Greedo Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 a jak ma XBR uruchamiany dekompresor? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BadMan Opublikowano 9 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 (edytowane) Czytałem gdzieś, że XBR ma dekompresor połączony z kopajką i więc chyba musi być inaczej uruchamiany niż NX ze ścigacza :XBR 500S ma też "starożytne" rozwiązanie zwane po polsku kopniakiem. Z tym urządzeniem łączy się odprężnik sterowany linką. I to jest niby proste. W praktyce zaś występuje kłopot polegający na tym, że pod deklem sprzęgłowym, na osi korby rozruchowej znajduje się pierścień z ząbkiem, który to odpowiada za właściwe odprężenie w momencie przekopywania. Może ktoś zna kogoś z Hondy z kim mógłym porozmawiac, może sie okazać , że głowica jest taka sama we wszystkich NX, XBR, FMX a ja niepotrzebnie wałkuję temat spawania lub używki od XBR Edytowane 9 Marca 2009 przez BadMan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matata Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 BadMan mam silnik xbr ze zdjętą pokrywą zaworów, postaram sie zrobic kilka fotek, to porównasz ze swoją, na moje to powinno podpasować bo i jeden i drugi silnik to 500, co można jeszcze porównać: średnicę tłoka? w xbr wg serwisówki to 91,95mm. Mam serwisówke w pdf-ie jakby co to na PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 (edytowane) ja mam stara glowice do xr 600 , rozebrana bez zaworow i sprezyn , moge ci ja pomierzyc , tylko podaj co chcesz wiedziec. Edytowane 9 Marca 2009 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BadMan Opublikowano 9 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Tam są chyba jakieś kanały olejowe ? prawdę mówiąc nie wiem co należy mierzyć w przypadku doboru głowicy od innego motocykla :bigrazz: Nie jestem w stanie zmierzyć mojej głowicy ponieważ oddałem ją do weryfikacji. Nitomen możesz mi zrobic jakieś foty ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 zrobie foto , ale wizualnie to podobna do twojej Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fxrider Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 w xr 600 nie ma przypadkiem 'piątego' zaworu do dekompresji? Bo tak mi się kojarzy. XR ma chyba też gaźnik z 2ma przepustnicami, więc nie wiem, czy będzie dało się do takiej głowicy zamontować króciec z NX'a. pzdr, Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 (edytowane) glowice w XR dzielisz na 2 rodzaje, z przed 89r - podwojny gaznik i zdaje sie 5 zawor wydechowy , oraz po 89 - 1 gaznik i 4 zawory RFVC - ja mam glowice idnetyczna jak w NX tylko mozliwe ze nieco wezsza. http://images37.fotosik.pl/75/3da250dd35bddd90med.jpg http://images47.fotosik.pl/79/fd241a5491dd3a30med.jpg Edytowane 9 Marca 2009 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.