marcin124 Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 (edytowane) Witam mam zamiar kupić coś takiego- KTM 450 EXC oto link do aukcji: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M936081a właściwie dałem już zaliczkę co panowie myślicie o tym roczniku (2005)jak myślicie po tym przebiegu (3828 km) o ile jest prawdziwy :( co będęmusiał zrobić przy nim ? Z góry dzięki za odpowiedzi. Edytowane 16 Września 2008 przez marcin124 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sillyboy Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Przebieg wygląda na prawdziwy, wygląda nieźle na początek widzę tylko 2 rzeczy :-tylna opona -paliwoi jeździć jeździć jeździć :flesje:Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_P Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 Witam WszystkichOstatnio przesiadłem sie z Kawasaki 125 na KTMa 525 exc, roznica w mocy i konforcie jest naprawde wielka. Mam pytanie czy silniki montowane w KTM 525 az tak sie grzeja czy tylko moj tak sie sprawuje? Po odpaleniu go i odczekaniu kilku minut kolektor tuz przy silniku potrafi wrecz swiecic na czerwono, a podczas jazdy czuje cieplo na oslonach chlodnicy. Poprzednie moto 2T tez mialem chlodzone ciecza ale nie obserwowalem takich temperatur, moglem go zostawic zapalonego i nic sie nie dzialo, a Ktm chyba by sie zapalil.Moje pytanie dla fachowcow i znawcow moze byc smieszne, ale naprawde jestem dosc slaby a nie chcial by zalatwic silnika. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 3 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 to nie normalne, albo zly sklad mieszanki , albo zawory nieszczelne. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 3 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 Mam pytanie czy silniki montowane w KTM 525 az tak sie grzeja czy tylko moj tak sie sprawuje? Po odpaleniu go i odczekaniu kilku minut kolektor tuz przy silniku potrafi wrecz swiecic na czerwono ...."Świecące kolanka" widziałem w LC4 i była to sprawa raczej normalna. Szczególnie wieczorem widać wyraźnie, że kolanko jest czerwone na długości kilku cm od głowicy. W EXC sprawa pewno wygląda podobnie, ale to musza się wypowiedzieć koledzy ujeżdżający EXC. Zeby sprawdzić czy mieszanka nie jest zbyt uboga odkręć świece, jej kolor i ewentualne nadpalenia sporo Ci powiedzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sillyboy Opublikowano 3 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 "Świecące kolanka" widziałem w LC4 i była to sprawa raczej normalna. Szczególnie wieczorem widać wyraźnie, że kolanko jest czerwone na długości kilku cm od głowicy. W EXC sprawa pewno wygląda podobnie, ale to musza się wypowiedzieć koledzy ujeżdżający EXC. Zeby sprawdzić czy mieszanka nie jest zbyt uboga odkręć świece, jej kolor i ewentualne nadpalenia sporo Ci powiedzą.Witm,moto nie spala całej mieszanki i część pali w kolektorze co nie jest normalne. nawet przy ostrym upalaniu nigdy nie świeciło mi na czerwono.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paolo Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 witam mam pytanko czy w gażnikach keihin fcr rozpadająca się tytanowa nakładka przepustnicy to standard czy tylko ja miałem pecha? a, i czy są zamienniki bo oryginał to z racji materiału koszmarnie drogi :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin124 Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Przebieg wygląda na prawdziwy, wygląda nieźle na początek widzę tylko 2 rzeczy :-tylna opona -paliwoi jeździć jeździć jeździć :)Pozdrawiam Dzięki wielkie za pomoc ale jednak kupiłem Honde crf 250 z 2004r. cena była mniejsza i lepsza na moją kieszeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossmen7 Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 Kto mi powie jak głęboko mogę wiechać EXC nie narazajac sie na koszta,co powinienem zrobic,gaznik,air-box itd.I co może się stac jesli już dostanie się woda jak zgasnie silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biedron Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 Czy może ktoś opisać czym się różnią wersje EXC, np. EXC-F, EXC-R, Six days, albo pokierować na jakiś artykuł lub temat o tym?Być może będę szukał jakiejś używki (450 lub 525, 530) i chciałbym się trochę dowiedzieć o poszczególnych wersjach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ktm excr 450 Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 Witam zakupilem sobie nie dawno ktm exc-r 450 wczesniej nie mialem doczynienia z katami prosze o rady jak obslugiwac sie z tym sprzetem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygizz Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 Witam. Mam pytanie co do EXC 450, otóż wyczytałem, że roczniki 2003 i 2004-5 sie różnią od siebie, i to ponoć nie tylko plastikami z tyłu. Co dokładnie objęły te zmiany?? W takim razie który rocznik najlepiej wybrać?? Który byście polecili EXC 525 czy 450 ?? Obawiam się, że 525 może być za mocny i skatuje mnie. Jaką mocą dysponuje 525 a jaką 450 ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossmen7 Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 Zasadniczo KTM nie podaje mocy swoich maszyn ale można przyjąc że 450 każdej innej marki tej pojemnosci.Osobiście mialem ten sam problem,jednak wybralem 525.Miałem okazje przed kupnem trochę pośmigać,w 525 nigdy nie zabraknie mocy każdy teren jest do przejścia.450 w dużym piachu błoto możesz czuc nie dosyt.525 potrafi często zrywać tylne koło jeśli nie będziesz kontrolował gaz.Często jak jestem już zmęczony moto robi ze mną co chce.Trudno uczymac w ryzach.Ale nie mówie ze 450 jest zła,wazę dobre 90 kg więc chciałem trochę więcej pod siodłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ktm excr 450 Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 to zalezy czy wczesniej miales doczynienia z jakims sprzetem bo jak nie to zdecydowanie polecalbym ci 450 bo jak wsiadziesz pierwszy raz na 520 to sie tylko zrazsz ja osobiscie mam ktm exc-r 450 z 2008 roku i jestem bardzo zadowolonu nie narzekam na brak mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygizz Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 Ja dwa sezony przejeździłem KTM-em EXC 125. Teraz troche latam na WR 426.Właśnie obawiam się, że 525 moge nie opanować w niektórych sytacjach. A jeszcze jedno pytanie czy KTM-y te sa droższe w utrzymaniu od Yamahy WR ? Jak z cenami części ?Słyszałem ze oba silniki maja podobną żywotność, i zbliżoną moc. Bo podejrzewam ze SX-y są mocniejsze i przez co mniej żywotne.( podobnie jak yamaha YZ-f ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.