Skocz do zawartości

Jak uszczelnić cięknący karter ?


witson
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, ma ktoś może sposób jak uszczelnić cięknący karter bez rozkręcania silnika ?? Cieknie po złożeniu, nowe uszczelki nic nie pomogły, cieknie z połówek nad którymi jest gaźnik, czyli z góry silnika nie z dołu, w KTM 450sx, czekam na odpowiedzi pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie rzeczy to tylko w ERZE.

 

Są swa wyjścia z tej sytuacji:

1. Dokładnie sprawdzić czy nie ma pęknięcia na karterze

2.Zrobić jeszcze raz demontaż i prawidłowy montaż we własnym zakresie.

Ps.jak za drugim razem pocieknie zostaje tylko serwis.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo zlozyc polowki na sylikon, moze kartery masz krzywe ? doraznie mozna zasmarowac sylikonen , ale nie bedzie to estetycznie wygladac.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem takim dobrym mechanikiem żeby rozłożyć ten silnik na pół, uszczelka między karterami w KTM jest metalowa, sądze że ciśnienie w silniku nie jest na tyle duże żeby wypchnąć ten silikon, spróbuje go na maksa wcisnąć może się uda :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...