kondorio Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 (edytowane) witam, jakis czas temu wymienilem przewody na stalowe,zalalem swiezy plyn odpowietrzylem itd.ale w czasie jazdy zauwazylem ze klamka czasem pracuje za mieko a czasem jest twarda.ma ktos moze pomysl dlaczemu??dodam ze jest to uklad bez ABSu a bandzior z 2004. peace :banghead: Edytowane 8 Maja 2008 przez kondorio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Musisz pomęczyć się jeszcze z dokładnym odpowietrzeniem. Czy jak podpompujesz, to klamka nie jest twardsza? Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondorio Opublikowano 8 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Musisz pomęczyć się jeszcze z dokładnym odpowietrzeniem. Czy jak podpompujesz, to klamka nie jest twardsza? Pzdr. odpowietrzylem ponownie , ale pozniej znowu klamka mieknie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Może czujnik światła stopu się zacina , i nie pozwala klamce wrócić do położenia wyjściowego .Tzn czasami pozwala , a czasem nie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondorio Opublikowano 9 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 he ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Poszukaj na forum, jest sporo tematów jak dobrze odpowietrzyć. Najlepiej strzykawa i lewatywa. Popuść przewody przy pompie przy wciśniętej klamce i dokręć nie puszczając jej. Pompa może być zapowietrzona. Jeżeli płynu nie ubywa, to moim zdaniem tylko wina zapowietrzenia. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 No więc skoro jest miękka to jest zapowietrzony ( chyba że uszkodzona uszczelka ). Ale to , że czasem jest twarda , tu przyczyną może być np suchy sworzeń dźwigni cham. , lub właśnie uszkodzony włącznik stopu . Czyli otworek w pompie którym powinien wracać płyn , jest zasłonięty przez uszczelkę tłoka , ponieważ zacinająca sie klamka nie pozwala cofnąć się tłokowi do samego końca . Tu objawem również mogą być gorące tarcze w czasie jazdy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 to ja ci powiem że mam podobnie, po lataniu po konkretnych dziurach hamulec bardzo twardy i cholernie mocny . przy spokojnej jeździe klamka jest miększa, ma większy skok a hamulec jest już tylko mocny ( ale na ryja da się polecieć dwoma palcami :D ), przewód mam gumowy nie wydaje mi się aby żółtki spartolili sprawę z odpowietrzaniem :) w ktmie miałem podobnie tylko że mocniej tam to było czuć, przewody stalowe z blokującym kołem to też nie to, po glinie bym tylko na wprost jeździł :icon_evil: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondorio Opublikowano 9 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Poszukaj na forum, jest sporo tematów jak dobrze odpowietrzyć. Najlepiej strzykawa i lewatywa. Popuść przewody przy pompie przy wciśniętej klamce i dokręć nie puszczając jej. Pompa może być zapowietrzona. Jeżeli płynu nie ubywa, to moim zdaniem tylko wina zapowietrzenia. Pzdr. sprawdze ten patent :icon_eek:, ostatnio przed jazda wcisnolem kilka razy na maksa klamke i jest teraz twarda jak cholera, wiec na brak hamowanai nie narzekam,ale jak zmieknie ponownie to bede poluzuje przewody przy pompie jak mowisz dzieki wszystkim zainteresowanym i szerokosci i uwazajcie na pijanych sk?rwysynow w autach :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.