michal_dh Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 (edytowane) Pierwszy raz sie z takim czyms spotkalem. Moto trzyma zawaliscie niskie obroty i ma na nich moc na wysokich jak sie jakims cudem wkreci to tez idzie jak wariat ale nie ma w ogole srednich :clap: Nie wkreca sie, jade na jedynce za bardzo odkrece manetke i jest buuuuu nie to ze gasnie tylko muli jak bardzo pomalo odkrecam to jest ok ale co to za jazda jak nie moge wyrwac na kolo z gazu. Czyszczenei gaznika i regulacja nic nie pomogla.Krucic z membranami tez czyscilem i nic. Czyszczenie filtra tez nic. Zmiana swiecy tez nic. Zmniejszenie mieszanki tez nic (wydawalo mi sie ze za duzo oleju go muli). Dodam ze problem jest najbardziej widoczny na rozgrzanym silniku na zimnym jako tako chodzi jak myslicie moze simre na wale od sprzegla ? Dodaje ze kompresja jest nie do przelamania.Zawor wydechowy dziala poprawnie pierwsza rzecz ktora sprawdzalem. Edytowane 1 Kwietnia 2008 przez michal_dh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Twoje, objawy wyglądają jak pęknięty pierścień... I jeszcze to, że na ciepło jest to bardziej odczuwalne. Mierzyłeś kompresję czy tylo tak na czuja? Mnie jak się moto przytarło to kompresja "na czuja" wydawała się w normie, więc mimo wszystko proponuje to zmierzyć, bądź zdjąć cylinder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Ja bym kompresje odrazu wykluczyl. Jak musze sie o cos opierac zeby kopnac moto to chyba jest ok na siedzac nie przelamie. Jak wczesniej zatarlem to reka ruszalem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo190i Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Jak tak ciężko kopnąć żeby odpalił to będzie pewnie przytarty korbowód na wale (jeśli wykluczyłeś tłok ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Dlaczego ma byc korba przytarta ? To normalna kompresja w tej pojemnosci w 2t dzisiaj pierscienei ogladalem i nie widze zadnego pekniecia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Skoro autor pisze, że motong ma moc na niskich i wysokich jak dawniej, to jak mogłoby się coś tam przytrzeć? :) Jakby się korba zatarła, to by nie tylko ciężko odpalał, ale ciężko byłoby w ogóle obrucić wałem. Ja bym przyczyny szukał jeszcze raz w gaźniku, przedmuchał wszystkie dysze . Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo40 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Ja mam tak samo przy mojej aprili af1 tylko tyle że ja zmieniałem silnik i był taki, kompresje mozna wykluczyc wał też no i gaźnik tak samo. Wiec jak myslicie co by to mogło byc? michal_dh ma racje to naprawde jest wkurzające!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo40 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Ja mam tak samo przy mojej aprili af1 tylko tyle że ja zmieniałem silnik i był taki, kompresje mozna wykluczyc wał też no i gaźnik tak samo. Wiec jak myslicie co by to mogło byc? michal_dh ma racje to naprawde jest wkurzające!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo40 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Ja mam tak samo przy mojej aprili af1 tylko tyle że ja zmieniałem silnik i był taki, kompresje mozna wykluczyc wał też no i gaźnik tak samo. Wiec jak myslicie co by to mogło byc? michal_dh ma racje to naprawde jest wkurzające!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorek9 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 naprawde dziwna sytuacja .. spróbuj jeszcze może wylać całe paliwo z baku i wlać nowe z innej stacji (mozę jeszcze więcej oktanowe?? ) kupić inny olej i spróbować .. ale przede wszystkim jeszcze raz rozkręcić gaźnik na wszystkie najmniejsze części i dokładnie i z sercem go wyczyścić i przedmuchać ... jeszcze tak myśle ... może zobacz czy sie filtr paliwa nie zapchał (ten który jest w baku) i looknij jeszcze przez korek do wlewu oleju jak wyglądają tarcze sprzęgła (ale mało prawdopodobne) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirooo Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 hmmm... Może wina modułu? Ja miałem identyczne objawy w NS1. Okazało się że w module coś nie łączyło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 (edytowane) No wiec gaznik chyba rozebralem z 16 razy i nic.. Kranik masz racje mozna przeczyscic i to zrobie a z paliwem to juz wczesniej wymyslilem i tez zakupie nowe.. Kurde juz tyle przy tym siedze i dalej nic... Pewnie cos banalnego a ja szukam wszedzie :banghead: Modul moj tydzien temu odebralem z naprawy wiec nie wiem czy by tak szybko poszedl sie walic :| Edytowane 7 Kwietnia 2008 przez michal_dh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorek9 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 jak by był walnięty modół to by przerywał i napewno nie chodził by dobrze na wysokich obrotach ... pokombinuj jeszcze z tym kranikiem .... zobacz czy możę jakiś liść Ci nie wleciał w filtr powietrza ... i naprawde sprawdź to paliwo ... (też tak kiedyś mialem podobnie .. alle mój nie miał w ogóle wysokich obrotach i cały czas sie dusił i okazało sie że po dolewce paliwa z innej stacji było już ok .. ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 napewno jest zła dawka paliwa, jak robi buuu to znacyz ze za dużo powietrza jest, ustaw więcej paliwa na iglicy, nasącz filtr powietrza olejem, i nie stosuj żadnych przerubektypu otwieranie filtra. jest to ewidentnie za dużo powietrza. sprawdź simering na wale i szczelkośc krucca, napewno wina lezy po tej stronie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Juz odpowiadam krucicec uszczelnilem bo mial male pekniecia ale nie byly one na wylot najwidoczniej jak nic to nie dalo. Dwa dni temu KTM dostal nowe simery na wale tez myslalem ze to tego problem i dalej nic. Teraz pozostaje mi sprawdzic to paliwo,kranik i swiece. Ale kur*wa ile mozna szukac wady :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.