Skocz do zawartości

Burojama

Forumowicze
  • Postów

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Burojama

  • Urodziny 09/23/1961

Osobiste

  • Motocykl
    CBR 1000
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Bielsko-Biała

Ostatnie wizyty

884 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Burojama

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam . Jeśli są widoczne to masz odpowiedż dlaczego cieknie . Rura do polerowania i sprawdzenia na owalność / mogla być prostowana nieumiejętnie /. Pozdrawiam.
  2. WITAM. Jeśli wymieniasz panewki ślizgowe i ponosisz już znaczne koszty to kwota 25 do 30 zł jaką trzeba zapłacić za nowe uszczelniacze poprawi Twój komfort psychiczny fachowo zrobionego zawieszenia.Jeśli chodzi o koszty robocizny to trzeba liczyć jakieś 80 zł. za rozebranie i złożenie zawieszenia jeśli je wymontujesz z motocykla ojej około 25 -30 zł.No to tyle w tej materii.Pozdrawiam.
  3. http://img261.imageshack.us/my.php?image=2...22222222sk6.png http://img392.imageshack.us/img392/8203/11...11111111tv1.png Witajcie! Jak wcześniej obiecałem, przesyłam zdjęcia elementów zawieszenia przedniego, odpowiedzialnych za tzw. "dziwne stuki" w dole lagi. Na zdjęciu z prawej strony elementy oryginalne, a z lewej prawdopodobnie podróby. Oryginały: jeden kompletny pod nim rozebrany, po prawej widoczna podkładka sprężynowa, która utrzymuje w napięciu część plastikową. Luz jaki tam występuje, to ok. 2 mm, napięcie plastiku wyczuwalne jest palcem. Po lewej na zdjęciu elementy rozebrane, w których brak podkładki sprężynowej oraz części plastikowej, zastąpionej, być może ze względów ekonomicznych tulejką metalową, która to posiada większą bezwładność i powoduje ten metaliczny stuk. Dźwięk ten można usłyszeć na wyjętej rurze, wsadzając palec do dolnej części lagi i ruszając tulejką. Teoretycznie olej powinien wytłumić te dźwięki, ale użytkowanie pokazuje coś innego (olej uszczelnia do 0.1 mm). No to tyle w tym temacie. :biggrin: Pozdrawiam, Burojama.
  4. Aluminium też sie piaskuje tyle że trzeba używać drobnego ścierniwa jakim jest praktycznie pyl piaskowy , nakł dasz potem trochę więcej farby i po sprawie. Jeśli chcesz uzyskać super efekt polecam szkiełko wanie uzyskasz wtedy kolor naturalnego aluminium powierzchnię tę następnie należy pokryć bezbarwnym lakierem w celu zabezpieczenia przed utlenieniem aluminium /jak wiadomo aluminium jest bardzo podatne na korozję i po pewnym czasie pokryje sie ciemniejszym odcieniem . Powodzenia w renowacji.
  5. Czesć. Rozkroję zawieszenie jedno to wyślę Ci zdjęcie . Poszukam może mam gdzieś rurę od Tarrociego to też pokroję zobaczą wtedy wszyscy dlaczego tak się dzieje. Pozdrawiam.
  6. Witam . Najlepszy sposób to piaskowanie . Pozostawia jednolitą strukturę metalu. Masz 2 w jednym usuniętą starą farbę i zmatowioną powierzchnie metalu. Pozdrawiam Burojama.
  7. Witam, Twoje stukanie w zawieszeniu może być wynikiem wymiany rur teleskopów z oryginalnych na podróby włoskie. Cechują się one takim właśnie stukaniem z braku sprężynki w dolnej części rury, która utrzymuje w napięciu element plastikowy. W oryginalnych rurach wszystkich producentów istnieją takie sprężynki. Włoch niestety takich sprężynek nie montuje w swoich wyrobach i stąd ten stuk. Musisz sprawdzić, czy w Twoim zawieszeniu nie zostały takie rury zamontowane. Pozdrawiam, Burojama.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...