Skocz do zawartości

Jazda na jednym kole, jak dać na koło


Michał
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pytanko podobno nie można stawiać na koło FZR-ki 1000 jest to mit czy prawda

wydaje mi sie ze nie powinno sie katowac sprzetów.ale jazda na kole rajcuje.mialem kiedys fzr1000 89 rok i jezdzilem nia na kole nic sie nie psopsulo.nawet z 2biegu szla.tak ze chyba ten model nie ma jakichs problemow.koles mial ta 92 rok i tez jezdzil na gumie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawanie na koło z pewnością nie jest niczym super łatwym, ale jak lądować?

 

Jak się ustrzec uszkodzenia motocykla:

Otóż znam dwa przypadki pęknięcia ramy w dwóch w miarę nowych motocyklach (i nie są to Kawasaki bo Yamaha z 2008 roku i Honda z 4).

 

Przy lądowaniu pękła rama w okolicach główki ramy, oczywiście właściciele je pospawali, z tym, że zostało to zrobione w profesjonalnych zakładach, które dały na to gwarancję (ponoć).

 

 

najlepiej nie ladowac wcale... powaga !

ja osobiscie to daje na kolo z 1 potem poprzebijam biegi do konca...

pojezdze po miescie, pare razy na czerwonym... pare razy postrasze staruszki na pasach...

a jak mi sie juz nudzi ta jazda na kole, to daje obroty na max, przerzucam szpeja poza punkt balansu i elegancko zeskakuje z niego (jak chce z bajerem - to obowiazkowo telemark)..

a moturek elegancko sam po kilku fikolkach sobie wychamowuje i czeka na mnie w poziomie...

takze ne ma zadnego ryzyka, ze uszkodzi sie glowke ramy czy cos tam ....

git majonez !

lewa® w gore i na kolo !

:rolleyes:

Edytowane przez marciow
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko jak jezdzisz dobrym sportem 600 czy 1000 to niekoniecznie trzeba odrazu zmieniac zebatki zeby latac na gumie bo przeciez nieraz tez kazdy lubi polatac po górach czy walnac jakas traske.

wiec wtedy niebardzo sie sprawdzi zmienianie zebatek bo stracimy na predkosci, mam znajomego który startuje w stuncie i ma profesional zrobiony i jak gdzies jedziemy to musimy na niego czekac... wiec zmienianie zebatek sprawdzi tylko wtedy jak nastawiamy sie tylko na stunt...

zgodze sie ja poprostu kocham stunt i przerabiam motorek odrazu po kupnie, zmiana zebaty wiaze sie ze zmniejszeniem predkosci ale takze z duzym wzrostem przyspieszenia a co za tym idzie latwoscia gumowania,

po za tym jak chcemy bawic sie w stunt zmiana samej zebatki nie wystarczy przydaje sie przegroda w misce olejowej, odwrucony smok, klatka na silonik, hb, itd.

 

Jezeli chcecie czesto podnosic wasze moto na gume bez przerobek silnik odmuwi wam posluszenstwa poprostu sie zatrze w pionie silnik nie ma smarowania dlatego tez zaklada sie przegrode i odwraca smoka.

 

 

Jezeli natomiast czasami nabiera was ochota na podniesienie laczka ku słońcu wczesniej zjedzcie na pobocze sposccie troche powietrza z tylniego kola (to poprawi wasza przyczepnosc) ... no i co teraz moge tylko zyczyc milego i dlugiego wheelie

 

może i rwanie z gazu bezpieczniejsze dla silnika,ale jak ktoś zamierza się brać poważnie za stunt to wg mnie tylko walenie z sprzęgła wchodzi w gre, bo dajesz od razu w pion i nie musisz za dużo zwalniać żeby robić wolną gume. poza tym jak dajesz na gumie na słabszych sprzętach (typu jakieś 125) to ciężki temat wyrwać to z gazu

 

ide o zakłda że tomasz na białej f4i na twoich fotach daje z sprzęgła :D zgadłem?

 

no i lepiej przedniej zębatki nie ruszać a dać więcej z tyłu

 

zakladac sie chcesz heh

powiem tak jesli wolna guma to sprzeglo bo "latwo i szybko" zlapac piona

z gazu przy szybszym gumowaniu

np. spreadera robil bym z gazu a do krecenia cyrkli walil bym ze sprzegla

 

co do tego czy na fotach tomash walil ze sprzegla to ci nie powiem ale dzis z nim zagadam i zapytam sie ktorego sposobu czesciej uzywa

 

 

tak po za tematem Zapraszam Was do obejrzenia Trajlera filmu o Łódzkich stunterach mozliwe ze bedzie tloczony na dvd Zalezne to jest od tego czy poprostu spodoba sie firmie zlecajacej nam zmontowanie takowego filmu http://www.vimeo.com/2234352

 

Sponsor filmu Blud Muzyka by Familia HP Jest to nasza premiera filmowa (film montowany by Tomash) jak uda nam sie na przyszly rok nagrywany bedzie pelnometrazowy film o sportach extremalnych w polce ze szczegolna uwaga na Stun i auto-drifting Jak bedzie pelna wersja dam znac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam od niedawna cbr 600 f2 i próbowałem ją poderwać na 2 bez rezultatu (oryginalna zębatka) - czy ten moto nadaje się dla początkujących z tego typu akrobacjami? :crossy:

 

Jak najbadziej , jeden z najlepszych sprzetow do tej zabawy jak nie nr 1 :flesje:

Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok to może jakieś rady jak najprosciej jest wyrwać przód.Kumpel radził,że trzeba strzelić ze sprzęgła

 

A ja nie wiem ja mam najczesciej 2 kola na dole. Rzadko kiedy mi sie przod podnosi. Na bank sa 2 metody -

pociągnij na 1 do wysokich obrotow i przy maksymalnym momencie zamknij i mocniej odkrec gaz. Albo wrzuc na 2 i przy srednich obrotach zamknij manetke wcisnij sprzeglo odkrec i lekko pusc sprzeglo...

Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok to może jakieś rady jak najprosciej jest wyrwać przód.Kumpel radził,że trzeba strzelić ze sprzęgła

 

Motorek w sam raz do zabawy ogolnie wszystkie scigi hondy do stuntu nadaja sie najbardziej najlepiej wlasnie te z serji F po za honda kawasuka tez dajerade Honda zlozona jest z bardzo wystrzymalych elementuw trzeba duzo katowania by zatrzec silnik Zalewasz oleju ponad skale prawie pod korek wowczas bedziesz mial lepsze smarowanie na gumie Jesli chcesz sie bawic powazniej polecam wprowadzic pare przerobek o ktorych wspominalem wczesniej

 

Kumpel podpowiedzial ci dobrze tylko strzal ze sprzegla podniesie ci moto na wheelie Na orginalnym napedzie nie podniesiesz f2 z gazu na 2 chyba nawet na 1 nie da ray Ale mozesz to zmienic wymianiajac naped:

zmniejszajac zeby na mniejszej zebatce podnosisz moc i czulosc manetki zmiana o jeden zab robi roznice :)

a zwiekszajac ilosc zebow na tylniej zebatce dodajesz glownie mocy i na niej nie wystarczy dodanie 1, zaluz sobie pizze z 50-54zebami i bedzie git, 60 to juz wyzsza szkola jazdy i koniecznosc dobrego opanowania moto

no i na koniec musial bys oplesc obie zebaty jakims dobrym lancuchem probonuje DiDa

ziomek zajlebal taka pizze do f1 http://w2.bikepics.com/pics/2007%5C01%5C12...769794-full.jpg :) znacznie lepiej latala (http://w2.bikepics.com/pics/2007%5C09%5C29%5Cbikepics-1039611-full.jpg)

 

Jak strzelic by podniesc? to juz zalezy od moto w jakim jest stanie a tak w skrucie usiac jak najbardziej z tylu tak bys mial prawie wyprostowane rece ruszasz z jedynki tak bys sie toczyl wciskasz sprzeglo wrzucasz dwojke podkrecasz obroty i strzelasz ze sprzegla musisz sobie wykminic na jakich obrotach bedzie ci najlepiej, jak nie bedzie chciala pojsc do gory przy przed strzalem docisnij mocno na przod i w momencie strzalu wyszarpnij moto do gory tyle ci ci moge podpowiedziec teraz tylko trening i jeszcze raz trening

to on czyni cie mistrzem :D

zaluz sobie tylni stelaz do szorowania narazie wysun go bys nie lapal 12stki z czasem go skrocisz uchroni cie on bys nie przesadzil i nie wyjeba..l sie na plecy

 

jak masz na moto plastiki przednia czasze ogolnie moto jest w orginalnej wersji to jego masa przytlacz go do ziemi jak zdejmiesz przednia orginalna lampe (mozna ja zaminic jakas od streeta jest tego w chu... do kupieni np na allegro) przedni stelaz srodkowa stopke itp odejdzie nam duzo kilo i bedzie nam latwiej podniesc na gume i wogole wykonywac wszelakie ewolucjie na naszym bajku

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motorek w sam raz do zabawy ogolnie wszystkie scigi hondy do stuntu nadaja sie najbardziej najlepiej wlasnie te z serji F po za honda kawasuka tez dajerade Honda zlozona jest z bardzo wystrzymalych elementuw trzeba duzo katowania by zatrzec silnik Zalewasz oleju ponad skale prawie pod korek wowczas bedziesz mial lepsze smarowanie na gumie Jesli chcesz sie bawic powazniej polecam wprowadzic pare przerobek o ktorych wspominalem wczesniej

 

Kumpel podpowiedzial ci dobrze tylko strzal ze sprzegla podniesie ci moto na wheelie Na orginalnym napedzie nie podniesiesz f2 z gazu na 2 chyba nawet na 1 nie da ray Ale mozesz to zmienic wymianiajac naped:

zmniejszajac zeby na mniejszej zebatce podnosisz moc i czulosc manetki zmiana o jeden zab robi roznice :)

a zwiekszajac ilosc zebow na tylniej zebatce dodajesz glownie mocy i na niej nie wystarczy dodanie 1, zaluz sobie pizze z 50-54zebami i bedzie git, 60 to juz wyzsza szkola jazdy i koniecznosc dobrego opanowania moto

no i na koniec musial bys oplesc obie zebaty jakims dobrym lancuchem probonuje DiDa

ziomek zajlebal taka pizze do f1 http://w2.bikepics.com/pics/2007%5C01%5C12...769794-full.jpg :) znacznie lepiej latala (http://w2.bikepics.com/pics/2007%5C09%5C29%5Cbikepics-1039611-full.jpg)

 

Jak strzelic by podniesc? to juz zalezy od moto w jakim jest stanie a tak w skrucie usiac jak najbardziej z tylu tak bys mial prawie wyprostowane rece ruszasz z jedynki tak bys sie toczyl wciskasz sprzeglo wrzucasz dwojke podkrecasz obroty i strzelasz ze sprzegla musisz sobie wykminic na jakich obrotach bedzie ci najlepiej, jak nie bedzie chciala pojsc do gory przy przed strzalem docisnij mocno na przod i w momencie strzalu wyszarpnij moto do gory tyle ci ci moge podpowiedziec teraz tylko trening i jeszcze raz trening

to on czyni cie mistrzem :D

zaluz sobie tylni stelaz do szorowania narazie wysun go bys nie lapal 12stki z czasem go skrocisz uchroni cie on bys nie przesadzil i nie wyjeba..l sie na plecy

 

jak masz na moto plastiki przednia czasze ogolnie moto jest w orginalnej wersji to jego masa przytlacz go do ziemi jak zdejmiesz przednia orginalna lampe (mozna ja zaminic jakas od streeta jest tego w chu... do kupieni np na allegro) przedni stelaz srodkowa stopke itp odejdzie nam duzo kilo i bedzie nam latwiej podniesc na gume i wogole wykonywac wszelakie ewolucjie na naszym bajku

Ok dzięki za rady.Widzę , że chyba muszę odchudzić moto i zienić napęd żeby było łateiej :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki za rady.Widzę , że chyba muszę odchudzić moto i zienić napęd żeby było łateiej :notworthy:

 

wrzuc tutaj zdjecia twojego sprzetu moze cos poradze twoj naped to 15-43? jaki rocznik ktorym jestes wlascicielem i co wiesz na temat wczesniejszego uzytkowania moto?

Edytowane przez PriweR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Moja pierwsza "GUMA" w terenie na XT600 okazała sie prawdziwą gumą :biggrin:

Stałem w miejscu odkręciłem manetke i strzeliłem ze sprzęgła i ................................. ja lezałem 3 metry dalej , moto jakie 6m :icon_mrgreen:

 

Teraz jak chce poderwać to toczenie sie powoli lekko daje gaza zakręcam i wtedy daje mocno w gaz, jakoś wychodzi czasami szkoda tylko , ze dalej nie umie ale moze będzie lepiej na nowym sprzęcie ;)

 

Pozdro i wszystkim cierpliwosci do nauki :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...