gulu Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 (edytowane) Witam Od jakiegoś miesiąca rozglądam się za pierwszym moto.Znalazłem takie ogłoszenie: AllegroCzy ktoś miał do czynienia z tym modelem??Waszym zadaniem warto kupić taki sprzęt?? Edytowane 27 Kwietnia 2008 przez gulu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klinton Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 link mi nie działa. na CB250 robiłem prawo jazdy i kurs. Był to pierwszy większy mototck z jakim miałem do czynienia wiec moze dlatego moje uwagi będą przesadnie entuzjastyczne :wink: moto małe, zwinne, swoje pociągnie. Raczej tylko jedna osoba i raczej tylko do miasta. Pozycja wygodna. Na wyzszych obrotach mial tendencje do wpdania w mało przyjemne drgania (moze tylko ten egzemplarz na ktorym robilem kurs). Ogolnie to tez myslalem zeby sobie takie małe cos sprawić na pierwsze moto do miasta ale niestety mała podaż na rynku sprawia ze trudno kupic dobry egzemplarz a i pewnie pozniej trudno byloby sprzedać bo teraz to kazdy szuka raczej od 600 wzwyż... :/ pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik64 Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Witam!Motocykl na który wskazujesz na Alledrogo, wymaga trochę pracy i wkładu pieniedzy. Musisz to rozważyć czy jest to opłacalne, najlepiej abyś obejrzał moto na żywo i przejechał się. Już na pierwszy rzut oka z fotki widoczny jest duży ślad korozji na przednim błotniku, brak osłonek przeciwpoparzeniowych na rurach wydechowych, na lewej rurze coś było poprawiane i zapsikane jest srebrnym sprayem, oryginał powinien mieć dwa lusterka, ten ma jedno, boczki pod siedzeniem są porysowane. Tyle widzę ze zdjęcia, niewiadomo czego jeszcze brakuje lub co trzeba będzie odnowić. Prawdopodobnie do wymiany jest napęd, to standart przy sprowadzanych motocyklach. Mam porównanie, gdyż mam ten model lecz o rok młodszy. Na pewno można nim jeździć, lecz od Ciebie zależy jak to moto będzie wyglądać. Jezeli chcesz się nim pochwalić to pełna renowacja jest nieunikniona, a to już koszt. Na allegro były już o wiele lepsze oferty w podobnej lub trochę wyższej cenie. Ta oferta jest tam już od paru miesięcy i nie schodzi. Dumam nad przyczyną...Pozdrawiam!Robert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p A q Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 (edytowane) A ja ogolnie nie doradzilbym ci tego modelu poniewaz jest ich bardzo malo u nas w kraju i dlatego mial bys wielkie problemy z dostepnoscia czesci. Ta 250 byla dedykowana na Chinski rynek. Juz napewno odpusc sobie ta aukcje. Yamaha wypuscila tez bardzo podobnego golasa wiec sprawdz sobie, mysle ze to lepsza opcja. Edytowane 28 Kwietnia 2008 przez p A q Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik64 Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 (edytowane) A ja ogolnie nie doradzilbym ci tego modelu poniewaz jest ich bardzo malo u nas w kraju i dlatego mial bys wielkie problemy z dostepnoscia czesci. Ta 250 byla dedykowana na Chinski rynek. Juz napewno odpusc sobie ta aukcje. Yamaha wypuscila tez bardzo podobnego golasa wiec sprawdz sobie, mysle ze to lepsza opcja.Na chiński rynek dedykowane były motocykle produkowane w Japonii. Występujące w Polsce pochodzą z fabryki w Montesie(Hiszpania), dedykowane przede wszystkim na Europę Zachodnią, dlatego dużo tego jest w Hiszpanii, Portugalii, Holandii, Belgii, Austrii, Szwajcarii. W Niemczech częściej występuje Rebel 250, z tym samym silnikiem co Two Fifty, również z Montesy. Z dostępnością części nowych markowych jest tak samo jak z dostępnością do bardziej popularnych modeli. Robiłem dość poważny remont i trochę części diler Hondy mi sprowadzał. Na żadną nie czekałem dłużej niż 3 dni. Wszystkie pochodziły z centralnego magazynu Hondy na Europę bodajże w Austrii. Wszystkie części do innych modeli też pochodzą z tego magazynu. Jest problem jeżeli szukasz tanich podróbek lub części używanych. Tych jest mało. Oryginały są droższe, ale to zawsze oryginał. Więc nie przesadzajmy z ta dostępnością. Wszystkie części zużywające się w trakcie eksploatacji typu:filtr powietrza, klocki, świece, napęd, rozrząd, tarcze sprzęgłowe, łańcuch rozrządu, łożyska czy opony kupisz bez problemu w sklepach internetowych, co i ja czyniłem. Są to części typowe które wystepują w wielu modelach. Żaden producent popularnych motocykli nie tworzy części zużywających się pod jeden model motocykla. Pewne elementy i układy motocykla mają te same części co konkurencja(np. Yamaha, Suzuki). Wszyscy korzystają z produktów firm które specjalizują się w produkcji pewnych elementów np. układy hamulcowe Nissin to praktycznie standart u wszystkich japońskich producentów, stąd klocki od np. Hondy są zbieżne z klockami w Suzuki czy Yamahy. Z elementami instalacji elektrycznej, alternatorami, rozrusznikami a nawet reflektorami jest tak samo. Nawet producent odlewów ciśnieniowych do silników to jedna firma. Produkcja motocykli to biznes nastawiony przede wszystkim na zysk, więc nikt nie bawi się w tworzenie nietypowego modelu od A do Z. Pozdrawiam Edytowane 28 Kwietnia 2008 przez robik64 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikonrad Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 Robik, również zastanawia się nad tym moto na jazde po miescie, koledzy z Wa-wy mi odradzają twierdząc, że nie ma sensu poniżej 500cc, ciekaw jestem jednak twoich wrażeń z jazdy po Wrocławiu, czy możesz podsumować za i przeciw tej małej cebulki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik64 Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 Jest węższy od większych CB, więc niekiedy jest tak, że większe pojemnosci zostają w korkach z tyłu. Na miasto w zupełnosci wystarcza, a nawet na większe podroże. Regularnie jeżdżę nim w dość dalekie trasy(raz na około dwa tygodnie Wrocław-Kraków i nie narzekam). Nie poszalejesz, ale do normalnej jazdy i przemieszczania się szczególnie do jazdy miejskiej niezastąpiony. Doskonale wyważony, niski srodek ciężkości, pozwala z łatwością kluczyć miedzy pojazdami. Pojemnosć 250ccm daje mu 19 koników i bardzo dobry moment obrotowy. Spalanie na mieście jest rewelacyjne, nigdy nie przekroczył 3,6l/100km, trasa to 2,9- 3,1l/100km. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.