kornol Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Z takimi pieniędzmi nie pchałbym się w taką półkę, bo raz, że jestem niecierpliwy, a dwa że nie wierze w super stany jak ludzie piszą o swoich dwukołowcach, które są przez parenaście lat użytkowane w terenie, chociaż to nie reguła.Dokładnie, nie reguła. Ja mam moto z 89 roku, a jest w stanie duuużo lepszym niż nie jedna sztuka młodsza o kilka lat. A teren to nie wiem czy ona widziała wcześniej w ogóle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekk2 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 mialem kiedys xt600 tenere z 86 r. w trasie przy ekonomicznej jezdzie palila okolo 4,5l/100km. w terenie nie wiem bo oponki byly srednio terenowe i sie nie pchalem. moto mnie nie zaskoczylo nigdy awaria ale wymagalo pracy i doprowadzenia do stanu uzywalnosci po poprzednich wlascicielach. uwazam ze xt z tamtych lat to calkiem dobry motocykl. robiac taki zakup trzeba sie liczyc z kosztami i czasem jaki trzeba w nie wsadzic i nie bardzo wierze ze moze byc inaczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petrosbike Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Ta kawa już parę miesięcy jest na allegro..Jeśli mogę doradzić - to nie dla ciebie...Ciężkie, szerokie, wielkie i trza walczyć...W terenie to ona tylko polne i leśne drogi. Miałem klr 650 i zmieniłem na lżejszy...W stanach to jeden z najpopularniejszych turystyków.Co do palenia - na szosie potrafią palić 60-% tego co w terenie...Licz na 7, 8 litrów na 100 w terenie...Ta kawa to mi paliła w lekkim terenie ponad 8 litrów. No i nic dziwnego że stoi juz pare miesięcy. Okazało sie nawet dla niewprawnego mojego oka złomem,wydech dziurawy,zębatka tył zjechana,opony zerowe i podejrzane bo dziwnie jednostronnie zjechane z tyłu, manetki i przełaczniki na sznurki,amorki do wyrzucenia,osłonki boczne na gwożdzikach,dzwignia biegów spawana 4 razy, dekiel lewy spawany,ehhhhhhhh i pare jeszcze drobniejszych spraw i sprawek Zobaczcie co było z wydechem. http:/www.files.snookeriada.pl/wydech.jpgCo do palenia i zuzycia to podejrzewam że oleju pali tyle co benzyny :icon_mrgreen: Pozatym rzeczywiście krowiasty troche. Przejechałem sie kawałek i owszem nie wywaliłem sie ale wielkieto i cięzkawwe.Chyba nie dla mnie.A teraz ciekawostka XT 1994 ??Z którego roku ten motor jest w/g Waszego rozeznania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 xt napewno poniżej 90 roku Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petrosbike Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 (edytowane) Dodam że pali na kopniaka, ma z tyłu hamulec bebnowy i widziałem go na włąsne oczy bo stoi u mnie w miescie. Faceta zaczepiłem o rok i sie zarzekał ale widziałem "pewne takie z niesmiałoscią :-)) zażenowanie i zdenerwowanie" hmmmm moim niedoświadczonym okiem to jest to http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yam..._xt600%2084.htm Czyzby az taka próba przekretu? Edytowane 21 Kwietnia 2008 przez petrosbike Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 albo coś kręcone, albo silnik włożony z modelu starszego, ale bęben z tyłu? to gdzieś koło 86 miały modele. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 moze byc 1 rejestracja 94 - czesto tak ludzie pisza odmladzajac sprzety co do plastikow w enduro i spawanej stopki biegow - czego ty wymagasz od enduro ? zeby terenowy motocykl byl w oryginalnym malowaniu bez ryski majac 20 lat ? jak bedziesz jezdzil to tez nieraz cos polamiesz. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 (edytowane) .....co do plastikow w enduro i spawanej stopki biegow - czego ty wymagasz od enduro ? zeby terenowy motocykl byl w oryginalnym malowaniu bez ryski majac 20 lat ? jak bedziesz jezdzil to tez nieraz cos polamiesz. Dokładnie! Nie patrz na obtarcia i zdarte nalepki. To enduro, tu nie pyta się CZY będziesz miał glebę, ale ILE RAZY za jednym wypadem :) Patrz na silnik i zawiechę! Szukaj XT, to dobry target. A jeśli mogę doradzić, to wszystkie opowiadania o "bez wkładu finansowego" włóż z założenia między bajki. Nikt nie sprzedaje moto świeżo po przeglądzie :cool: Musisz z tysiąc albo dwa mieć na przegląd i doprowadzenie moto pod własne potrzeby. Jak nie od ręki, to w ciągu miesiąca - trzech i tak wyjdzie ile trzeba zrobić. Moto nie wino - z wiekiem nie staje się lepsze... :) Poza tym nie przejmuj się tak specjalnie wagą. Wielki chłop jesteś, to dasz sobie z takim 170 kg (z płynami) motongiem radę! Edytowane 22 Kwietnia 2008 przez maniek_7 Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petrosbike Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 (edytowane) Co do plastików i stopki to tylko wspomniałem dla porzadku. Jasne że to nie najwazniejsze. Bardziej mi zawieszenie nie leżało bo usiadł prawie do gleby jak siadłem na siedzeniu. Silnik na czarno dawał i podejrzane spawy na deklu z leej strony. Biegu jedynki nie mogłem wyłączyc i widac było wiele tzw burackich interwencji. Ogólnie zobaczyłem że lepiej dołozyc jeszce 1k i mniej roboty miec -zreszta od razu do 3500 opuscił więc sobie sprawe zdawał co ma. Szukam dalej intensywnie -celuje na XT jak na razie. Jak nie znajde nic u nas to może sie w niemczech rozejrzec? Ma ktos jaki pomysł? Kombinował juz ktos stamtąd sprowadzic? Edytowane 22 Kwietnia 2008 przez petrosbike Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 (edytowane) poco kombinowac , pogadaj z jarkiem , jako forumowicz mozna mu ufo-c :) , mysle ze miny by ci nie wciskal p.s kopcene na czarno to zle spalanie , zly sklad mieszanki , a nie zuzycie oleju - jak zre olej to kopci na ciemnobialo/blekitnie Edytowane 22 Kwietnia 2008 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 to jak tak to ja mam produkcje 2001, bo pierwsza rejestracja we Włoszech to rok 2001 <wow> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 no niestety wiele osob nabiera sie na to , kiedys na forum DR byla 600 z 94 gdzie produkcje zakonczono w 89 , ja kupujac sprzeta mialem wpisane w briefie 89 gdzie faktyczny rok produkcji to 88 Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petrosbike Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 No to powiedzcie czy to jest w porzadku? Czy to szukanie frajera i próba oszustwa z wykorzystaniem niewiedzy czy własna niewiedza sprzedającego? Czy XT z rzeczywistego 84 może kosztowac 5200? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 jak iwdać może ;] to ze za 5k można kupić 10 lat nowszego to druga sprawa ;] zresztą jak sie dobrze zakrecisz to tt tez znajdziesz Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petrosbike Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Otóz to a czy koledzy mogliby mi powiedziec czym sie ta TT szczególnym charakteryzuje? Czy to jest motor lepszy, sprawniejszy itd od XT ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.