morooseck Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 dawno mnie juz tu nie było...mam prośbe... udało mi się zdobyć 2 oryginalne, nie smigane cylindry do mz trophy tylko ze na gladzi juz zdazyla sie wytworzyc rdza. nie ma duzych wzerów ale nalot jest na calej powierzchni...jak najlepiej to usunąć żeby nie niszczyc cylindra?? myslalem nad drobnym papierem sciernym albo szlif jednak to drugie wyjscie za bardzo mi sie nie podoba.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 dawno mnie juz tu nie było...mam prośbe... udało mi się zdobyć 2 oryginalne, nie smigane cylindry do mz trophy tylko ze na gladzi juz zdazyla sie wytworzyc rdza. nie ma duzych wzerów ale nalot jest na calej powierzchni...jak najlepiej to usunąć żeby nie niszczyc cylindra?? myslalem nad drobnym papierem sciernym albo szlif jednak to drugie wyjscie za bardzo mi sie nie podoba....Jeśli to tylko nalot, bez grubych ziaren korozji, to najlepiej jak dasz te cylindry do samego honowania. Honowanie to obróbka wykańczająca gładzi, polegająca na dogładaniu powierzchni osełkami z kamienia ściernego osadzonymi w specjalnej głowicy. Usługę taką zrobią ci w zakładach wykonujących szlify. Tam też ocenią na ile ten nalot faktycznie jest powierzchowny. :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 A jak chcesz spasować nowy tłok z tym cylindrem żeby była normalna komprecha?? Najpierw go pomierz, potem kup tłok na odpowiedni szlif i daj do obróbki z honowaniem włacznie. Ja przynajmniej innego spasowania sobie nie wyobrażam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.