Yans Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 Oj, Elektryk, strzeż się! Obraziłeś Święte Reguły Czcicieli Przeciwskrętu, a jak wszyscy ortodoksi nie tolerują innowierców i nie rozumieją ironii :P Czeka Cię stos! :) Ale do rzeczy: od 130 moje moto ma za wysokie, jak dla mnie, obroty. To znaczy dźwięk mi się nie podoba.Za duży nie jestem, więc owiewka ciągle daje radę, tylko ten dźwięk :lapad: Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekss771 Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 (edytowane) Na moim Thundercacie do 130km/h można jechać w pozycji wyprostowanej.Na dłuższą metę ,powyżej tej prędkości, trzeba się chować za szybkę. Osłona przed wiatrem spora ,jednak powyżej 200km/h targa kaskiem na boki Pomimo przyklejenia do motocykla. Zastanawiam się czy to nie czasem wina kasku?? Ale nie wyobrażam sobie jazdy z prędkością ponad 200 km/h nakedem przez dłuższy moment. Na pewno duży wpływ na aerodynamikę ma ubiór. Edytowane 16 Maja 2008 przez radekss771 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LuckyŁódź Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 no przy około 130 przełączam na 2 i jakoś się bujam :buttrock:No u mnie to też właśnie tak jakoś jest :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yanea Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Zastanawiam się czy to nie czasem wina kasku?? Na pewno duży wpływ na aerodynamikę ma ubiór. Czasem wina kasku, jeśli za mało dopasowany...ale wydaje mi się, że przy prędkościach pow.200km/h każdemu lata lekko głowa.Myślę, że oprócz ubioru to i odpowiednia postawa na motocyklu i wiadomo, że jak już było pisane wyżej sama klasa moto;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zorba Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 Kupilem wlasnie bardziej wypukla owiewke do mojego Bandziora i efekt jest oszalamiajacy :biggrin: Strumien powietrza przechodzi teraz na granicy kasku i dopiero powyzej 180 km/h zaczyna sie problem, ktory wczesniej mialem powyzej 140 km/h. Nastepnym krokiem jest wymiana kierownicy, a tym samym zmiana poazycji na bardziej lezaca, ale ja tego nie planuje. owiewka zrobila w moim przypadku robote i jestem happy :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.