BogadR Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 Wszystko mabyć jak należy nie moge spać przez wasze motory ;) myśląc co może być nie tak :icon_rolleyes: zdrówko panowie :flesje: A bo zawracamy Ci głowę z naszymi rupieciami ;) Ja w pn zamawiam nowy czujnik temp silnika zobaczymy czy pomoże :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziadek XB Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 (edytowane) Eeetam odrazu zawracacie :rolleyes: Ja do swojej dzisiaj wygrałem aukcje w USA na ebay-u za śmieszną kase (217zł z wysyłką :) będzie jednostka wtryskowa z XB12 (2007r czyli lepsze konty wtrysku itp:). Teraz niebęde mógł się doczekać aż przyjdzie i będe mógł zamontować potem dostosowanie mapy wtryskowej przez Michela Cooba i będzie BRRRUUUUMMMM :crossy: :buttrock: :flesje: . Efekty podobno kosmiczne po takiej operacji np. z XB12 idzie łeb w łeb :icon_twisted: Już mnie ręce świerzbią ;) PS: Tak panowie przerabia się airbox bez niszczenia pokrywy. http://www.buelletinboard.com/forums/showt...84436#post84436 Edytowane 4 Maja 2009 przez Dziadek XB Cytuj ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadi Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 PS: Tak panowie przerabia się airbox bez niszczenia pokrywy. http://www.buelletinboard.com/forums/showt...84436#post84436 ...kur... za późno :D... ale airboxy nie są drogie więc spoko :D. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziadek XB Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 A Jak buła naprawiona i odpalona? Cytuj ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hgrzegorz Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 witam .chce kupic buella xb9 ale jest z nim mały problem,podobno po wymianie swiec przestał palic na jeden cylinder.czy ktos sie orientuje co to moze byc ?ewentualnie jaki jest koszt remontu silnika w bułce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziadek XB Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 witam .chce kupic buella xb9 ale jest z nim mały problem,podobno po wymianie swiec przestał palic na jeden cylinder.czy ktos sie orientuje co to moze byc ?ewentualnie jaki jest koszt remontu silnika w bułce? Jak na starych działał a na nowych nie chce to raczej nie jest wina silnika Cytuj ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
night21rider Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Witam! Od niedawna jestem szczesliwym posiadaczem przyjechanego XB12R :/ i najprawdopodobniej szykuje mi sie wymiana tlokow. Mysle o wstawieniu Wiseco 12-1 tylko niewiem czy jest to dobry pomysl!? Zastanawiam sie czy nie beda to zawysokie tloki i niewiarze sie to rownierz z musem przekombinowania paru innych rzeczy aby to mialo rece i nogi. JAK MYSLICIE I CO POLECACIE? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziadek XB Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Witam! Od niedawna jestem szczesliwym posiadaczem przyjechanego XB12R :/ i najprawdopodobniej szykuje mi sie wymiana tlokow. Mysle o wstawieniu Wiseco 12-1 tylko niewiem czy jest to dobry pomysl!? Zastanawiam sie czy nie beda to zawysokie tloki i niewiarze sie to rownierz z musem przekombinowania paru innych rzeczy aby to mialo rece i nogi. JAK MYSLICIE I CO POLECACIE? Większa kompresja inne sprężyny zaworowe większe zawory szybsze wałki itp. Zacznij na początek od prostych modyfikacji i zmiany map a potem jak ci będzie mało to wymieniaj tłoki itp. Cytuj ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
night21rider Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Wiam. Masz racje w 100%. Pytalem dlatego ,ze raczej bede musial wymienic tloki i zastanawialem sie nad tym czy moze niewstawic jakis lepszych, tylko te wszystkie "lepsze" to albo maja 12-1 , albo jakis rozwiert co mnie akurat nie interesuje wogule. Zdaje sobie sprawe ze 12-1 ciagnie za soba pare rzeczy kture rowniez trzeba by bylo zrobi aby mialo to sens. Poprostu zbieram informacje. Przy bulce jest juz kilka fajnych gadzetow mniej lub bardziej potrzebnych, troche "bajerow lezy kolo luzka, plynie z usa i pare jest jeszcze w planie! Pozdrawiam!!! p.s ekstra kolor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziadek XB Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 Wiam. Masz racje w 100%. Pytalem dlatego ,ze raczej bede musial wymienic tloki i zastanawialem sie nad tym czy moze niewstawic jakis lepszych, tylko te wszystkie "lepsze" to albo maja 12-1 , albo jakis rozwiert co mnie akurat nie interesuje wogule. Zdaje sobie sprawe ze 12-1 ciagnie za soba pare rzeczy kture rowniez trzeba by bylo zrobi aby mialo to sens. Poprostu zbieram informacje. Przy bulce jest juz kilka fajnych gadzetow mniej lub bardziej potrzebnych, troche "bajerow lezy kolo luzka, plynie z usa i pare jest jeszcze w planie! Pozdrawiam!!! p.s ekstra kolor Napisz coć więcej jaki model jakie modyfikacje i co planujesz zmienić. Jakieś fotki pochwal się cotam masz ciekawego :flesje: Cytuj ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
night21rider Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 (edytowane) Witam ponownie. Jest to Buell xb 12 r z 2004 roku w kolorze czerwonym. Kupilem go jakis czas temu "zaocznie" z racji tego ze niema mnie w kraju, zdawalo mi sie ze za madre pieniade, ale patrzac przez pryzmat hm... stanu technicznego to raczej przeplacilem... Przebieg smieszny niecale 5000 mil ale motor niezbyt ciekawie chodzi, nie rowno , na zimnym obrotow niskich nie trzyma , za tylnym cylindrem zaczelo ciec i to dosc mocno, amorek tylny- lipa, rolka napinacza lorzyska do wymiany, zaciski zapieczone i przyrdzewiale tloczki, tarcze zero kolnierzy z ty ,ze motor dlugo stal i to chyba na dworze i wmiejscach gdzie sie stykaly z klockami zlapalo , porobily sie wrzery. Z plusow to byl zalorzony racingowy modul ,wydech, k&n, szyba. No nic kupilem teraz trzeba bulke doprowadzic do stanu przynajmniej bdb :cool: W wizualnie nie najgorzej pare grubszych rys - moze da sie zpolerowac kola sa zlote pojda raczej w czarny lakier z czerwonymi paskami. Dokupilem podnorzki rizoma- piekne , amorek sketu wilbersa, tylny amorek hyperpro, do przodu pojda sperzyny prodresywne wilbersa + olej tylko niewiem jakiej gestosci (moze doradzisz?) Inne wloty powietrza prawy bedzie cos jak lewy, a lewy sie jeszcze zastanawiam cz zalorzyc choc juz kupilem jest dwa razy wiekszy + wieksza chodnica chlodnica w srodku. Do tego airbox pojdzie na polke zalorzona bedzie tylko zaslepka na filt powietrza. Z silnikiem niewiem jeszcze co zrobie, zobaczymy najpierw jak wyglada w srodku. Ta 100-wka co powinna byc w srodku te pare kture mozna przycwanic jest dlamnie ok. narazie dokupilem inny "wysprzeglik " powinno sprzeglo byc bardziej miekkie, lzej chodzic , zebatke pommpy olejowej, uszczelki, swiece irydowe itp... Zaciski tez juz kupilem urzywki, ale naprawde dobrym stanie, klocki ap racing, przewody w stal w koszulkach raczej hel czarne tylko nad tarczami zastanawiam sie czy nowe jakies na bajerze czy orginal w urzywce? troche sie boje urzywek bo to roznie bywa-zobaczymy, moze jeszcze inna pompa. A... jest jeszcze jakis "lepszy" zaplon udalo mi sie kupic wczoraj za 44 dolary z wysyka. Musze konczvc postaram sie jutro pare rzeczy dopisac . Pozdrawiam! Edytowane 19 Maja 2009 przez night21rider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziadek XB Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 (edytowane) Witam ponownie. Jest to Buell xb 12 r z 2004 roku w kolorze czerwonym. Kupilem go jakis czas temu "zaocznie" z racji tego ze niema mnie w kraju, zdawalo mi sie ze za madre pieniade, ale patrzac przez pryzmat hm... stanu technicznego to raczej przeplacilem... Przebieg smieszny niecale 5000 mil ale motor niezbyt ciekawie chodzi, nie rowno , na zimnym obrotow niskich nie trzyma , za tylnym cylindrem zaczelo ciec i to dosc mocno, amorek tylny- lipa, rolka napinacza lorzyska do wymiany, zaciski zapieczone i przyrdzewiale tloczki, tarcze zero kolnierzy z ty ,ze motor dlugo stal i to chyba na dworze i wmiejscach gdzie sie stykaly z klockami zlapalo , porobily sie wrzery. Z plusow to byl zalorzony racingowy modul ,wydech, k&n, szyba. No nic kupilem teraz trzeba bulke doprowadzic do stanu przynajmniej bdb :cool: W wizualnie nie najgorzej pare grubszych rys - moze da sie zpolerowac kola sa zlote pojda raczej w czarny lakier z czerwonymi paskami. Dokupilem podnorzki rizoma- piekne , amorek sketu wilbersa, tylny amorek hyperpro, do przodu pojda sperzyny prodresywne wilbersa + olej tylko niewiem jakiej gestosci (moze doradzisz?) Inne wloty powietrza prawy bedzie cos jak lewy, a lewy sie jeszcze zastanawiam cz zalorzyc choc juz kupilem jest dwa razy wiekszy + wieksza chodnica chlodnica w srodku. Do tego airbox pojdzie na polke zalorzona bedzie tylko zaslepka na filt powietrza. Z silnikiem niewiem jeszcze co zrobie, zobaczymy najpierw jak wyglada w srodku. Ta 100-wka co powinna byc w srodku te pare kture mozna przycwanic jest dlamnie ok. narazie dokupilem inny "wysprzeglik " powinno sprzeglo byc bardziej miekkie, lzej chodzic , zebatke pommpy olejowej, uszczelki, swiece irydowe itp... Zaciski tez juz kupilem urzywki, ale naprawde dobrym stanie, klocki ap racing, przewody w stal w koszulkach raczej hel czarne tylko nad tarczami zastanawiam sie czy nowe jakies na bajerze czy orginal w urzywce? troche sie boje urzywek bo to roznie bywa-zobaczymy, moze jeszcze inna pompa. A... jest jeszcze jakis "lepszy" zaplon udalo mi sie kupic wczoraj za 44 dolary z wysyka. Musze konczvc postaram sie jutro pare rzeczy dopisac . Pozdrawiam! Co do nierównej pracy kabelek diagnostyczny + ECM Spy robią cuda Tłoczki :icon_rolleyes: nie trzeba było kupować nowych zacisków tylko tamte wycisnąć i przelecieć cienkim papierkiem. Tarcze jak chcesz mam komplet w super stanie bo u siebie zmieniłem na "gryzione" Olej jutro ci powiem jaki (wymieniałem u siebie) z tymi progresywami jeżeli nie masz zamiaru latać po torze to troche na wyrost. Załóż prawy i wystarczy (też na taki choruje),większa chłodnica niema sensu i tak nawet po ostrej jeździe jest chłodna jak sprawdzisz. Ten wlot i większa chłodnica to do rozwiercanych potworków się nadaje :icon_twisted: Power clutch fajna sprawa mam u siebie jest miękko :buttrock: Zębatka pompy nowa ? A poco słabo podaje olej stara? ( olej szukaj Royal Purple i filtr oleju K&N jest różnica cisza przy głowicy :crossy: ) Pompa hamulcowa od R1 (07) albo GSXR K7 radialną efekt ekstra hebel na dwa palce :buttrock: Airbox na półke? chodzi ci o Hyperchargera czy coś jak w XBRR? Jest dużo "lepszych" bajerów do Buella tylko się nie zagalopuj :biggrin: Tu mają fajne żeczy http://www.revperf.com/XB9-XB12/XBHome.html Edytowane 19 Maja 2009 przez Dziadek XB Cytuj ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
night21rider Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Witam! kabelek +programik tez jakis czas temu nabylem, tylko niewiem czy sobie poradze z nim jak nie bede prosil o pomoc :icon_rolleyes: filt oleju k&n stoji juz na polce :cool: tylko jeszcze olej raczej ten co polecasz tylko mi powiedz 20w50 pelen syntetyk? A co do tego air box-u to dolna czesc zostaje na to K&N i tylko zatyczka no i cover atrapa zbiornika oginal zapodam link powinien sie otworzyc http://www.twinmotorcycles.nl/webshop/arti...6&cid=285&s=&a= fajny sklepik http://www.twinmotorcycles.nl/ Powiedz mi ,a za ile by byly te tarcze? moze bym reflektowal :biggrin: choc niepowiem ze te co masz teraz sa extra gdzie i za ile kupiles mozna wiedziec? Jeszcze mogl bys mi doradzic jaki olej do zawiechy przedniej byl by ok ile w...? :notworthy: Z gory dzieki za wszystko!!! a zapodaj pare zdjec bo extra bulka :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziadek XB Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Witam! kabelek +programik tez jakis czas temu nabylem, tylko niewiem czy sobie poradze z nim jak nie bede prosil o pomoc :icon_rolleyes: filt oleju k&n stoji juz na polce :cool: tylko jeszcze olej raczej ten co polecasz tylko mi powiedz 20w50 pelen syntetyk? A co do tego air box-u to dolna czesc zostaje na to K&N i tylko zatyczka no i cover atrapa zbiornika oginal zapodam link powinien sie otworzyc http://www.twinmotorcycles.nl/webshop/arti...6&cid=285&s=&a= fajny sklepik http://www.twinmotorcycles.nl/ Powiedz mi ,a za ile by byly te tarcze? moze bym reflektowal :biggrin: choc niepowiem ze te co masz teraz sa extra gdzie i za ile kupiles mozna wiedziec? Jeszcze mogl bys mi doradzic jaki olej do zawiechy przedniej byl by ok ile w...? :notworthy: Z gory dzieki za wszystko!!! a zapodaj pare zdjec bo extra bulka :buttrock: Z programem sobie poradzisz poczytaj cały post od początku jest dużo napisane,dużo linków do ciekawych stron i patentów,olej pełen syntetyk 20W50 do obu dziur :smile: tzn. silnik i sprzęgło.Ja do swojego zalałem (25tyś km) i nic się nie dzieje nie cieknie nie bieże oleju.Kurcze nie mów że kupiłeś ten duperel do filtra,przecież to można zrobić ze swojego airboxu albo z plexy. Biędzie głośno teraz buła sapie jak smok na otwartym filtrze :icon_twisted: Za tarcze 450zł z wysyłką pasuje? Są sto procent proste Te moje kupiłem za 350euro na ebay (komplet tarcza przód/tył komplet klocków przód tył i czyścik do tarcz w sprayu) teraz podrożały. http://cgi.ebay.de/Braking-Wave-Komplettse...%3A1%7C294%3A50 Co do oleju do amorków to zalecają olej HD type E fork oil ale ja zalałem 10w Castrola ,ten typ E jest tej samej gęstości wcześniej wlałem 20w i były twarde jak cholera.ilość i poziom oleju w amorkach według manuala do XB9 mówi wlei 236,5 cm sześcienne do lagi wciśnij i wyciągnij ją kilka razy uzupełnij poziom oleju tak aby sięgał 116mm mierząc od krawędzi zewnętrznej rury.Uszczelniaczy nie musisz ściągać ze stanów dostaniesz je w każdym sklepie motocyklowy bądź larsonie. Wiesz jak rozebrać zawieszenie? :wink: Zresztą wszystko masz tutaj http://www.gigaboogie.com/buell/manuals/Bu...vice-Manual.pdf Cytuj ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
starky Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 Wymieniłem tłumik w XB9SX, oryginalny nie jest mi już potrzebny. Czy jest ktoś zainteresowany odkupieniem go? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.