NiceTree Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 A okleiny? Po co ? Przy myciu lub glebach zejda , zniszcza sie l, etc.Jesli stan jest ok, to wyglad nie ma nic do gadania dla kogos kto kuma temat, takze nie pekaj.Mnie od razu odrzuca jak widzę brudny i nieoklejony motocykl. Po pierwsze że na nieoklejonym momentalnie robią się rysy na plastikach i masz w sumie z miejsca wydatek 300zł na nowe plastiki a jak jeszcze brudny to jak to świadczy o wlascicielu? Nie mówię o sytuacji gdzie motocykl jest świeżo po jeździe i to naturalne że jest brudny ale o tym gdy np. przyjeżdżasz go oglądać z zamiarem kupna.I drugie że jak ktoś jest w stanie wydać kilkaset zł na naklejki to znaczy że ma za dużo pieniędzy i przy remoncie silnika też raczej nie żałował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiatex Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Co do tuningu. kiedyś oglądałem kxf dla siebie: akrapovic nowe całe koła z obręczami excela tuning zawieszenia przód tył racingowe tarcze hamulcowe inne mocowanie kierownicy maszynka startowa nowe tytanowe zawory nowy cylinder nowy tłok i korba Jak widać tuning tani nie jest :) :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Co do tuningu. kiedyś oglądałem kxf dla siebie: akrapovic nowe całe koła z obręczami excela tuning zawieszenia przód tył racingowe tarcze hamulcowe inne mocowanie kierownicy maszynka startowa nowe tytanowe zawory nowy cylinder nowy tłok i korba Jak widać tuning tani nie jest :biggrin: :D I co z tego ? - temat zamykam bo nie widzę sensu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi