kromwel Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Witam wszystkich użytkowników! Zostałem szczęśliwym nabywcą Hondy crm 125 =) jednakże martwi mnie parę spraw.Mianowicie, przestudiowałem parę tematów dotyczących tego moto i dowiedziałem, że dobrze by było zlikwidować dozownik, czy sam jego demontaż wystarczy? czy trzeba czymś gdzieś coś zakleić? Co do blokad, to mam pewność, że są nadal, chciałbym je zlikwidować, ale nie wiem jak się do tego zabrać =P Równiez proszę o jakieś instrukcje jeśli może ktoś pomóc... I trzecia sprawa to usztywnienie przodu, czy wystarczy sama wymiana oleju na gęstszy? Pozdrawiam i proszę o pomoc. P.S. Jeżeli ktoś ma jakiegoś skróconego manuala, w wersji polskiej ewentualnie angielskiej, to równie będę wdzięczny jeśli mi go prześle, bo na razie znalazłem jedną książkę hiszpańską i jadę na obrazkach =P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GurenS Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Co do blokad.. do ilu Ci się wkręca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Czy w CRMach byla blokada na membranach?Rozkrecajac to zauwazylem taka jakby plastikowa zwezke.Blokada? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuleY Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 może to są po prostu ograniczniki otwarcia membrany? Takie coś musi być żeby listki się za bardzo nie odginały. Po czym wnioskujesz że jest zablokowana? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 YoNie wnioskuje, ze jest zablokowana, tylko pytam.Moze pozniej dodam zdjecie tego czegos.wiem jak wygladaja ograniczniki membran.Ta zwezka jest jakby od strony gaznika 'wbita' w otwor dolotowy do membran.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 YoNie wnioskuje, ze jest zablokowana, tylko pytam.Moze pozniej dodam zdjecie tego czegos.wiem jak wygladaja ograniczniki membran.Ta zwezka jest jakby od strony gaznika 'wbita' w otwor dolotowy do membran.pzdr Tak CRM jest blokowana na króćcu to plastikowe cuś to blokada... jest też blokowana z tego co wiem to na wydechu, tam też jest jakaś zwężka :) więcej grzechów (hondy) nie pamiętam Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 Witam!Dodam jeszcze pozniej zdjecie tego czegos.No to bedzie ladnie...Po wyciagnieciu tego czegos musze regulowac gaznior? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kromwel Opublikowano 18 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 Witajcie, dziękuję za zainteresowanie tematem =) Wkręca się do 11000, ale mimo wszystko nie czuć tych 30 koni, które powinna mieć pod odblokowaniu, także zakładam że musi coś gdzieś być. Co mogę sprawdzić i ewentualnie w jaki sposób to usunąć? z resztą spraw które mnie dręczyły już sobie poradziłem =P Pozdrawiam i jeszcze jedno, czy orientuje się ktoś czy rury z amora z nsrki 125 z 97 będą pasować do crm? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuleY Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 Jak bez problemu się wkręca do 11 tys, na podniesionym moto koła nie stawiają oporów prze kręceniu to pewnie czas na wymianę tłoka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Witajcie, dziękuję za zainteresowanie tematem =) Wkręca się do 11000, ale mimo wszystko nie czuć tych 30 koni, które powinna mieć pod odblokowaniu, także zakładam że musi coś gdzieś być. Co mogę sprawdzić i ewentualnie w jaki sposób to usunąć? z resztą spraw które mnie dręczyły już sobie poradziłem =P Pozdrawiam i jeszcze jedno, czy orientuje się ktoś czy rury z amora z nsrki 125 z 97 będą pasować do crm? rury nie pasują maja inną średnice :biggrin: CRM chyba nie była blokowana na module zatem może wkręcić sie na 11000 ale tam z tego co zrozumiałem po francusku coś było z wydechowym zaworem chyba ALE nie wiem co dokładnie i może to być bzdura co pisze ...niestety czas nauczyć się francuszczyzny :P Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2905 Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 witam ma zwężke w membranach zwęrzke na tłumiku oraz zawór nie otwiera sie do końca trzeba go podregulować na linkach konieczny jest demontaż komory (kolanka ) pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 Witam!Czy ta zwężka wygląda jak ta na zdjęciu z aukcji?KLIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 nie to niezwezka dzieki tej wkladce nie ma zawirowan mieszanki. zobacz oganiczniki membran.zobacz wydech zobacz modol.ta wkladka ma byc.gdy zobaczysz w druga czesc krucca tam gdzie gaznik zobaczysz ze jego otwor jst dopasowany do tej wkladki.czy zawor dziala ci poprawnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.