Skocz do zawartości

ZEGARY + BLOKADA W HAYABUSA 2001


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Pytanie kieruje do adeptów busy. Zastanawiam się nad kupnem hayabusy z 2001 roku, ale jak wiadomo, po podpisaniu porozumien koncernow od tego modelu stosowano elektroniczne blokady i co za tym idzie (glupota wg mnie ) zegary.. Byc moze ktos uzna to za glupote i dziecinade, ale tak samo wielu podziela moje zdanie odnosnie legendy busy z 340km/h na liczniku jak i predkosci ponad 300km/h...

Pytanie Czy ktos z uzytkujacych ten motor dokonywal wszelkiego rodzaju odblokowan i zmian zegarow? Czy jest z tym duzo klopotu? Jesli chodzi o predkosc, to podobno to jest kwestia chipa w komputerze, ktory pozwoli na wykorzystanie zębatek w 100% i odczyta 6bieg.....Nie mniej jednak, wolalbym uslyszec zdanie wtajemniczonych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Pytanie kieruje do adeptów busy. Zastanawiam się nad kupnem hayabusy z 2001 roku, ale jak wiadomo, po podpisaniu porozumien koncernow od tego modelu stosowano elektroniczne blokady i co za tym idzie (glupota wg mnie ) zegary.. Byc moze ktos uzna to za glupote i dziecinade, ale tak samo wielu podziela moje zdanie odnosnie legendy busy z 340km/h na liczniku jak i predkosci ponad 300km/h...

Pytanie Czy ktos z uzytkujacych ten motor dokonywal wszelkiego rodzaju odblokowan i zmian zegarow? Czy jest z tym duzo klopotu? Jesli chodzi o predkosc, to podobno to jest kwestia chipa w komputerze, ktory pozwoli na wykorzystanie zębatek w 100% i odczyta 6bieg.....Nie mniej jednak, wolalbym uslyszec zdanie wtajemniczonych.

 

Czołem,

znam człowieka, który ściga się busą na 1/4 mili i zna każdą śrubkę w tym moto. myślę, że mógłby Ci pomóc. Jak chcesz kontakt daj znać na PW.

 

pozdr/ Robert

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z zamaina zegarów nie ma problemu, także to nie kłopot.

Co do odblokowania prędkości maksymalnej to potrzebujesz układu TRE która cały czas oszukuje komputer podając mu infomramcję, ze cały czas jedziesz na 5 biegu.

Podpięcie układu jest banalne i kosztuje około 350zł.

Motocykl jest także zrywniejszy na niższych biegach ponieważ SUZUKI ma zmienne mapy dla kazdego z biegówi pełna moc wyduszana jest dopiero na 5 biegu. Natomiast zmienne mapy na niższych biegach troszkę temperują dla bezpieczeństwa wigor silniczka...

 

Nie ma rózy bez kolcow... Jeden z użytkowników forum wsadził taki układ do GSXR 1000 K3.

Opisywał, ze silnik ma cieższy rozruch i nieźle faluje na biegu jałowym(jest dośc neistabilny) a zdaża sie nieraz ze silnik zgasnie na jałowych obrotach.

 

Ale ogolnie z efektów był zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...