Wieniek Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Zamontowanie samej sprężynki jest nie możliwe! Wymontowałem te wkładki z zaworkami ze starych lag i pomyślałem rzeby umieścić je we włoskich lagach. Problem jest taki, iż laga na końcu jest zaprasowana i trzeba by to było spawać (do demontażu trzeba zeszlifować tą zaprasowaną warstwę). Teraz pytanie, czy spaw wytrzyma siłę odbicia teleskopu ? Jakoś boję się ryzykować :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 6 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 u mnie chyba jednak to nie bedzie to! na szczescie!poprostu mi sie skonczyly te tuleje slizgowe!i tu pytanie? cos oprócz nich sie jeszcze wymienia> tzn. czy wymienia sie tez uszczelniacze zawieszenia czy mozna na starych to wszystko złożyc? ile moze kosztowac cała robocizna+częsci? Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burojama Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 WITAM. Jeśli wymieniasz panewki ślizgowe i ponosisz już znaczne koszty to kwota 25 do 30 zł jaką trzeba zapłacić za nowe uszczelniacze poprawi Twój komfort psychiczny fachowo zrobionego zawieszenia.Jeśli chodzi o koszty robocizny to trzeba liczyć jakieś 80 zł. za rozebranie i złożenie zawieszenia jeśli je wymontujesz z motocykla ojej około 25 -30 zł.No to tyle w tej materii.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.