dizzy90 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 Witam panowie mam do kupienia ktma 525 sx i nie wiem czy dam sobie na nim rade jeżdzę teraz klxem 250 ale mój kumpel ma husky te 610 i spokojnie daje sobie rade waże tylko 70 kg co myślicie o tym ???Cena jest okazyjna i dlatego chce go kupi szkoda mi odpuście bo naprawde fajny temacik z tym katem pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Warstar Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 Slyszalem rowniez o wadzie napinacza lancucha rozrzadu, ponoc moze to przyniesc powazne skutki .. jesli sie nie reaguje w pore. KTM z tego co rowniez slyszalem nie poprawil tej czesci, sa dostepne w US zmodyfikowne napinacze za ok 65$ W moim KTM i kumpla - nowki, slychac metaliczne dzwieki, bede teraz sprawdzal co to moze byc, narazie machnelismy 30km. Co do docierania to a) jak w instrukcji. b) ja mimo wszystko pierwsze 1000km robie na zablokowanym gazniku i katalizatorze, jedynie z odblok manetka i filtrem powietrza. Mocy starcza ze spokojem do zabaw po lesie. Wymiana oleju pierwsza po 50km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sillyboy Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 Witam panowie mam do kupienia ktma 525 sx i nie wiem czy dam sobie na nim rade jeżdzę teraz klxem 250 ale mój kumpel ma husky te 610 i spokojnie daje sobie rade waże tylko 70 kg co myślicie o tym ???Cena jest okazyjna i dlatego chce go kupi szkoda mi odpuście bo naprawde fajny temacik z tym katem pozdr. Witam, ogarnąć 525 sx to nie jest prosta sprawa, jak dla mnie trochę za twarde USD nawet po ustawieniu regulacji na soft b. duża moc przekazywana przez 4-biegową skrzynię biegów co przy długich przelotach męczy i jeszcze jeden minus brak możliwości zarejestrowania moto. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossmen7 Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 A kto mi powie co powinienem zrobić w 525 mając 175 mtg.Czy jest konieczność zaglądania dosilnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek450 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 Witam, mam pytanie, jak macie u siebie w serii EXC poprowadzona Odme? Spotkałem sie kilka razy z przypadkiem, że odma była odłączona od gaźnika i sobie wisiała luzem. I sam już w zasadzie nie wiem co z tym zrobić, na razie jest podłączona oryginalnie do gaźnika. I druga sprawa jaki olej nalać do przedniego zawieszenia? EXC 400 2006r wersja USA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 Witam, mam pytanie, jak macie u siebie w serii EXC poprowadzona Odme? Spotkałem sie kilka razy z przypadkiem, że odma była odłączona od gaźnika i sobie wisiała luzem. I sam już w zasadzie nie wiem co z tym zrobić, na razie jest podłączona oryginalnie do gaźnika. I druga sprawa jaki olej nalać do przedniego zawieszenia? EXC 400 2006r wersja USA Nominalnie odma powinna być podłączona do puszki filtra powietrza, ale wiele osób odłącza ją z praktycznych powodów. Czasami zdarza się że moto wywróci się do góry kołami wtedy jeśli odma jest podłączona do filtra powietrza olej z silnika wlewa się do filtra i przy kolejnej próbie odpalenia mamy problemy, poza tym czyszczenie tego bajzlu do radosnych czynności nie należy :wink: , dlatego wiele osób odłącza odmę i na końcu rury montyje mały filtr powietrza, oczywiście zaślepiając otwór wlotowy w puszczce powietrza. Nie trzeba chyba dodawać że odłączenie odmy i nie zabespieczenie jej w żaden sposób to głupota. Na tej http://blackbears.ru/index_en.php?get=manual stronie znajdziesz manual do twojego sprzęta a w nim wszystkie potrzebne ci informacje A kto mi powie co powinienem zrobić w 525 mając 175 mtg.Czy jest konieczność zaglądania dosilnika. Jest jak najbardziej, producent zaleca wymianę korbowodu co 45mh to samo z łożyskami głównymi wału, przeciwwagi i łożyskami wałka rozrządu. Zawory i tłok do kontroli i wrazie koniczności wymiana, kontrola stanu obydwu pomp oleju, kontrola stanu łańcucha rozrządu i wymiana jeśli konieczne. Oczywiście zalecenia producenta tyczą się warunków wyczynowej eksploatacji i w amatorskim użytkowaniu okresy te się zazwyczaj wydłużają ale mimo wszystko jeśli w twoim moto silnik nie był jeszcze rozbierany to te czynności będą konieczne do wykonania. Oczywiście możesz to olać, ale wtedy w trakcie sezonu możesz się spodziewać wszystkiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 14 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 (edytowane) jak przeliczyc mh na kilometry ? ja kto jest z tymi zaworami ? exc stalwoe caly czas ? czy zmieniali na tytanowe ? Edytowane 14 Stycznia 2009 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zawadał Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Witam wszystkich . Przymierzam sie do zakupu motorka ale za bardzo nie wiem jakie ma oznaczenia . sprzedający napisał tylko KTM 400. Jakby ktos zajrzal na te stronke i mi troche rozjasnił temat to bym był wdzieczny . :notworthy: http://www.donedeal.ie/for-sale/motorbikes/851879 Przebywam teraz w Irlandi i tu jest bardzo mały wybór jesli chodzi o enduro z kwitami , jak sie cos trafi to raz na 2 , 3 miesiace . Z góry dziekuje i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 (edytowane) Na moje oko to LC4 400 Edytowane 17 Stycznia 2009 przez ghollum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 17 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 tak to LC4 400 , zupelnie co innego niz EXC Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zawadał Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 Ok dzieki panowie . Bylem i oglądnolem i nie kupie bo strucel , na zdjeciu taki sobie a na żywo to co innego , zaniedbany i jakos nie chciał zapialic . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smove Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 Ok dzieki panowie . Bylem i oglądnolem i nie kupie bo strucel , na zdjeciu taki sobie a na żywo to co innego , zaniedbany i jakos nie chciał zapialic . Pozdrawiam a co spodziewales sie ze dziesiecioletni motocykl offroadowy! bedzie wygladal jak rc-8 '09? chyba normalne ze jak poturbowane wygladaja te motorki. po ente powatpiewam ze gosc mial duzy rabat i serwisowal go w seriwisie KTM zza miedzy, wtedy mozliwe ze by odpalil :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 20 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 a jednak sie zpsul http://moto.allegro.pl/item530929001_ktm_525.html - mozna by z tego zrobic wydumke ,nie koniecznie na silniku exc/sx Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 (edytowane) a jednak sie zpsul http://moto.allegro.pl/item530929001_ktm_525.html - mozna by z tego zrobic wydumke ,nie koniecznie na silniku exc/sx A no zdarza się :icon_mrgreen: , widać że jeden zworek miał dość :icon_mrgreen: ale zwróć uwage że to SX a te silniki kręcą się do 11000obr. i zaniedbania szybko dają o sobie znać. A tak z rozpędu do dopiszę kilka porad które udało mi się zebrać odnośnie EXC/SX może się komuś przyda? 1.Pilnować łożysk w tylnim kole bo zaniedbane potrafią się rozsypać i roz....olić tylnią piastę 2.Awaria która mogła dotyczyć tego silnika, pilnować kapelusza sprężyny zaworowej (ten który trzyma zabezpieczenia zaworu) zużywające się zawory osiadają w gniazdach i po pewnym czasie kapelusz zaczyna bic po dzwigience, powstają pęknięcia i w rezultacie zabespieczenie się rozsypuje, zawór wpada do środka i ..... masakra. Najprostszy sposób sprawdzenia to wsunąc szczelinomierz miedzy rant tej podkładki na sprężynie zaworowej i dzwigienkę zaworową jeśli wchodzą tylko mniejsze niż 0,15-0,20 zawory do wymiany. 3. Wymieniać sprężyny zaworowe razem z zaworami, nie dopuszczalne jest stosowanie starych sprężyn do nowych zaworów. Do stalowych zaworów z roczników (00-03) podwójne, do tytanowych stożkowe. 4. Wysprzęglik (ten na silniku) jeśli masz nierówno dokręcone śruby lub walniety gwint na jednej z nich to jaczęściej przez to pada ten element. 5. Silnik lepiej pracuje na luzach zaworowych 0,10 niż zalecane przez servisówkę 0,12. 6. Pilnować łancucha napędowego bo kiedy pęka najczęściej rozpieprza wysprzęglik, warto zainwestować w jego oslonę. 7. Nie żałować na olej ani filtry, regularnie je wymieniać, nie zapominać że w czasie wymiany oleju konieczne jest wymontowanie sitek i przeczyszczenie ich. (niby oczywiste ale..) 8. Uwaga na gwinty, zwłaszcza magistrali olejowej (tej podającej olej do pokrywy głowicy)łatwo przeciągnąć. 9. Naciąg łancucha, warto go co pewien czas wyciągnąć i przesmarować bo potrafi się zapiec. 10. Według moich informacji najbardziej awaryjne są SX450 z lat 03-04, wszystkie SX450 mają krótszy korbowód co odbija się na trwałości, nie dotyczy to EXC450. Wiem że dla większości z Was to banały ale może to komuś pomoże :wink: . Edytowane 21 Stycznia 2009 przez ghollum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek450 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Filmy instruktażowe 1. regulacja zaworów: 2. wymiana oleju: 3. złożenie silnika: 4. wymiana tego suportu( tak to się chyba nazywa) w pompie wody: Myślę, że warto to obejrzeć, te filmiki są pomocne przy obsłudze naszych maszyn. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.