Facet Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Mam problem z silnikiem. Niedawno ( miesiac temu) zrobilem remont silnika. Spowodowane to było podbiciem cegłówki w cylinder. wynikiem tego z 9 atmosfer zrobily sie 3 jak dodawalem gazu to sie dusil i troche glosniej chodzil. wymienilem na nowe - cylinder evolution 70 cm3 (podróba), pierścionki, usczelki, uszczelniacze, łożyska, wariator . Po tym remoncie skuter chodził w miare dobrze do czasu jak przejachalem okolo 500 km. oczywiscie jezdzac delikatnie. teraz motor po zmierzeniu cisnienia w cylindrze ma 6 atmosfer, strasznie pluje olejem ( na nowiutki tłumik leo Vinci TT i na świece) i dymi okrutnie. w tej chwili ma przejechane około 1000 km. max predkosci jaka osiaga to 50 km/h. pomóżcie!!! co moze byc przyczyna?? ja podejrzewam rozszczelnienie sie silnika na połówkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Spowodowane to było podbiciem cegłówki w cylindero co chodzi????jak masz 6 atm cylinder nadaje sie do szlifu, i na drugi raz nauczysz sie kupowac oryginał, i bedziesz wiedział za co płacisz a nie za dziadostwo made in China z Allegro....sprawdź czy głowica jestdobrze dokrecona i zrób próbe olejową, bedziesz wiedział wszystko. Odnośnie oleju możliwe że na dozowniku jest źle wyregulowana dawka i żyga olejem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 albo ta podróba ma tak fatalną jakość albo coś źle zrobiłeś przy składaniu czy docieraniu......6 atmosfer=remont przyczyną plucia olejem może być rozszczelnienie skrzyni korbowej ja tak miałem w mtx 80(miałem dziure w skrzyni korbowej i też tłumik strzelał kropelkami oleju całe koło brudne ziemia pod moto etc...) Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 (edytowane) przyczyną plucia olejem może być rozszczelnienie skrzyni korbowej ja tak miałem w mtx 80(miałem dziure w skrzyni korbowej i też tłumik strzelał kropelkami oleju całe koło brudne ziemia pod moto etc...)czy ty wiesz o czym piszesz w ogóle? skuter nie ma skrzyni biegów z której może zaciągac olej..... Edytowane 22 Kwietnia 2008 przez kuba_195 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Facet Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 czy ty wiesz o czym piszesz w ogóle? skuter nie ma skrzyni biegów z której może zaciągac olej..... Kuba jutro w takim razie pojde za Twoja rada i przeprowadze testy. jakbys mi mogl mi zdradzic tajemnice jak wyregulowac dozownik?? a jakie ewentualne bledy mozna popelnic przy docieraniu??? bo duszony na max nie byl. raczej spokojna jazda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Wiec przy docieraniu powinna by zwiększona dawka oleju. Ja praktykuję standardowe ustawienie dozownika i dolewanie do zbirnika paliwa dodatkowych kilkunastu gramów oleju w celu zwiększenia dawki oleju w okresie docierania. standardowo dozwonik podaje 1:50 olej a w okresie docierania powinien ten stosunek wynosic 1:35. Wynik 9 atm na nowym cylindrze to też rewelacji nie ma 10-11 to ok. jak już poniżej 6 jest to już należy przeprowadzic remont. Jeśli chodzi o błędy podczas docierania to nie należy przegrzac silnika, i przed jazdą dac mu chwile pochodzic zeby sie rozgrzał.Powiedzmi w Twoim silniku dozownik jest po stronie wariatora i idzie do niego linka czy od strony koła zamachowego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Facet Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 dozownik u mnie jest od strony kola zamachowego. teraz tylko nie wiem (nie pamietam bym widział) gdzie tam sie moze znajdowac jakies pokretlo do regulacji. w poniedzialek zaczynam rozbiorke silnika na czesci i szukam jakiegos uszkodzenia czy błędu... podejrzanym jest rozszczelnienie na polówkach karterów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Reguluje się napięciem linki, kiedyś o tym pisałem, poszukaj. Jednak najpierw tak, jak napisał kuba_195 zrób próbę olejową. Na jakim oleju jeździłeś? Od kiedy dymi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.