Skocz do zawartości

Mały problem z Hondą NSR 125


szymon92
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Miałem podobny problem - okazało się że to zła świeca i źle ustawiony gaźnik. Świecę wymieniłem a gaźnik ustawiłem dobrze pewnego pięknego dnia kiedy stałem na przejeździe kolejowym i moto dziwnie chodziło w miejscu, jakby silnik miał zaraz zgasnąć. Ponieważ od dawna borykam się z problemem ustawienia gaźnika miałem ze sobą w kieszeni mały śrubokręcik. Czekając aż pociąg sobie przejedzie pochyliłem się i wyregulowałem optymalnie :icon_mrgreen: taka dobra wena mnie naszła.

 

Problemy z odpalaniem to zazwyczaj zbyt uboga mieszanka - proponuję wykręcić taką dużą śrubkę ze sprężynką trochę - to obniży przepustnicę a tym samym zmniejszy zawartość powietrza w mieszance.

Nie wykręcaj jej od razu za bardzo - co pół obrotu sprawdzaj czy jest już dobrze.

 

Rozgrzany silnik powinien po włączeniu lekko ssania przygasać. To najprostszy sposób stwierdzenia składu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problemy z odpalaniem to zazwyczaj zbyt uboga mieszanka - proponuję wykręcić taką dużą śrubkę ze sprężynką trochę - to obniży przepustnicę a tym samym zmniejszy zawartość powietrza w mieszance.

Nie wykręcaj jej od razu za bardzo - co pół obrotu sprawdzaj czy jest już dobrze.

A od kiedy to śrubą do unoszenia/opuszczania przepustnicy regulujesz skład mieszanki? :)

Ona służy do obrotów. Do regulacji składu masz mniejszą śrubkę i w zależności od danego gaźnika przymykasz nią obieg powietrza lub przepływ paliwa, odpowiednio wzbogacając lub zubożając mieszankę. Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedz mi że obniżając przepustnicę nie zubożysz mieszanki... Piszę bo u mnie taki zabieg bardzo pomógł i poprawiła się praca silnika na niskich obrotach, poza tym nie powinno to zmienić tak drastycznie obrotów silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedz mi że obniżając przepustnicę nie zubożysz mieszanki... Piszę bo u mnie taki zabieg bardzo pomógł i poprawiła się praca silnika na niskich obrotach, poza tym nie powinno to zmienić tak drastycznie obrotów silnika.

Obniżając iglicę zubożysz mieszankę. Ale nie kręcąć śrubą od wysokości przepustnicy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...