Skocz do zawartości

R1 - zbiera sie jak 500 cm3


shenron
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam

szanowni koledzy , juz nie raz ratowaliscie mnie w podbramkowej sytuacji wiec zwracam sie wlasnie do was.

 

Na poczatku troche histori moto :

 

Niedawno, bo 100 km temu w mojej R1 2001 rok podczas jazdy , przy przyspieszaniu na kazdym biegu , motockl zaczal mocno szarpac co kompletnie uniemozliwialo jazde.

 

Mimo szczerych checi , jesli chodzi o sprawy mechaniczne jestem zielony , wiec oddalem moto do mechanika. Zdiagnozowal on gazniki. Okazalo sie ze byly fest zapaskudzone i dawno nie czyszczone. Totez wyczyscil , i zsynchronizowal .

Po odebraniu motocykla i przejazdzce stwierdzam ze owe szarpanie znikneło .

 

Pojawil sie natomiast inny problem, wlasnie z tematu. Motockl jest bardzo ociezaly. PRzy gwaltownym odkreceniu gazu , wskazowka obrotosciomierza wspina sie ku gorze bardzooo powoli acz oczywiscie do konca, do czerwonego pola. Jak na razie rozpedzilem sie nim do ok 230 km/h co nie bylo problemem , acz zabralo mi to wiecej czasu niz przed czyszczeniem gaznikow i tym calym szarpaniem. Tak samo jesli chodzi o podniesienie motocykla z gazu na 1 ... Nie idzie.... zupelnie jakbybyl zablokowany do 50 km.

 

Co to moze byc ? Mechanik obstawia system EXUP ( przetarty) .... Przed sprawdzeniem owego exup`a , chcialem skonsultowac sie z wami , moze wy zasugerujecie jakis inny defekt.

 

Swiece wymieniane byly 500 km temu.

Moto jak wspomnialem R1 2001 rok.

Z gory dzieki za wszelkie sugestie

 

 

Edit. JEszcze jedna uwaga.... mianowicie moto chodzi zupelnie inaczej niz wczesniej jesli chodzi o dzwiek i glosnosc.... stal sie bardziej cichszy , inne jest brzmienie silnika (ala cichy Ktm) .

Jest mozliwosc ze cos nie tak jest z tlumikiem i to on moze byc przyczyna ?

 

Zauwazlem ze gdy jeszcze wszystko chodzilo w motocyklu super , zaczely sie takie strzaly z tlumika przy schodzeniu z obrotow. Strzaly te byly dziwne inne niz te "Standardowe"

Edytowane przez shenron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

taka sugestia sprawdź filtr powietrza. może trzeba wyczyścić i nasączyć (K&N) lub wymienić.

sprawdź jak wyglądają świece. może jest zła mieszanka.

jeszcze jedno czy to była twoja pierwsza synchonizacja i czyszczenie? pierwsze wrażenie po czymś taki jest że motocykl osłabł (moje subiektywne odczucie) ale jak trochę pojeździlem to stwierdzilem ze to tylko złudzenie. moment obrotowy po takim zabiegu jest lepiej rozłożony a w spotrowych moto to dość wysoko trzeba kręcić żeby go w ogóle poczuć. to tyle z moich doświadczeń.

druga sprawa czy znasz jakies opinie na temat tego mechanika (czy koles ma doswiadczenie w temacie)?

 

pozdrawiam :icon_evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki "serwis " w lublińcu naprawiał ci tego sprzęta ... bo z tego co wiem ... na steblowie to totalny syf ... przy szpitalu ( w okolicach mickiewicza to samo .. ) musiał byś rozebrać gaźniki ... zobacz czy exup pracuje .. po przekręceniu kluczyka powinien zrobić test ( otworzyć się i zamknąć ). Motocykl pracuje wogole na wszystkie gary ?? może pomylił kolejność cewek ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...