jacek1 Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Witam. Coś mi się zaczyna pocić właśnie przy dźwigni zmiany biegów. Jeszcze nie ma tragedii, ale na czasie chciałbym wymienić uszczelniacz. Jak go wyciągnąć? Podważyć śrubokrętem i po sprawie? Może ktoś wie jakie są rozmiary w YZF 750, czy dostanę to w zwykłym sklepie? Wałek ma spory luz, czy to wina uszczelniacza? Z góry dzięki i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Jezeli os dzwigni zmiany biegow ma spory luz to to jest wlasnie powodem ciekniecia oleju.. Nowy uszczelniacz nie pomoze.. Nie wiem jak jest to rozwiazane w twoim motocyklu ale jesli os dzwigni wychodzi z karteru i przechodzi jeszcze przez otwor w kapie to nalezaloby rozwiercic ten otwor i wytulejowac a dopiero wymienic uszczelniacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.