cyborg78 Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Mam pytanie do uzytkownikow-mechanikow Jawy TS 350. Czy podczas regeneracji walu korbowego nalezaloby wymienic oryginalne uszczelnienie labiryntowe na srodku na uszczelniacz czy raczej labirynt "daje rade"? Jesli tak to jaki rozmiar? a moze zmieszcza sie 2 waskie zalozone przeciwnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 (edytowane) Nie wiem czy tu tak wolno ale dla Ciebie rozwiązanie idealne: www.jawacz.pl <-- największy w Polsce serwis na temat czechosłowackich i czeskich motocykli Edytowane 14 Maja 2008 przez Batman Cytuj http://www.moto-batman.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazi_NB Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Niedawno regenerowalem wal... (Nowe wzmacniane korbowody, lozyska z luzem c3 itp.) ale jesli chodzi ci o czoło wału to zostawiłem go w spokoju tego raczej nie trzeba wymieniac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.