bagins Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Bananek napisz co było przyczyną, bo mam tak u siebie w 520 EXC druga sprawa to to że wymieniłem łańcuszek rozrządu i napinacz na nowei napinacz jest na maxa wyciągnięty ;/ Cytuj sprzedam DRZ 400 E po remoncie generalnymsprzedam części do DRZ-ety i EXC 400 / 520 tel 698 672 101 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Prawa fizyki :P. Mam inne pytanie czy układ wydechowy z 400 będzie pasował do 450 ? i czy kolektor z dwóch rur tak jak miały starsze roczniki podejdzie do 2004 roku gdzie kolektor zaraz za głowicą łączył się w jedną rure ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bagins Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 a coś więcej napiszesz ??bo u mnie nie idzie podnieść nie mogę szczelinomierza wcisnąć ;/ co do układu wydechowego w 400 / 450 / 520 / są takie same posiadam jeden na sprzedażukład wydechowy to cztery elementy :- kolektor x 2- przejściówka z dwóch na jeden - na odcinku cylinder tylni amor- tłumik posiadam KTM EXC 400 z 2002 roku na części http://allegro.pl/ktm-exc-400-450-520-525-sprzegielko-wolne-kolo-i1718022994.html Cytuj sprzedam DRZ 400 E po remoncie generalnymsprzedam części do DRZ-ety i EXC 400 / 520 tel 698 672 101 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 No, znajomy potrzebuje, to właśnie do mnie z forum enduroadventure pisałes ;) zastanawiam się czy podejdzie do 04r ten wydech, ale wydaje mi sie ze powinien A co do dźwigienek, sprawdź dla pewności w ten sposób, jak jedna para dźwigienek wciska zawory to na przeciw ległych musi być luz, jeśli w tedy nie będzie i nie wyczujesz podczas ruchu żadnego pykania to znaczy , że nie ma w ogole luzy na danym zaworze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bagins Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 w głowicy wymieniłem tydzień temu zawory sprężyny itd cały komplet jeśli chodzi o górę tłok ustawiam tak że wkręcam śrubę tę na wale i wał nie idzie anie do przodu ani do tyłu to jest GMP czy się mylę ?? Cytuj sprzedam DRZ 400 E po remoncie generalnymsprzedam części do DRZ-ety i EXC 400 / 520 tel 698 672 101 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sybirbia Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Witam serdecznie wszystkich użytkowników forum , dodam na początku że przeczytałem wszystkie wypowiedzi o ktm od pierwszej do ostatniej strony ale wciąż mam wątpliwości co do wyboru nowego motocykla. Na crossach jeżdżę od 3 lat zaczynałem od ktm sx 125 , suzuki rmz 250 a teraz chciałbym zmienić na motor typu ktm exc 520,525,530 lub z serii sx. I tu prosiłbym was o pomoc w doborze KTMa , jeżdżę 90 % enduro czasami zdarza się pośmigać po torze ale to sporadycznie raz na rok. Chciałbym motocykl z rocznika od 2004 r. w górę oczywiście z rozrusznikiem który model bardziej polecacie sx czy exc , który z rocznika powyżej 2004 jest najmniej obsługowy chodzi mi o wymianę tłoka,korby,łożysk na wale itp, z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Witam serdecznie wszystkich użytkowników forum , dodam na początku że przeczytałem wszystkie wypowiedzi o ktm od pierwszej do ostatniej strony ale wciąż mam wątpliwości co do wyboru nowego motocykla. Na crossach jeżdżę od 3 lat zaczynałem od ktm sx 125 , suzuki rmz 250 a teraz chciałbym zmienić na motor typu ktm exc 520,525,530 lub z serii sx. I tu prosiłbym was o pomoc w doborze KTMa , jeżdżę 90 % enduro czasami zdarza się pośmigać po torze ale to sporadycznie raz na rok. Chciałbym motocykl z rocznika od 2004 r. w górę oczywiście z rozrusznikiem który model bardziej polecacie sx czy exc , który z rocznika powyżej 2004 jest najmniej obsługowy chodzi mi o wymianę tłoka,korby,łożysk na wale itp, z góry dziękuję za pomoc. Do enduro zdecydowanie EXC z uwagi na łagodniejszą chaarakterystyke silnika, ilośc biegów i zawieszenie. Mając jakieś tam doświadczenie z 400/450/520 zdecydowanie polecam 520/525. Jeśli chodzi o "najmniejszą obsługowość" to silniki RFS są idiotoodporne i przy odpowiedniej "pielęgnacji" sporo znoszą. A ich awaryjnośc bardziej zalezy od tego jak traktujesz i jach dbasz. Choć słyszy sie że 400 tka (z racji mniejszej mocy) i 520 sa najtrwalsze. Materiałowo to to samo , wiele częsci po identycznych. W sx 450 (jesli sie mylę poprawcie) nasz tytanowe zaowry. EXC leci na stalowych. Omijałbym nowesz silniki XC4 z poczatku produkcji czyli 530. BAGINS - z tym GMP na śrubie w wale to nie do konca wychodzi. U mnie ciężko ustawić wg niej GMP, u kumpla też było nie tak. Sprzwdź wtedy dla pewności że masz ten GMP np wykręcając świece. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sybirbia Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Dzięki murdoch2 za rozwianie moich wątpliwości , zdecydowałem się na ktm exc 520 , jaki rocznik polecasz ,który jest dostępny do 12000-13000 zł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 (edytowane) Dzięki murdoch2 za rozwianie moich wątpliwości , zdecydowałem się na ktm exc 520 , jaki rocznik polecasz ,który jest dostępny do 12000-13000 zł? Hehe, ja napisałem tylko to co mozesz wyczytać na forach a jak poczytałeś tu u Nas to powienieś wyrobić sobie zdanie nt katów. Moje zdanie jest takie, ze w tym przedziale nie sil sie na 525, czy byle młodszy. 520-tka od pocz produkcji jest bardzo udanym wg mnie oczywiście motocyklem także patrz na stan. Jedno kolanko w nowszych , czy cieńsze lagi w pierwszych EXC w zawiasie nijak nie wpłyną na Twoje odczucia przy lataniu w enduro. Takze jak znajdziesz ładną sztukę (najlepiej z importu) w pierwszych 520-tkach - tych z transparentnym bakiem (nie wiem dlaczego KAt sie z tego później wycofał- teraz znowu wraca- jest to bardzo pomocne)to czasami warto dać więcej nawet jak nie będzie to okazją bo potem i tak wyjdziesz na swoje w eksploatacji. Chyba , zę wolisz kupić na podjechanym silniku taniej i sobie zrobić. To też jest wyjście bo finalnie czy w wersji zadbanej - jak zrobisz po zakupie porządny przegląd z wymiankami profilaktycznymi czy zrobisz sztukę lekko dojechaną to finalnie pewnie podobnie wyjdzie. Wg mnie to szukaj oryginała w ładnym stanie.I trochę gotówy zostaw na pakiet startowy. Kat w wielu miejscach jest znakowany na częściach takze zwracaj uwagę na wszystko bo rzeźb jest pełno na rynku. Jak dobrze kupisz będziesz zadowolony. Edytowane 15 Lipca 2011 przez murdoch2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sybirbia Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 (edytowane) Mam jeszcze jedno pytanie Kat w wielu miejscach jest znakowany na częściach takze zwracaj uwagę na wszystko bo rzeźb jest pełno na rynku dobrze że o tym wspomniałeś , wiecie może na które części zwracać uwagę? Dodam jeszcze http://allegro.pl/show_item.php?item=1712952417&msg=Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any planuje zakupić ten motocykl co możecie mi o nim powiedzieć na pierwszy rzut oka? Edytowane 15 Lipca 2011 przez Sybirbia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 18 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 (edytowane) Mam jeszcze jedno pytanie dobrze że o tym wspomniałeś , wiecie może na które części zwracać uwagę? Dodam jeszcze http://allegro.pl/show_item.php?item=1712952417&msg=Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any planuje zakupić ten motocykl co możecie mi o nim powiedzieć na pierwszy rzut oka? Na wszystkie :icon_twisted: A na pooważnie to masz wybity rocznik w wielu miejscach: np na cylindrze, pokrywach filtrów oleju, z lewej strony na karterze na wysok. dźwigni zmiany biegów masz numer - jak podasz na tel w serwisie to jak bedzie wporzo gość po nim CI powie jaki to model (czy sx czy exc, pojemność, czy przekładka z anglika :biggrin: itd.) Pierwsze chyba 2 cyfry tego numeru to rok. Możesz od razu mu z ramy spisać.Dalej masz rok wybity na pokrywach przednich lag- od góry. Na plastikach jak pod spód zerkniesz (np zbiornik, boczki od strony chłodnic, pokrywa airboxa, zadupek od strony koła, pod siedzeniem itp. Wiadomo, że może być co nieco pozmieniane od gleb ale jak wszystko bedzie z innego rocznika to coś mówi. Na module zapłonowym jak jest naklejka to tez jest wydrukowany rocznik. No i podstwowe elementy które zmienione zostały w modelu na 2004 rok.Ale gdy papierów nie ma i nie będzie naklejki to musisz zwrócić uwagę na szczegóły rocznika i jedynie sobie ten silnik sprawdzić. Jak będzie znakowanie w/w częsci z rokiem silnika pasowały to szansa jest , ze to nie rzeźbiony składak. Albo olej to co Ci wyżej napisałem i jak bez kwitów będzie w piknym stanie kup bez zastanawiania sie czy ten czy inny rocznik na plastikach - silnik tylko bym sprawdził w serwisie - numer - Czy to exc czy sx i z dołożonymi biegami i jaka pojemność. Ale potem kolejny kupiec będzie ci szukał wtedy dziury w całym i drapał w głowę jak składak będzie.A co do linka to nic nie powiem poza tym, że lampa nie oryginalna, za kiepskie - mało dokładne fotki. Jeśli bez papierów wchodzi w grę to rzeczywiście masz większe pole manerwu. Pozdro Edytowane 18 Lipca 2011 przez murdoch2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sybirbia Opublikowano 18 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 Bardzo dziękuje Ci murdoch2 za tę wyczerpującą wypowiedź , wszystko spisałem sobie na kartkę jak będę sprawdzać motorek będę zwracać uwagę na wszystko co opisałeś , jeszcze raz dzięki i Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Dodam jeszcze http://allegro.pl/show_item.php?item=1712952417&msg=Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any planuje zakupić ten motocykl co możecie mi o nim powiedzieć na pierwszy rzut oka?To jest rok 2004. Poznać to po kształcie ramy nad podnóżkami. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sybirbia Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 Dzięki Gawron za to spostrzeżenie , gościu jest oszustem a motocykl ledwo hula , moja suzuki już lepiej pali na kopa niż on na rozrusznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 nie palenie na rozrusznik może byś kwestią ustawienia luzów zaworowych. W 520 dopiero jak ustawiłem luzy na 0.10mm (zalecane bodajże 0.12mm) zaczął palić z rozrusznika na dotyk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.