Skocz do zawartości

Synchronizacja gaznikow i regulacja zaworow


Macjek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

kupilem horneta z 2000r z przebiegiem 40kkm.

 

Plyny ustrojowe wymienione, wszystko ladnie gra, ale po 200km zauwazylem takie swiergotanie/terkotanie z okolic silnika przy w miare niskich obrotach. Przy wyzszych obrotach sam silnik zaglusza ten dzwiek. Swiergotanie objawia sie przy rozgrzanym silniku. Mam wrazenie, ze jest to kwestia niewyregulowanych zaworow.

 

Przy zakupie splukalem sie strasznie i dopiero za jakis miesiac bede mial kase na synchro gaznikow i regulacje zaworow. Czy moge przejechac w ten sposob jakies 1-2 tys kilometrow nienarazajac silnika na jakas wieksza awarie, czy absolutnie konieczna jest natychmiastowa wizyta w warsztacie? Dodam, ze oprocz w/w objawow silnik pracuje gladko, trzyma w miare ladnie rowne wolne obroty, a sam sprzet wyglada na zadbany.

 

Dziekuje za wszelkie sugestie i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swiergotanie slychac w zasadzie od 1000 az do 4-5tys obrotow i jego czestotliwosc rosnie wraz ze wzrostem obrotow. Byc moze tak po prostu ma byc.

 

Kosz sprzeglowy delikatnie halasuje swoja droga, ale podobno ten typ tak ma. Chyba nie bede zwlekal tak dlugo z wizyta u mechanika, bo o sprzet trzeba dbac. Dziekuje za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...