Skocz do zawartości

Jazda na jednym kole, jak dać na koło


Michał
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

może i rwanie z gazu bezpieczniejsze dla silnika,ale jak ktoś zamierza się brać poważnie za stunt to wg mnie tylko walenie z sprzęgła wchodzi w gre, bo dajesz od razu w pion i nie musisz za dużo zwalniać żeby robić wolną gume. poza tym jak dajesz na gumie na słabszych sprzętach (typu jakieś 125) to ciężki temat wyrwać to z gazu

 

ide o zakłda że tomasz na białej f4i na twoich fotach daje z sprzęgła :( zgadłem?

 

no i lepiej przedniej zębatki nie ruszać a dać więcej z tyłu

 

 

No prosze cie nie mow ze 125 na kolo z gazu nei pujdzie, ja moja TS 50 na kolo z gazu wyrywam.

Starczy troche techniki i treningu a nie marudzenie ze sie nie da itp. wszystkim da sie latać na kole.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No prosze cie nie mow ze 125 na kolo z gazu nei pujdzie, ja moja TS 50 na kolo z gazu wyrywam.

Starczy troche techniki i treningu a nie marudzenie ze sie nie da itp. wszystkim da sie latać na kole.

 

czy umiesz czytać z zrozumieniem? nie napisałem że się nie da, tylko że ciężki temat.

 

mój brat latał na wolnej husqą sm125 i rwał tylko z sprzęgła, bo sprzęt od razu stawia do pionu. ja się uczyłem na niej też tylko z sprzęgła. no i nie musisz mi tłumaczyc że wszystkim da się latać na kole, bo troche w temacie siedze i to od dobrych kilku lat. marudzenie, hehehehehehe

 

 

btw. a na twoim filmiku na początku wyraźnie słychać że rwiesz z sprzęgła

Edytowane przez bartMFK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie irytuje jak ktoś używa takich luzackich zwrotów i zdaje mu się ża przez to jest najbardziej odjazdowym gościem pod słońcem. Takie osiedlowo-szczeniackie grypsy.

 

wsyztsko zrozumiem, ale bez dewiacji i demencji :icon_eek:

 

jego broszka, no handery czy cyrkle to luzacki osiedlowo-szczeniacki grypsy? to jakich ty słów używasz, kontusz i żupan?

 

no mam straszne ciśnienie żeby być spoko, na luzie w ogóle wiesz, trendi, jazzy i żeby na osiedlu mi pan Yapa pokazywał rispekt :buttrock:

 

 

:)

Edytowane przez bartMFK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy na cbr f3 zrobie dęba?? tzn na 1 kole ? jak sie zabrac za to bo probowalem ale nic nie wychodzi .. zanczy jak dodam ostro gazu to silnik tylko wyje a nie przyspiesza.:/ dzikei za pomoc!

idze, ze fotki ze Strykowa i z Kowalewic pod Ozorkowem smile.gif Znane mi miejscowki smile.gif

A ta miejscowka w Strykowie, to idealne miejsce do gumowania smile.gif Tylko pozazdroscic miejscow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wsyztsko zrozumiem, ale bez dewiacji i demencji :icon_twisted:

 

jego broszka, no handery czy cyrkle to luzacki osiedlowo-szczeniacki grypsy? to jakich ty słów używasz, kontusz i żupan?

 

no mam straszne ciśnienie żeby być spoko, na luzie w ogóle wiesz, trendi, jazzy i żeby na osiedlu mi pan Yapa pokazywał rispekt :icon_twisted:

:icon_mrgreen:

 

Chodzi mi o to że chyba Polak jesteś a nie gęś, tak? Bo za chwile to jeden wielki h*j zostanie z tej naszej Polskości jak będziemy wszyscy po murzyńsku biglowac!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kręcić cyrkle to zupełnie po polsku

 

no hander- używam, bo jazda bez trzymanki to dopiero brzmi szczeniacko

 

hejterstwo- wygodny wyraz, bo zawiera sobie wiele cech, od krytykanctwa po głupia zazdrość

 

a po za tym, może powinniśmy mówić ciepły pies na hod doga, bułka z szynką na hamburgera, a zespół Pussycatdolls w Polsce nazywać ci**a-kot-lalki

 

nie da się uchronić przed zapożyczeniami z obcych języków, one były i będą. nawet człowiek nie wie że używa ich co dzień

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiedzcie mi jak jest z bandziorem 600 n?? miałem kiedyś choppera 125 i na gume szedł ze strzału z miejsca ok,a bandziorem troszke sie boje ale próbowałem jechałem wolno półsprzęgło 5 tys obrotów i strzał i wtedy albo przyspieszał albo szarpnoł delikatnie aa jak dałem większą dawke gazu to zaczoł mieszać,a asfalt suchy,natomiast jak jade z pasażerem to jak ostro przyspieszam to tak do 3-ciego biegu tylko czuć jak lekko kiera chodzi,koło w górze ale sam to ni dupe ni w oko sposobu nie mam.jakieś instrukcje?? pozdrawiam

Edytowane przez Brylu 1989

Jawa mustang x 3 --->Wsk 125-->quad hensim 110 --->

Yamaha RD80 --->Gilera Coguar 125---> Jawa TS 350 ---> Suzuki Bandit 600 N ---> KTM SX 450

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiedzcie mi jak jest z bandziorem 600 n?? miałem kiedyś choppera 125 i na gume szedł ze strzału z miejsca ok,a bandziorem troszke sie boje ale próbowałem jechałem wolno półsprzęgło 5 tys obrotów i strzał i wtedy albo przyspieszał albo szarpnoł delikatnie aa jak dałem większą dawke gazu to zaczoł mieszać,a asfalt suchy,natomiast jak jade z pasażerem to jak ostro przyspieszam to tak do 3-ciego biegu tylko czuć jak lekko kiera chodzi,koło w górze ale sam to ni dupe ni w oko sposobu nie mam.jakieś instrukcje?? pozdrawiam

 

1.Opona hu*owa

2.Cisniesz moto do ziemi bo sie boisz

3.Źle operujesz sprzęgłem

4.Mała zębatka

 

musi być coś z tego. Też tak mialem ze moto mi mieszało albo przyspieszało a na gume nie chciało wchodzić, poprostu to trzeba wyjeździć ,

A jezeli chodzi o wskazówki to: 1Podczas strzalu ze sprzegła cały ciałem machnij do tyłu , powinno kolo pujść w góre , 2spróbuj na stojąco , 3oprzyj sie o stelaz , 4stań na siedzeniu , kombinuj puszczając sprzegło wolniej/szybciej wiecej gazu / mniej gazu itp

To tak jak ja bym zapytał jak zrobić wheelie one hander , odpowiedź by była:"Puść kierownice jedną ręką"

proste nie?? a zeby sie przelamac to druga rzecz , 2 dni treningu no i mam WHEELIE ONE HANDER

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiedzcie mi jak jest z bandziorem 600 n?? miałem kiedyś choppera 125 i na gume szedł ze strzału z miejsca ok,a bandziorem troszke sie boje ale próbowałem jechałem wolno półsprzęgło 5 tys obrotów i strzał i wtedy albo przyspieszał albo szarpnoł delikatnie aa jak dałem większą dawke gazu to zaczoł mieszać,a asfalt suchy,natomiast jak jade z pasażerem to jak ostro przyspieszam to tak do 3-ciego biegu tylko czuć jak lekko kiera chodzi,koło w górze ale sam to ni dupe ni w oko sposobu nie mam.jakieś instrukcje?? pozdrawiam

 

 

ja w swojej suzie zmniejszam ciśneinie w tylnej oponie(nawet do 1,4), daje to taki efekt ze opona w większym stopniu ma styk z powierzchnią i lepiej się trzyma, podrywa ale to raczej do wolniejszej jazdy. Co do samego podrywania spróbuj może wpierw nie ze sprzęgla a z samego gazu, pobujaj go i powkręcaj na obroty. Ja osobiście robie z gazu tak że dochodze do około 4,5 tys obr. lekko puszczam gaz i po tym gwałtownie daje, moto samo wskakuje na tylnie a reszta to juz kwesia operowania gazem, heblem i balans oczywiście. Trzeba poprostu trenować i tyle:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do opony to jest nowa firmy pirelli,i myśle że jakosciowo dobra,co do zębatki seryjna,a z tego co wiem to mój bandzior idzie na gume ''jak złoto'' bo już go kiedyś stawiali,ostatnio oddałem strzał z wyższych obrotów i pięknie łajza staneła i pojechałem kawałek i jeszcze przy ludziach,wheelie to soda jak nic pozdrawiam

Jawa mustang x 3 --->Wsk 125-->quad hensim 110 --->

Yamaha RD80 --->Gilera Coguar 125---> Jawa TS 350 ---> Suzuki Bandit 600 N ---> KTM SX 450

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...