Skocz do zawartości

Zapoławianie składanie silnika 2t


kacpextreme
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam nadzieje że nie prałeś na siłe młotkiem w to. A co w nim robiles, przekladales łożyska? nowy wał? Może źle wbiłeś łożyska, nie doszły do konca, albo jak wal wymieniales to moze nietaki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyciągalem pierscienie ze skrzyni korbowej ;) czyscilem skrzynie, robilem biegi

wymienione tylko zimery, sprezyna od biegow. lozyska orginalne DDR ;)

 

 

drewniany mlotek w roli pomocniczej, glownie srubami i sciskiem

Edytowane przez kacpextreme
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gniazda łożysk w karterach przed wciskaniem najlepiej zawsze podgrzać palnikiem. Nic na siłę. Po skręceniu silnika, jeżeli wał będzie się lżej kręcił puknij lekko w jedną półoś wału, oczywiście drewnianym lub gumowym młotkiem żeby zniwelować naprężenia mechaniczne powstałe w wyniku skręcenia silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...