Skocz do zawartości

hamulce


Rekomendowane odpowiedzi

witam, jakis czas temu wymienilem przewody na stalowe,zalalem swiezy plyn odpowietrzylem itd.

ale w czasie jazdy zauwazylem ze klamka czasem pracuje za mieko a czasem jest twarda.ma ktos moze pomysl dlaczemu??dodam ze jest to uklad bez ABSu a bandzior z 2004.

 

peace :banghead:

Edytowane przez kondorio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj na forum, jest sporo tematów jak dobrze odpowietrzyć. Najlepiej strzykawa i lewatywa. Popuść przewody przy pompie przy wciśniętej klamce i dokręć nie puszczając jej. Pompa może być zapowietrzona. Jeżeli płynu nie ubywa, to moim zdaniem tylko wina zapowietrzenia.

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc skoro jest miękka to jest zapowietrzony ( chyba że uszkodzona uszczelka ). Ale to , że czasem jest twarda , tu przyczyną może być np suchy sworzeń dźwigni cham. , lub właśnie uszkodzony włącznik stopu . Czyli otworek w pompie którym powinien wracać płyn , jest zasłonięty przez uszczelkę tłoka , ponieważ zacinająca sie klamka nie pozwala cofnąć się tłokowi do samego końca . Tu objawem również mogą być gorące tarcze w czasie jazdy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja ci powiem że mam podobnie, po lataniu po konkretnych dziurach hamulec bardzo twardy i cholernie mocny . przy spokojnej jeździe klamka jest miększa, ma większy skok a hamulec jest już tylko mocny ( ale na ryja da się polecieć dwoma palcami :D ), przewód mam gumowy

nie wydaje mi się aby żółtki spartolili sprawę z odpowietrzaniem :)

w ktmie miałem podobnie tylko że mocniej tam to było czuć, przewody stalowe

 

z blokującym kołem to też nie to, po glinie bym tylko na wprost jeździł :icon_evil:

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj na forum, jest sporo tematów jak dobrze odpowietrzyć. Najlepiej strzykawa i lewatywa. Popuść przewody przy pompie przy wciśniętej klamce i dokręć nie puszczając jej. Pompa może być zapowietrzona. Jeżeli płynu nie ubywa, to moim zdaniem tylko wina zapowietrzenia.

 

Pzdr.

 

 

sprawdze ten patent :icon_eek:, ostatnio przed jazda wcisnolem kilka razy na maksa klamke i jest teraz twarda jak cholera, wiec na brak hamowanai nie narzekam,ale jak zmieknie ponownie to bede poluzuje przewody przy pompie jak mowisz

 

dzieki wszystkim zainteresowanym i szerokosci i uwazajcie na pijanych sk?rwysynow w autach :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...