InfernoRider Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Jeśli ten temat już był to proszę do oczyszczalni - szukałem ale nie mogę znaleźć . Mam YAMAHE TDR 125 z 1998 roku. Ostatnio zaczął mi lać olejem przedni amortyzator - widocznie muszę wymienić te uszczelki. 1. moje pytanie brzmi : Jak jest z tymi uszczelkami ?? w przednim zawieszeniu są chyba dwie uszczelki ( lecz niekoniecznie ) - pyłowa i jakaś tam ... - chciałbym abyście mi wytłumaczyli co z tymi uszczelkami. 2. Muszę zmienić olej w amortyzatorze- chciałbym utwardzić zawieszenie. W sklepie widziałem oleje o współczynniku twardości 2 , 5 i 10 . Który ,, poziom '' twardości mi polecacie ??? - YAMAHA TDR to motocykl szosowy z zacięciem enduro - obecnie mam za miękkie amortyzatory. pozdrawiam i czekam na odpowiedź :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Wpierw obejrzyj sobie chromowane powierzchnie lag na okoliczność jakiś wad, czyli rys czy bardzo , bardzo drobnych skaleczeń . Może wystarczy stepić ostre krawędzie skaleczenia i przestanie ciec , warto spróbować . Bo niekoniecznie winne są tylko uszczelniacze . Na forum niektórzy proponują dziurkę od kamienia w chromie zalutowac cyną i wygładzić . Patrząc na moje moto uszczelniacze wydają się być wieczne (82 kkm), tyle że od nowości założyłem sobie osłonki , które nie pozwalają owadom do zanieczyszczenia lag . Co rozumiesz pod wyrażeniem " za miękkie " ? Dobijają ? "Jak jest z tymi uszczelkami ?? " - Zerknij do serwisówki , byc może będzie stosowny rysunek . Jeśli chcesz sam coś robić , warto mieć tą książkę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 http://www.motogen.pl/artykuly/porady/art1...awieszeniu.html Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
InfernoRider Opublikowano 7 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 DZIĘKUJĘ ZA POMOC :icon_biggrin: WŁAŚNIE TAKIE INFORMACJE BYŁY MI POTRZEBNE . Jeszcze prosiłbym o opisanie olejów. Oleje są różnej gęstości . Jeszcze zobaczę w serwisówce ale jaki olej mógłby mi spasować ??? 10 W ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 To zależy jaki olej masz teraz. Ja mialem 10W - wlałem 15W i jest lepiej. Widze ze jestes z węglówki - w Łączkach Jagielońskich jedz do Kris'a - on Ci wytłumaczy co i jak, zrobi dobrze a nie ogoli bardzo z kasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
InfernoRider Opublikowano 8 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 (edytowane) To zależy jaki olej masz teraz. Ja mialem 10W - wlałem 15W i jest lepiej. Widze ze jestes z węglówki - w Łączkach Jagielońskich jedz do Kris'a - on Ci wytłumaczy co i jak, zrobi dobrze a nie ogoli bardzo z kasy. Ja jestem z tej drugiej Węglówki - z małopolskiego - powiat Myślenicki :biggrin: Dobra- już wiem co potrzebowałem - dziękuję i pozdrawiam Edytowane 8 Maja 2008 przez InfernoRider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baaaca Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Witam! Ja ostatnio też przechodziłem wymianę uszczelniaczy w swojej TDR. Radzę zmienić razem z uszczelniaczami pierścienie zbierające, co do oleju to ja zalałem Orlenowski Amortyzol, (375 ml na lagę) jak na razie nie narzekam. Jak masz jakieś pytania co do wymiany to pisz. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.