Jendra Opublikowano 25 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 z ładowaniem to zrobiłem tak:1) wyczyściłem klemy.2) kable prądnica- regulator były zlutowane (prowizorycznie)... przerobiłem na złączkę.3) poprowadziłem prowizoryczny kabel masowy od regulatora do akumulatora (na wszelki wypadek)obecnie ładowanie mam 13,7-13,9 V przy 5000 obr. nie jest to co prawda tyle ile powinno być ale to i tak duży postęp. regulatora nie wymieniałem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 Czy ten pomiar robisz z wlaczonym swiatlem glownym ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
styka Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 z ładowaniem to zrobiłem tak:1) wyczyściłem klemy.2) kable prądnica- regulator były zlutowane (prowizorycznie)... przerobiłem na złączkę.3) poprowadziłem prowizoryczny kabel masowy od regulatora do akumulatora (na wszelki wypadek)obecnie ładowanie mam 13,7-13,9 V przy 5000 obr. nie jest to co prawda tyle ile powinno być ale to i tak duży postęp. regulatora nie wymieniałem... Witam mam podobny problem z motocyklem kolegi, wykonałem powyższe kroki lecz nadal ładowania brak. Sprawdziłem tez rezystancje na prądnicy i wszystko wygląda ok. Zastanawiam się czy obudowa regulatora powinna być zwarta z masą doprowadzoną czarnym kablem i czy masę od akumulatora powinienem podłączyć pod obudowę regulatora czy pod ten kabelek. Rozumiem, że jeśli nadal brak ładowania to należy wymienic regulator... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Jakiego koloru masz kable w reglerze ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
styka Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Z silnika wychodza 3 zolte kable plus czerwony i czarno-bialy minus. W regulatorze jest podobnie jedynie kable zolte zamieniaja sie w biale.W kazdym razie po oczysczeniu wszystkich stykow we wtyczkach laczacych alternator z regulatorem i aku z reszta instalacji ladowanie jakby wrocilo do normy. Jedyna rzecz, ktora mnie zastanawia to grzejacy sie przewod minusowy regulatora, podlaczylem go oczywicie do masy i polaczylem z minusem akumulatora ale przewod nadal sie grzeje i to dosc znacznie. Moze tak musi byc, moze jest za cienki a moze regulatro jest uszkodzony... Jakis pomysly??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Czy podlaczyles ten minusowy kabel bezposrednio do aku, czy jest gdzies jakas laczka np na ramie czy puszce akumulatora ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
styka Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 Ten przewód czarny prowadzący do regulatora przykręciłem śrubką do ramy ale w tym samym miejscu jest przykręcony przewód prosto z akumulatora, który sam poprowadziłem. Na moje oko (minus) z akumulatora, silnik i rama powinny mieć "zerową" rezystancję, a tak nie było i dlatego go tak "zdrutowałem".Dodam, że czarny kabelek grzeje się na całej długości, nie tylko tam gdzie jest na nim złączka, a kabelek rama-akumulator nie grzeje się praktycznie wcale. Kolejna sprawa to amperomierz, nie wiem czy to ma znaczenie ale na wyłączonym silniku połączenie minus aku i rama jest 0.00A a na włączonym chociażby zapłonie 0.5A, przy zapalonym silniku dochodzi nawet do 1A. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mosue Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 nie wiem czy to ma znaczenie ale na wyłączonym silniku połączenie minus aku i rama jest 0.00A a na włączonym chociażby zapłonie 0.5A, przy zapalonym silniku dochodzi nawet do 1A.Jesli jest pobor pradu w ukladzie, niezaleznie czy jest to sama cewka zaplonowa czy tez cala reszta dziwnych wskaznikow i zarowek to prad musi plynac...tak to juz jest ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
styka Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 Jesli jest pobor pradu w ukladzie, niezaleznie czy jest to sama cewka zaplonowa czy tez cala reszta dziwnych wskaznikow i zarowek to prad musi plynac...tak to juz jest ;-)No to jedno jest jasne, a co do tego grzejacego sie przewodu, ma ktos jakies informacje??? Mam prosbe do kogos kto ma taki sam sprzet, zeby sprawdzil czy jemu tez sie grzee ten kabelek, moze tak musi byc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.