shenron Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 (edytowane) witamszanowni koledzy , juz nie raz ratowaliscie mnie w podbramkowej sytuacji wiec zwracam sie wlasnie do was. Na poczatku troche histori moto : Niedawno, bo 100 km temu w mojej R1 2001 rok podczas jazdy , przy przyspieszaniu na kazdym biegu , motockl zaczal mocno szarpac co kompletnie uniemozliwialo jazde. Mimo szczerych checi , jesli chodzi o sprawy mechaniczne jestem zielony , wiec oddalem moto do mechanika. Zdiagnozowal on gazniki. Okazalo sie ze byly fest zapaskudzone i dawno nie czyszczone. Totez wyczyscil , i zsynchronizowal .Po odebraniu motocykla i przejazdzce stwierdzam ze owe szarpanie znikneło . Pojawil sie natomiast inny problem, wlasnie z tematu. Motockl jest bardzo ociezaly. PRzy gwaltownym odkreceniu gazu , wskazowka obrotosciomierza wspina sie ku gorze bardzooo powoli acz oczywiscie do konca, do czerwonego pola. Jak na razie rozpedzilem sie nim do ok 230 km/h co nie bylo problemem , acz zabralo mi to wiecej czasu niz przed czyszczeniem gaznikow i tym calym szarpaniem. Tak samo jesli chodzi o podniesienie motocykla z gazu na 1 ... Nie idzie.... zupelnie jakbybyl zablokowany do 50 km. Co to moze byc ? Mechanik obstawia system EXUP ( przetarty) .... Przed sprawdzeniem owego exup`a , chcialem skonsultowac sie z wami , moze wy zasugerujecie jakis inny defekt. Swiece wymieniane byly 500 km temu.Moto jak wspomnialem R1 2001 rok.Z gory dzieki za wszelkie sugestie Edit. JEszcze jedna uwaga.... mianowicie moto chodzi zupelnie inaczej niz wczesniej jesli chodzi o dzwiek i glosnosc.... stal sie bardziej cichszy , inne jest brzmienie silnika (ala cichy Ktm) .Jest mozliwosc ze cos nie tak jest z tlumikiem i to on moze byc przyczyna ? Zauwazlem ze gdy jeszcze wszystko chodzilo w motocyklu super , zaczely sie takie strzaly z tlumika przy schodzeniu z obrotow. Strzaly te byly dziwne inne niz te "Standardowe" Edytowane 24 Kwietnia 2008 przez shenron Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motobandyta Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 witam taka sugestia sprawdź filtr powietrza. może trzeba wyczyścić i nasączyć (K&N) lub wymienić. sprawdź jak wyglądają świece. może jest zła mieszanka.jeszcze jedno czy to była twoja pierwsza synchonizacja i czyszczenie? pierwsze wrażenie po czymś taki jest że motocykl osłabł (moje subiektywne odczucie) ale jak trochę pojeździlem to stwierdzilem ze to tylko złudzenie. moment obrotowy po takim zabiegu jest lepiej rozłożony a w spotrowych moto to dość wysoko trzeba kręcić żeby go w ogóle poczuć. to tyle z moich doświadczeń.druga sprawa czy znasz jakies opinie na temat tego mechanika (czy koles ma doswiadczenie w temacie)? pozdrawiam :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wayne2up Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Moje pierwsze odczucie... -zmien lepiej mechanika :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychrr Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 jaki "serwis " w lublińcu naprawiał ci tego sprzęta ... bo z tego co wiem ... na steblowie to totalny syf ... przy szpitalu ( w okolicach mickiewicza to samo .. ) musiał byś rozebrać gaźniki ... zobacz czy exup pracuje .. po przekręceniu kluczyka powinien zrobić test ( otworzyć się i zamknąć ). Motocykl pracuje wogole na wszystkie gary ?? może pomylił kolejność cewek ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.