Gość Inku Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Witam,zauważyłem wyciek oleju z silnika, który pojawia się przy uszczelce głowicy. Okazało się, że olej spływa z góry. Wycieka otworem w głowicy:http://img444.imageshack.us/my.php?image=1000526agv8.jpgOtwór jest nagwintowany. Czy nie powinien być przypadkiem zaślepiony? Do czego to w ogóle ma służyć? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Witam,zauważyłem wyciek oleju z silnika, który pojawia się przy uszczelce głowicy. Okazało się, że olej spływa z góry. Wycieka otworem w głowicy:http://img444.imageshack.us/my.php?image=1000526agv8.jpgOtwór jest nagwintowany. Czy nie powinien być przypadkiem zaślepiony? Do czego to w ogóle ma służyć? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiama czy w ten otwór nie powinna być przypadkiem wkręcona śruba od pokrywy głowicy? Bo tak mi to ze zdjęcia wygląda...pozdroo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Inku Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 (edytowane) a czy w ten otwór nie powinna być przypadkiem wkręcona śruba od pokrywy głowicy? Bo tak mi to ze zdjęcia wygląda...pozdroo Zgadza się. Zdjąłem bak i śruba jest na swoim miejscu. Próbowałem ją dociągnąć ale jest dokręcona ( w serwisówce poniżej śruba nr 3)Po obejrzeniu serwisówki: http://fiche.ronayers.com/Index.cfm/Module...NDER_HEAD_COVER dochodzę do wniosku, że jedyna możliwość to uszczelka pokrywy zaworów do wymiany. Może ktoś to potwierdzić, bo nie chcę wydawać niepotrzebnie 70zł? Edytowane 23 Kwietnia 2008 przez Inku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Bym musiał sprawdzić u siebie ale wydaję sie , że ten otwór nie powinien być przelotowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Z tego co pamiętam, na pewno jest przelotowy. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Inku Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 (edytowane) Czy otwór powinien być przelotowy czy nie, pewne jest, że silnik nie powinien mieć wycieków. Od wymiany przejechane 2,5 tys.km a musiałem dolać praktycznie 0,5l oleju. Ciężko mi stwierdzić ile silnik skonsumował a ile wyciekło. Przy następnej regulacji/kontroli luzu zaworowego wymienię uszczelkę pod pokrywą. Mam nadzieję, że pomoże. Pozdrawiam Edytowane 29 Kwietnia 2008 przez Inku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.