mi-kal Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Witam,Pytanie kieruje do adeptów busy. Zastanawiam się nad kupnem hayabusy z 2001 roku, ale jak wiadomo, po podpisaniu porozumien koncernow od tego modelu stosowano elektroniczne blokady i co za tym idzie (glupota wg mnie ) zegary.. Byc moze ktos uzna to za glupote i dziecinade, ale tak samo wielu podziela moje zdanie odnosnie legendy busy z 340km/h na liczniku jak i predkosci ponad 300km/h...Pytanie Czy ktos z uzytkujacych ten motor dokonywal wszelkiego rodzaju odblokowan i zmian zegarow? Czy jest z tym duzo klopotu? Jesli chodzi o predkosc, to podobno to jest kwestia chipa w komputerze, ktory pozwoli na wykorzystanie zębatek w 100% i odczyta 6bieg.....Nie mniej jednak, wolalbym uslyszec zdanie wtajemniczonych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skandynaf Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Witam,Pytanie kieruje do adeptów busy. Zastanawiam się nad kupnem hayabusy z 2001 roku, ale jak wiadomo, po podpisaniu porozumien koncernow od tego modelu stosowano elektroniczne blokady i co za tym idzie (glupota wg mnie ) zegary.. Byc moze ktos uzna to za glupote i dziecinade, ale tak samo wielu podziela moje zdanie odnosnie legendy busy z 340km/h na liczniku jak i predkosci ponad 300km/h...Pytanie Czy ktos z uzytkujacych ten motor dokonywal wszelkiego rodzaju odblokowan i zmian zegarow? Czy jest z tym duzo klopotu? Jesli chodzi o predkosc, to podobno to jest kwestia chipa w komputerze, ktory pozwoli na wykorzystanie zębatek w 100% i odczyta 6bieg.....Nie mniej jednak, wolalbym uslyszec zdanie wtajemniczonych. Czołem,znam człowieka, który ściga się busą na 1/4 mili i zna każdą śrubkę w tym moto. myślę, że mógłby Ci pomóc. Jak chcesz kontakt daj znać na PW. pozdr/ Robert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Z zamaina zegarów nie ma problemu, także to nie kłopot.Co do odblokowania prędkości maksymalnej to potrzebujesz układu TRE która cały czas oszukuje komputer podając mu infomramcję, ze cały czas jedziesz na 5 biegu. Podpięcie układu jest banalne i kosztuje około 350zł.Motocykl jest także zrywniejszy na niższych biegach ponieważ SUZUKI ma zmienne mapy dla kazdego z biegówi pełna moc wyduszana jest dopiero na 5 biegu. Natomiast zmienne mapy na niższych biegach troszkę temperują dla bezpieczeństwa wigor silniczka... Nie ma rózy bez kolcow... Jeden z użytkowników forum wsadził taki układ do GSXR 1000 K3.Opisywał, ze silnik ma cieższy rozruch i nieźle faluje na biegu jałowym(jest dośc neistabilny) a zdaża sie nieraz ze silnik zgasnie na jałowych obrotach. Ale ogolnie z efektów był zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.