Tom78 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 witam, mam problem w mojej kawie z piatym biegiem. Chodzi o to że wszystkie biegi wchodzą normalnie ale nie da rady zredukować z piątki na czwórkę trzeba się zatrzymać. Reszta biegów ok. Może ktoś wie co to może być??? Będę wdzięczny za pomoc. Tom78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 O dziwo byłem dla brata oglądać ostatnio KLR-a 650. Jechał mój brat i ojciec, ale obaj stwierdzili że biegi źle schodziły w dół dlatego ja nim nie jechałem. Był po dobrej kasie, ale w padake sie nie pchaliśmy bo właśnie ch** wie co tam w tej skrzyni drzemało.Też się chetnie dowiem, co to mogło być, bo w tamtym KLR biegi wchodziły elegancko w góre, ale w dół ciężko i nie chciały wejść, takie coś masz? Nie u ciebie przypadkiem oglądaliśmy KLR-a ? Szczawnica? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom78 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 O dziwo byłem dla brata oglądać ostatnio KLR-a 650. Jechał mój brat i ojciec, ale obaj stwierdzili że biegi źle schodziły w dół dlatego ja nim nie jechałem. Był po dobrej kasie, ale w padake sie nie pchaliśmy bo właśnie ch** wie co tam w tej skrzyni drzemało.Też się chetnie dowiem, co to mogło być, bo w tamtym KLR biegi wchodziły elegancko w góre, ale w dół ciężko i nie chciały wejść, takie coś masz? Nie u ciebie przypadkiem oglądaliśmy KLR-a ? Szczawnica? Nie, mój na razie nie na sprzedaż ale problem chyba ten sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 dziwne 1 raz sie spotykam z problemem skrzyni w KLR , w gore idzie ok a w dol juz nie ? sprzeglo prawidlowo dziala , nie ciagnie ? moze lekka przygazowke zrob przy redukcji. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 ale Nitomen, biegi na dół powinny zejść bez problemy nawet i bez sprzęgła. W tym właśnie sęk że w góre toi bez sprzęgła tam mogłeś włożyć, a w dół ze sprzęgłem czy bez trudno tak, za 3,4 próbą zaskakiwało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harder Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Faktycznie dziwny przypadek. Zjeździłem KLR "parę" tysięcy km i ani razu nie miałem problemu z biegami. Dużo można znaleźć w necie na amerykańskich stronach tej kawy, ale nikt nie pisał o kłopotach ze skrzynią. Może to wina oleju? (lub jego brak) :lalag: Pozdro :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Szczerze to nie wiem jak z jakością... olej był niby świerzo wymieniany. Co gorsza, jak mam mieć dobrą opinie o Kawach , jak drógi KLR oglądany i znowu śmietana na okienku od oleju. Nastepny KLR ze zjebanym simeringiem pompy wody, ciekawe ile on tak jeździł, bo my przyjechaliśmy niby tydzień temu był olej wymieniany i nie jeżdzony, Wszsytko cacy, zapalilismy , rozgrzlismy, jazda probno a tu smietana na okienku sie zaczęła robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 (edytowane) ludzia zal 100 zl na uszczelki pompy , albo od wilgoci , sprawdzales sam oolej ? czy tylko okno ? bo przy tej deszczowej pogodzie wilgoc mzoe byc w oleju i dobre rozgrzanie silnika i oleju zalatwila by sprawe oleju, ktorkie rozgrzanie to za malo na wyparowanie wody z oleju, pozatym mozna zawsze sprawdzic poziom cieczy w chlodnicy. Co do skrzyni to nie wiem, mozna zdjac pokrywe sprzegla i oblukac mechanizm z dzwignia do krecenia wybieraka , umnie biegi w dol bez sprzegla racej ciezko ida , trzeba wyczuc "moment " w gore owszem bez problemow. Edytowane 17 Kwietnia 2008 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 wg mnie to któryś wodzik może byc już nadmiernie zużyty albo wygięty bo sprawa dziwna, i wtedy może się klinowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Nitomen : nie żal 100zł. Nie było wilgotno. A po co miałem sprawdzać olej jak był tydzien temu zmieniany i moto w ogóle nie było odpalane/ wiadomo że byłby jak zaraz po zalaniu. Do tego jeszcze gość wymienił olej dopiero po 2 latach ( ehhhhh) , kto wie ile on tak jeździł z tym zjebanmym simeringiem, a nie wierze w uzdrowicielskie właściwości smarujące płynu chłodniczego. Wystraszyła nas skrzynia i to że biegi nie chciały schodzić w dół. W góre idealnie w dół nie chciały- pierwszy raz się z czymś takim spotkałem. nie śmietana na okienku nas wystraszyła po 100zł to nie majątek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.