mkulpa Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 szumu to ja nie słyszę nigdy, ale luz sprawdzam praktycznie po każdej jeździe. czy on pojawia sie przed, po, nad, obok czy za luzami? :evil:no zgadza się, ja słyszałem szum u siebie i co za tym idzie luzy były na łożyskach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 czyli kto dba, ten ma :Dkoniec spamu Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sillyboy Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 ty nie próbujesz a mi jeździ się dobrze co do zaworów to właśnie stalowe po pewnym czasie siadają poprzez zmęczenie materiału. odnośnie piasty to zdarza się bardzo czesto że rozwalają ją wysypane kulki z jednego z tylnich łożyskU mnie "pewien czas" dla zaworów zaworów stalowych wyniósł 7 lat :icon_eek: i to tylko ssące a wydechowe jak igły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 21 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 silyy napisz mniej wiecej, co ile serwisuijesz kata i jakie koszta Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sillyboy Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Moto mam prawie od roku i na dzień dobry przypuściłem atak na silnik:-zawory j/w, głowica (gniazda zaworowe) przeszlifowanie, wał korbowy regeneracja, nowy wałek rozrządu (robiony od podstaw u Świątka), tłok, łożyska-silnik,zębatka 5-go biegu na wałku zdawczym, inne duperszmity - razem 2500-2700 PLN (3/4 na częściach orginalnych bo okazały się najtańsze :biggrin: )zawiecha:-łożyska na wachaczu: orginał 265 PLN,-łożysko dolne PDS 40 PLN+ uszczelniacze 16 pln,-łożyska koło P 60 PLN+ 7 PLN uszczelniacze, Jeżeli chodzi o obsługę "codzienną" tak jak napisałem parę postów wyżej. -napęd: przy terenie w jakim jeżdżę spisuje się tylko zestaw: zębatka stal JT + DID VM520-opony: P jestem zwolennikiem zakładania któregoś z topowych producentów T MITAS C10-C16 (jeżdżę przeważnie w weekendy więc wytrzymałość w/w elementów jest b. zadowalająca). Remont kapitalny robiłem dla własnego spokoju a nie z musu, żeby wiedzieć na czym stoję.Jak mi jeszcze coś przyjdzie do głowy to napiszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czoki Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Trzeba przyznać, że KTM to mistrzowski sprzęt. Ja śmigam na exc450 z 2007 i z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że motor spisuje się wyśmienicie. Mam zastrzeżenie jedynie do sprzęgła, które chodzi po prostu głośno, a reszta jest po prostu zajebista. Jak w każdym sprzęcie trzeba brać pod uwagę serwis ale tak to już jest jak chce się zapierd@|ać w terenie :icon_mrgreen:Kasy nie ma co żałować :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stoźu Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 (edytowane) Witam Ostatnio natknąłem się na model xcf który przypomina excf ale jednak trochę sie od niego różni. Czy spotkaliście się już kiedyś z takim modelem czy różni się tylko wyglądem od excf czy tagrze silnikiem czy zawieszeniem ?? oto link http://www.allegro.pl/item363441666_ktm_xc...cf250_raty.html Edytowane 22 Maja 2008 przez Stoźu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kafar90 Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Czy utrzymanie sx 400/450/520/525 jest duzo drozsze niz exc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Tak jest drozsze. Jak kazdego wyczyna. Wlasnie wie ktos moze co to jest to xcf ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kafar90 Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Tak. Ale czy to jest jakas kolosalna roznica? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Poczytaj sobiebylo troche o tym. Spalanie,wyamiany czesci,oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 22 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 lancuszek rozrzadu zaklada sie tylko rozkuty ? czy mozna zakuty zalozyc ? i czy dostepne sa akcesoryjne wieksze zbiorniki paliwa ? bo z tego co widze w hamerykanskiej wersji byly 13 litrowe . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sillyboy Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 Zakutego ciężko włożyć, rozkuty wchodzi jak miód, natomiast jeżeli chodzi o zbiorniki to faktycznie są dostępne wieksze niż fabrycznie zakładane, na ebay`u kilka widziałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkulpa Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 lancuszek rozrzadu zaklada sie tylko rozkuty ? czy mozna zakuty zalozyc ? i czy dostepne sa akcesoryjne wieksze zbiorniki paliwa ? bo z tego co widze w hamerykanskiej wersji byly 13 litrowe .przeglądam teraz katalog ktm i widze że są dostępne większe zbiorniki paliwa ale moim zdaniem szpecą motor, przynajmniej na zdjęciach tak to wygląda. Ale jak ktoś potrzebuje to coś za coś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 Mam niemiecki katalog Aunera KTM i tak jak kolega wczesniej mowi one trosze szpeca motor. No ale 25l w exc 525 to nie jest malo :biggrin: Jak mamy oslony chlodnic to w tym zbiorniku sa one na stale do baku przyczepione i tam tez wchodzi paliwo :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.