piter 1600 Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 W większości moto pod dźwignią ssania jest nakrętka którą należy trochę [nie za mocno]dokręcić.Ssanie samo nie powinno się cofać.Filtr powietrza jesli jest zwykły papierowy to należy go wymienić.A dopiero go obserwować.Może dawno nie był wymieniany. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek_VN Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 Zmobilizowałeś mnie do ponownego, ale dokładnego sprawdzenia dźwigni ssania w moim quadzie. Dotychczas to dźwignę mocowałem drucikiem do kiery, aby się nie cofała. Jeśli faktycznie jest śruba, to wstyd na całą wieś. :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ar2r Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Witam i przepraszam za brak polskich liter - zginely Nie znam silnika NN 800, ale powiem coś o innym i to się może przydać. SSANIE Odpalał dobrze na ssaniu bez gazu, ale po puszczeniu dźwigni ss gasł. Przypadkowo zdjalem polaczenie gaznika z filtrem pow. i stwierdzilem, ze po puszczeniu dzwigni ssania odchyla sie w gazniku przeslona ssania wpuszczajac niechciane powietrze. Przyjrzalem sie dzwigni ssania i faktycznie troche cofa sie sama po puszczeniu. Mysle, ze wina lezy po stronie linki. Po odpaleniu trzymam dzwignie do lekkiego rozgrzania silnika. GASNIECIE po dodaniu gazu - gdybam * sklad pow. z paliwem dobry, bo dobrze odpala * zle - filtr pow., malo paliwa - gażnik, slaba iskra, zuzyte swiece, niewlasciwe swiece, regulacja wolnych obrotow Uzykownicy Twojego moto pewnie sie odezwa. Co do paliwa. Odłącz przewód paliwowy i zobacz czy dobrze spływa paliwo z baku. Sprawdź następnie czy jest różnica przy odkręconym korku baku. Spływ paliwa mogą blokować: zawieszenie paliwa w baku z braku powietrza, kranik zanieczyszczony, filtr paliwa. Zresztą gdy rozgrzejesz silnik do załączenia wentylatora i po wykręceniu świec [nowych najlepiej] stwierdzisz po ich wyglądzie jak stoi sprawa paliwa i powietrza. Najlepiej z internetu ściągnij zdjęcia świec użytkowanych. Jak znajdę linka na kompie to Ci wkleję. +++++++++ Link do pliku z wyglądem świec. Po otwarciu kliknij Ściągnij plik . Przeniesie na Twój komp. http://w715.wrzuta.pl/plik/25SaAfyki8E/swiecakolor Jak jest zimny i zdejmiesz mu ssanie lub dodasz gazu na ssaniu to to ze gasnie jest naturalne. jak odłaczy weżyk od paliwa nic mu nie - kranik jest podcisnieniowy - nie ma podcisnienia nic nie leci no chyba ze przestawisz na PRI - przelew. A linka odd ssania po gumka ma nakrętke ktora reguluje to czy linka sama lekko sie cofa czy np wcale i trzeba uzyc sily. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek_VN Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Dzięki Piter. Jest śrubka, dokręciłem i już dźwignia ssania sama się nie cofa. Jednak forum przydatne. :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abramsm1a1 Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Witam Panowie mam kilka pytanek,pewnie dla Was banalnych,ale od niedawna jestem posiadaczem vn 800 classica z 97 roku i dopiero uczę się co i jak w tym motorku wygląda.Na poczatek "cofające"się ssanie,odpala na dotyk i gaśnie i odnowa zaciąganie ssania i odpalanie.Pomaga ręczne trzymanie ssania,wtedy nie gaśnie.Czy to normalne?Dosyć długo po odpaleniu gaśnie gdy dodaje gazu,jak to jest w Waszych maszynach?Drugim tematem jest filtr powietrza,otóż jest troche posmarkany olejem,czy to jakaś zła oznaka,i jak zabrać się za ten zbiorniczek wychodzący z obudowy filtra,wymieniać,czyścić?Trzecim tematem jest wymiana oleju w skrzyni biegów,jakiego oleju używacie i jak go prawidłowo wymienić,nie chce narobić jakiejś kaszany. Pozdrawiam Ironn Witam kolego Zbiorniczek wylewasz i możesz przepłukać to wszystko jeśli się znowu uzbiera to znowu. U mnie z odmy przez sezon nawet połowy nie wydmuchał. Ssanie dokręć pod gumką cięgna i po problemie z cofaniem linki. Filtr generalnie powinien być czysty, zależy w którym miejscu jest zabrudzony i czym czasami przy gdy strzela potrafi zostawić nieco osadów. Olej jest jeden na cały silnik i skrzynię tak przynajmniej mi się wydaje i tym samym olejem jest sprzęgło traktowane. dlatego wazne jest żeby używać dobrego oleju motocyklowego a nie do innych sprzętów. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ar2r Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 olej na silink i skrzynie jest jeden. sprzegło mokre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek_VN Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 (edytowane) Link z danymi opisowymi VN 800 http://merio.w.interia.pl/index54.html Co do materiałów eksploatacyjnych to ściągnij manual z poniższego linka. Tam jest wszystko. http://www.scribd.com/doc/9228151/Kawasaki...ce-Manual-00-04 Jeśli masz moto z innego rocznika, to też powinieneś znaleźć tam manual. Nie szukałem. manual od 95 r http://www.scribd.com/doc/14468928/Vn800-Manual Kliknąć Upload Edytowane 4 Grudnia 2009 przez mirek_VN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radunc Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 a że pozwolę sobie spytać... co koledzy wlewacie za płyn chłodniczy do swoich vulcanów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek_VN Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 (edytowane) U mnie w manualu; zielony -35*C Wklejam manual, jeśli ktoś pobierze to niech napisze, czy jest link OK. Wtedy wkleję inne. Pobranie VN 800 manual http://www.megaupload.com/?d=VJ0S4745 Edytowane 6 Grudnia 2009 przez mirek_VN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trawnik Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 Witam panów. Mam pytanko - chodzi o obrotomierz czy macie jakiś patent na montaż tegoż urządzenia i jakieś konkretne ,może nawet z wyświetlaczem biegu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodzio61 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 czy paliwo w filtrze powietrza vn800 to normalne czy też zaczyn się coś dziać?..........pozdrawiam bodzio61. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abramsm1a1 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Witam znowu wbijam nowy wątek w temat zbiorczy bo jaszua wrzuciłby go w kosz albo do mechaniki ogólnej Koledzy pusty wydech i po sezonie świece czarne. za bogata mieszanka jak mniemam Co robić filterek powietrza bardziej przelotowy zakładać czy coś jeszcze skręcać na gaźniku?? Pozdrawiam Gregorio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Świece trzeba sprawdzić po dłuższej trasie,kiedy się dobrze wygrzeją.Po krótkich jazdach zawsze będą czarne zwłaszcza gdy jest na dworze zimno. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek_VN Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 Witam znowu wbijam nowy wątek w temat zbiorczy bo jaszua wrzuciłby go w kosz albo do mechaniki ogólnej Koledzy pusty wydech i po sezonie świece czarne. za bogata mieszanka jak mniemam Co robić filterek powietrza bardziej przelotowy zakładać czy coś jeszcze skręcać na gaźniku?? Pozdrawiam Gregorio pusty wydech http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423...ias=2&startsz=x Cytat 14. Wymiana wydechu na otwarty i po sprawie. Większa moc gratis Po takiej przeróbce powinno się dokonać zmian w gaźnikach. Nie tylko regulację śrubami (która tak naprawdę odpowiada tylko za skład na wolnych obrotach), lecz w ruch powinny pójść także dysze w gaźnikach. Wolny wydech powoduje zubożenie mieszanki poprzez wydmuchiwanie jej części do układu wydechowego w chwili, gdy są otwarte zarówno zawory dolotowe, jak i wydechowe. Na dłuższą metę zostawienie fabrycznych ustawień spowoduje wypalenie zaworów. Niektórzy producenci wydechów dedykowanych do danego modelu nawet podpowiadają, jakie dysze powinny być zastosowane. Wzrost mocy też jest dyskusyjny - odpowiednio dobrany wydech go spowoduje, ale założenie pierwszej lepszej pustej "puszki" czy wybebeszanie wnętrzności z oryginalnego wydechu może dać odwrotny efekt. Poza akustycznym oczywiście. :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abramsm1a1 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 pusty wydech http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423...ias=2&startsz=x Cytat 14. Wymiana wydechu na otwarty i po sprawie. Większa moc gratis Po takiej przeróbce powinno się dokonać zmian w gaźnikach. Nie tylko regulację śrubami (która tak naprawdę odpowiada tylko za skład na wolnych obrotach), lecz w ruch powinny pójść także dysze w gaźnikach. Wolny wydech powoduje zubożenie mieszanki poprzez wydmuchiwanie jej części do układu wydechowego w chwili, gdy są otwarte zarówno zawory dolotowe, jak i wydechowe. Na dłuższą metę zostawienie fabrycznych ustawień spowoduje wypalenie zaworów. Niektórzy producenci wydechów dedykowanych do danego modelu nawet podpowiadają, jakie dysze powinny być zastosowane. Wzrost mocy też jest dyskusyjny - odpowiednio dobrany wydech go spowoduje, ale założenie pierwszej lepszej pustej "puszki" czy wybebeszanie wnętrzności z oryginalnego wydechu może dać odwrotny efekt. Poza akustycznym oczywiście. :lalag: Wydechy W&H dysze wymienione po całym sezonie po ostatniej trasie przed zimowaniem. Wykręciłem świece po dłuższym postoju i taki miałem efekt. Pozdrawiam Wydechy W&H dysze wymienione po całym sezonie po ostatniej trasie przed zimowaniem. Wykręciłem świece po dłuższym postoju i taki miałem efekt. Pozdrawiam Dlaczego mamy tak mało tematów na forum chopper/kawasaki/ Czy jest nas tak mało czy moderator Josz coś wszystkich skutecznie blokuje? praktycznie nie możemy założyć żadnego nowego tematu...w naszym i tak wyspecjalizowanym dziale;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.