edytowane przez marcin124
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam Wszystkich

Ostatnio przesiadłem sie z Kawasaki 125 na KTMa 525 exc, roznica w mocy i konforcie jest naprawde wielka.

 

Mam pytanie czy silniki montowane w KTM 525 az tak sie grzeja czy tylko moj tak sie sprawuje? Po odpaleniu go i odczekaniu kilku minut kolektor tuz przy silniku potrafi wrecz swiecic na czerwono, a podczas jazdy czuje cieplo na oslonach chlodnicy. Poprzednie moto 2T tez mialem chlodzone ciecza ale nie obserwowalem takich temperatur, moglem go zostawic zapalonego i nic sie nie dzialo, a Ktm chyba by sie zapalil.

Moje pytanie dla fachowcow i znawcow moze byc smieszne, ale naprawde jestem dosc slaby a nie chcial by zalatwic silnika.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie normalne, albo zly sklad mieszanki , albo zawory nieszczelne.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie czy silniki montowane w KTM 525 az tak sie grzeja czy tylko moj tak sie sprawuje? Po odpaleniu go i odczekaniu kilku minut kolektor tuz przy silniku potrafi wrecz swiecic na czerwono ....

"Świecące kolanka" widziałem w LC4 i była to sprawa raczej normalna. Szczególnie wieczorem widać wyraźnie, że kolanko jest czerwone na długości kilku cm od głowicy. W EXC sprawa pewno wygląda podobnie, ale to musza się wypowiedzieć koledzy ujeżdżający EXC. Zeby sprawdzić czy mieszanka nie jest zbyt uboga odkręć świece, jej kolor i ewentualne nadpalenia sporo Ci powiedzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Świecące kolanka" widziałem w LC4 i była to sprawa raczej normalna. Szczególnie wieczorem widać wyraźnie, że kolanko jest czerwone na długości kilku cm od głowicy. W EXC sprawa pewno wygląda podobnie, ale to musza się wypowiedzieć koledzy ujeżdżający EXC. Zeby sprawdzić czy mieszanka nie jest zbyt uboga odkręć świece, jej kolor i ewentualne nadpalenia sporo Ci powiedzą.

Witm,

moto nie spala całej mieszanki i część pali w kolektorze co nie jest normalne. nawet przy ostrym upalaniu nigdy nie świeciło mi na czerwono.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

witam mam pytanko czy w gażnikach keihin fcr rozpadająca się tytanowa nakładka przepustnicy to standard czy tylko ja miałem pecha? a, i czy są zamienniki bo oryginał to z racji materiału koszmarnie drogi :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebieg wygląda na prawdziwy, wygląda nieźle na początek widzę tylko 2 rzeczy :

-tylna opona

-paliwo

i jeździć jeździć jeździć :)

Pozdrawiam

 

Dzięki wielkie za pomoc ale jednak kupiłem Honde crf 250 z 2004r. cena była mniejsza i lepsza na moją kieszeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy może ktoś opisać czym się różnią wersje EXC, np. EXC-F, EXC-R, Six days, albo pokierować na jakiś artykuł lub temat o tym?

Być może będę szukał jakiejś używki (450 lub 525, 530) i chciałbym się trochę dowiedzieć o poszczególnych wersjach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

 

Mam pytanie co do EXC 450, otóż wyczytałem, że roczniki 2003 i 2004-5 sie różnią od siebie, i to ponoć nie tylko plastikami z tyłu. Co dokładnie objęły te zmiany?? W takim razie który rocznik najlepiej wybrać??

 

Który byście polecili EXC 525 czy 450 ?? Obawiam się, że 525 może być za mocny i skatuje mnie.

 

Jaką mocą dysponuje 525 a jaką 450 ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasadniczo KTM nie podaje mocy swoich maszyn ale można przyjąc że 450 każdej innej marki tej pojemnosci.

Osobiście mialem ten sam problem,jednak wybralem 525.

Miałem okazje przed kupnem trochę pośmigać,w 525 nigdy nie zabraknie mocy każdy teren jest do przejścia.

450 w dużym piachu błoto możesz czuc nie dosyt.

525 potrafi często zrywać tylne koło jeśli nie będziesz kontrolował gaz.Często jak jestem już zmęczony moto robi ze mną co chce.Trudno uczymac w ryzach.

Ale nie mówie ze 450 jest zła,wazę dobre 90 kg więc chciałem trochę więcej pod siodłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to zalezy czy wczesniej miales doczynienia z jakims sprzetem bo jak nie to zdecydowanie polecalbym ci 450 bo jak wsiadziesz pierwszy raz na 520 to sie tylko zrazsz ja osobiscie mam ktm exc-r 450 z 2008 roku i jestem bardzo zadowolonu nie narzekam na brak mocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dwa sezony przejeździłem KTM-em EXC 125. Teraz troche latam na WR 426.

Właśnie obawiam się, że 525 moge nie opanować w niektórych sytacjach.

 

A jeszcze jedno pytanie czy KTM-y te sa droższe w utrzymaniu od Yamahy WR ? Jak z cenami części ?

Słyszałem ze oba silniki maja podobną żywotność, i zbliżoną moc. Bo podejrzewam ze SX-y są mocniejsze i przez co mniej żywotne.( podobnie jak yamaha YZ-f )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...