Skocz do zawartości

Honda crm 125 '97


kromwel
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich użytkowników!

 

Zostałem szczęśliwym nabywcą Hondy crm 125 =) jednakże martwi mnie parę spraw.

Mianowicie, przestudiowałem parę tematów dotyczących tego moto i dowiedziałem, że dobrze by było zlikwidować dozownik, czy sam jego demontaż wystarczy? czy trzeba czymś gdzieś coś zakleić?

 

Co do blokad, to mam pewność, że są nadal, chciałbym je zlikwidować, ale nie wiem jak się do tego zabrać =P Równiez proszę o jakieś instrukcje jeśli może ktoś pomóc...

 

I trzecia sprawa to usztywnienie przodu, czy wystarczy sama wymiana oleju na gęstszy?

 

Pozdrawiam i proszę o pomoc.

 

P.S. Jeżeli ktoś ma jakiegoś skróconego manuala, w wersji polskiej ewentualnie angielskiej, to równie będę wdzięczny jeśli mi go prześle, bo na razie znalazłem jedną książkę hiszpańską i jadę na obrazkach =P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yo

Nie wnioskuje, ze jest zablokowana, tylko pytam.

Moze pozniej dodam zdjecie tego czegos.

wiem jak wygladaja ograniczniki membran.

Ta zwezka jest jakby od strony gaznika 'wbita' w otwor dolotowy do membran.

pzdr

 

Tak CRM jest blokowana na króćcu to plastikowe cuś to blokada...

 

jest też blokowana z tego co wiem to na wydechu, tam też jest jakaś zwężka :) więcej grzechów (hondy) nie pamiętam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, dziękuję za zainteresowanie tematem =)

 

Wkręca się do 11000, ale mimo wszystko nie czuć tych 30 koni, które powinna mieć pod odblokowaniu, także zakładam że musi coś gdzieś być. Co mogę sprawdzić i ewentualnie w jaki sposób to usunąć? z resztą spraw które mnie dręczyły już sobie poradziłem =P Pozdrawiam

 

i jeszcze jedno, czy orientuje się ktoś czy rury z amora z nsrki 125 z 97 będą pasować do crm?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witajcie, dziękuję za zainteresowanie tematem =)

 

Wkręca się do 11000, ale mimo wszystko nie czuć tych 30 koni, które powinna mieć pod odblokowaniu, także zakładam że musi coś gdzieś być. Co mogę sprawdzić i ewentualnie w jaki sposób to usunąć? z resztą spraw które mnie dręczyły już sobie poradziłem =P Pozdrawiam

 

i jeszcze jedno, czy orientuje się ktoś czy rury z amora z nsrki 125 z 97 będą pasować do crm?

 

rury nie pasują maja inną średnice :biggrin:

 

CRM chyba nie była blokowana na module zatem może wkręcić sie na 11000 ale tam z tego co zrozumiałem po francusku coś było z wydechowym zaworem chyba ALE nie wiem co dokładnie i może to być bzdura co pisze ...niestety czas nauczyć się francuszczyzny :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

nie to niezwezka dzieki tej wkladce nie ma zawirowan mieszanki. zobacz oganiczniki membran.zobacz wydech zobacz modol.ta wkladka ma byc.gdy zobaczysz w druga czesc krucca tam gdzie gaznik zobaczysz ze jego otwor jst dopasowany do tej wkladki.czy zawor dziala ci poprawnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...