Skocz do zawartości

Enduro dla dorosłego faceta


Rekomendowane odpowiedzi

Z tym wiekiem to rzeczywiscie nie przesadzajmy- jeszcze rupieć nie jestem. Przyznam że został mi z dawnych lat uraz do kopania(po junaku który potrafił oddać kopa). więc pewnie rozrusznik by sie przydał. Pare dni temu siedziałem na XT i pasowała mi wysokość i rozmiar. W plastikach nie gustuje- to mnie nie bawi , potrzebuje solidnej konstrukcji bez wodotrysków ale zgrabnej.

Jak to rencista - kasy mam niewiele pewnie musze sie max w 5000 zmieścic i tak musze celować. Warunek jeden: czterosuw i małożernopoliwowo.

 

ludzie co z wami jak czytam że ktos chce enduro i żeby mało palił to mie niedobrze robi

 

je chcesz ekonomicznie jeździć to sobie skuter kup

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

ludzie co z wami jak czytam że ktos chce enduro i żeby mało palił to mie niedobrze robi

 

je chcesz ekonomicznie jeździć to sobie skuter kup

 

popieram :)

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie i dowcipnie sobie poczynacie - a moze by tak ktos powiedział ile taka np Xt600 pali w terenie a ile na szosie bez szalenstwa?

Kazdy ma inne kryterium ilości spalanego paliwa- i płynów towarzyszących :-)

 

Achas jutro jade obejrzeć dla nabrania wprawy takie cos http://www.allegro.pl/item349678606_kawasa...odne_uwagi.html

Pewnie nie kupie bo jeszcze za mało sie na tym znam ale jeśli koledzy mogliby mi podpowiedziec na co tam zwracac uwage?

Edytowane przez petrosbike
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tym wypadku Dr rse to to samo co dominator , kle ,xtz itp plastikoduro za duzo palstiku , pozatym DR przed 96 r nie przekonuja mnie trwaloscia , na forum DR za duzo sie naczytalem "ciekawych" opowiadan :icon_question: . KLR 650 dalo by rade ale wiedz ze to troszke autobus , szeroka , dluga , blotnika nie widac , chcociaz sam taka uzywam w terenie i jakos zyje. Ale dla amatora na poczatek wystarczy w zupelnosci . Mysle ze powinienes pogadac z Jarakiem.S o tym Xt - eku.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tym wypadku Dr rse to to samo co dominator , kle ,xtz itp plastikoduro za duzo palstiku , pozatym DR przed 96 r nie przekonuja mnie trwaloscia , na forum DR za duzo sie naczytalem "ciekawych" opowiadan :wink: .

:icon_rolleyes: :crossy: :smile: :wink: :wink:

Xt, TTe, DR 650SE jak masz już tyle kaski to warto zainwestować w lepszy sprzęt. Nie pchaj sie za tyle w KTMa bo to nieco za mało kaski na dobrą sztukę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta kawa już parę miesięcy jest na allegro..

Jeśli mogę doradzić - to nie dla ciebie...Ciężkie, szerokie, wielkie i trza walczyć...

W terenie to ona tylko polne i leśne drogi. Miałem klr 650 i zmieniłem na lżejszy...

W stanach to jeden z najpopularniejszych turystyków.

Co do palenia - na szosie potrafią palić 60-% tego co w terenie...Licz na 7, 8 litrów na 100 w terenie...

Ta kawa to mi paliła w lekkim terenie ponad 8 litrów.

Edytowane przez ittmk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z takimi pieniędzmi nie pchałbym się w taką półkę, bo raz, że jestem niecierpliwy, a dwa że nie wierze w super stany jak ludzie piszą o swoich dwukołowcach, które są przez parenaście lat użytkowane w terenie, chociaż to nie reguła.

Takie jest moje zdanie.

Za tą kasę to juz bym szukał dobrej dr 350, bo nie oszukujmy się, dla amatora z niedużą kieszenią i ograniczonymi finansami takie sprawne mało awaryjne moto będzie w sam raz.

Takie jest moje skromne zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrej dr 350 tez nie kupi za 5 tys , imho nie ma co sie ladowac w lekkie terenowe moto bo te kosztuja "swoje", a kupic podpicowane zwloki nie problem, poczciwy XTek wystarczy na poczatek. A za ta kase znajdzie juz cos w ladnym stanie z poczatku lat 90

 

Ta kawa już parę miesięcy jest na allegro..

Jeśli mogę doradzić - to nie dla ciebie...Ciężkie, szerokie, wielkie i trza walczyć...

W terenie to ona tylko polne i leśne drogi. Miałem klr 650 i zmieniłem na lżejszy...

W stanach to jeden z najpopularniejszych turystyków.

Co do palenia - na szosie potrafią palić 60-% tego co w terenie...Licz na 7, 8 litrów na 100 w terenie...

Ta kawa to mi paliła w lekkim terenie ponad 8 litrów.

 

mi klekot pali od 4.5 na szosie do max 7 w terenie , gdzie ostatnio naprawde nie zalowalem mu gazu , i tylnie kolo czesto prawie po oske bylo w blocie , przy takim czolgu zasada jest jedna ( po opnowaniu moto) albo jedziesz i odkrecasz nie zwalniajac , albo staniesz w blocie na srodku pola, a wtedy nie jest juz wesolo :) :P po 4 z kolei podniesieniu moto z gleby masz juz dosc :P i mowisz pie..ole niech lezy :)

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...