superbike Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 jak w temacie---- musze zbudowac pod ten silnik elektryke,--- i mam pytanie :) czy te silniki wymagaly akumulatora? i jakiego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik64 Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Silnik Wiatr 175, był montowany w motocyklach SHL. Był wyposażony w magneto pod którym była cewka iskrownika, dwie cewki oświetleniowe i jedna mała cewka ładowania. Ten silnik nie wymagał akumulatora. Iskrownik ,,robił'' mu wysokie napięcie potrzebne do inicjacji zapłonu. Instalacja elektryczna silnika była identyczna jak w WSK 125. Cewki pasowały wymiennie. Późniejsza wersja tego silnika oznaczona jako 059/W2B stosowana już w WSK175 wyposażona była w alternator jednofazowy. Tam bez akumulatora ani rusz. Zapłon był typowo bateryjny. Podaj mail to wyślę skan schematu iskrownika-prądnicy stosowanego w silnikach Wiatr i S01-Z3(WSK125).Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.