shenron Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Witam ! jak w temacie. Podczas 200 km trasy , pod sam jej koniec wyczulem lekkie szarpniecia przy dodawaniu gazu(chyba na kazdym biegu). Wytlumaczylem to sobie tym, iz wlalem jakas trefna benzyne ( stacja byla podejrzana). Na drugi dzien wyjezdzilem stara benzyne , i zalalem 6 litrow pewnej 98. SZarpanie nie zniknelo , malo tego , z kazdym kilometrem coraz bardziej sie nasila. Doszlo do tego , ze praktycznie nie da rady jezdzic motocyklem bo szarpanie jest naprawde duze. pogoda coraz lepsza a ja uziemiony : // Dlatego zwracam sie do was z prosba o wszelkie porady, sugestie , spostrzezenia ! BEde bardzo wdzieczny motocykl to r1 2001. Zrobilem nią prawie 2 tys. km i do tej pory wszystko bylo ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Kwestia tego jakie to szarpanie, od silnika czy napędu. Na postoju jak trzymasz gaz załóżmy na 3000 to też przerywa? Odchyl zbiornik, posprawdzaj, przewody, do cewki, modułu czy jakaś kostka przypadkiem nie łączy. Silnik jest na wtrysku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shenron Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 (edytowane) Wiec tak : motocykl nie jest na wtrysku. JEsli chodzi o naped , to zarowno lancuch jak i zebatki sa w bardzo dobrym stanie wrecz prawie nowe.Na wolnych obrotach pracuje plynnie , przy naglym dodawaniu gazu na luzie nie dlawi go , obroty ida od razu. Z tym czy pracuje rowno na 3000 nie sprawdzlem , garaz mam kawalek drogi stad. na pewno niebawem to sprawdze. dzieki za pierwsza porade Edit. Dodam iz ta sytuacja ma miejsce pratycznie przy pelnym zakresie obrotow. moze powyzej 9 tys jest ciut mnie odczuwalna Edytowane 17 Kwietnia 2008 przez shenron Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek2345 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 rozregulowane zawory moze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 zabieraki wyruchane zapewne Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shenron Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 (edytowane) bylem w garazu.sprawdzalem moto przy jednostajnych obrotach , najpierw 3 potem 4 tys . Pracowal rowniotko i elegancko. wiec mozliwe ze to te gumy. Edit. tylko teraz pytanie gdzie mozna te zabieraki kupic. na allegro chyba nie ma Edytowane 17 Kwietnia 2008 przez shenron Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Ja bym zadzwonil do sklepu motocyklowego , w moim przypadku blisko jest jeden z najlepszych sklepów w polsce (Mieloch Polska)Serwis Yamaha? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 ... z kazdym kilometrem coraz bardziej sie nasila.... sprawdz odpowietrzenie zbiornika paliwa pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.