zipptriad2 Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 mam zipp triad 2. przejechalem nim jakies 2800 km, gwarancji juz na niego nie mam,ale to dluga historia.potrzebuje pomocy, jestem zielony jesli chodzi o motoryzacje, jak dokladnie ustawic zawory. 2 zawory, silnik 4 suw, jakie szczeliny, co,gdzie i kiedy???????????????????????????jak uregulowac gaznik, ile obrotow na srubie z mieszanka??????????????pomozciema ktos moze ksiazke serwisowa za free do pobrania?dajcie znac jesli jest ktos kto dobrze sie na tym zna i pomoze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyszunia1514 Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 jak uregulowac gaznik, ile obrotow na srubie z mieszanka?????????????? Zaworów nie powiem ci jak regulować, bo nie wiem ;), ale gaźnik to musisz doświadczalnie, tzn. nie ma reguły ile obrotów. Musisz najpierw wykręcić świecę i obadać jaki ma kolor. Elektroda powinna mieć taki jakby kawy z mlekiem a to w około czarny .Jeśli ma ciemniejszy to znaczy że mieszankę masz zbyt bogatą i musisz zmniejszyć. A jeśli jest jasna to znaczy że zbyt uboga i mieszankę zwiększasz. wkręcasz świece jedziesz i km, sprawdzasz czy nie muli, szarpie, czy nie gaśnie na wyższych. Wracasz do chaty wykręcasz świece badasz jaki masz kolor jak kawy z mlekiem to ok, jeśli inny to czynność powtarzasz. To by było chyba na tyle :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zipptriad2 Opublikowano 4 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 oki. dzieki za odp.jest tam ktos kto zna sie na zaworach??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...