szymon92 Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 Witam mam taki mały problemik czasami zdarza się że na postoju motocykl sam zgaśnie puźniej nie odpala za pierwszym razem tylko za kturymś z kolei CO TO MORZE BYĆ??? :) Morze świeca CZY UKŁAD PALIWOWY CO??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 Wyglada na to, ze zalewa sie na wolnych obrotach. Trzeba by gaznik ustawic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuleY Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 Miałem podobny problem - okazało się że to zła świeca i źle ustawiony gaźnik. Świecę wymieniłem a gaźnik ustawiłem dobrze pewnego pięknego dnia kiedy stałem na przejeździe kolejowym i moto dziwnie chodziło w miejscu, jakby silnik miał zaraz zgasnąć. Ponieważ od dawna borykam się z problemem ustawienia gaźnika miałem ze sobą w kieszeni mały śrubokręcik. Czekając aż pociąg sobie przejedzie pochyliłem się i wyregulowałem optymalnie :icon_mrgreen: taka dobra wena mnie naszła. Problemy z odpalaniem to zazwyczaj zbyt uboga mieszanka - proponuję wykręcić taką dużą śrubkę ze sprężynką trochę - to obniży przepustnicę a tym samym zmniejszy zawartość powietrza w mieszance.Nie wykręcaj jej od razu za bardzo - co pół obrotu sprawdzaj czy jest już dobrze. Rozgrzany silnik powinien po włączeniu lekko ssania przygasać. To najprostszy sposób stwierdzenia składu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon92 Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 dzieki wam i pozdro :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Problemy z odpalaniem to zazwyczaj zbyt uboga mieszanka - proponuję wykręcić taką dużą śrubkę ze sprężynką trochę - to obniży przepustnicę a tym samym zmniejszy zawartość powietrza w mieszance.Nie wykręcaj jej od razu za bardzo - co pół obrotu sprawdzaj czy jest już dobrze.A od kiedy to śrubą do unoszenia/opuszczania przepustnicy regulujesz skład mieszanki? :) Ona służy do obrotów. Do regulacji składu masz mniejszą śrubkę i w zależności od danego gaźnika przymykasz nią obieg powietrza lub przepływ paliwa, odpowiednio wzbogacając lub zubożając mieszankę. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuleY Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Powiedz mi że obniżając przepustnicę nie zubożysz mieszanki... Piszę bo u mnie taki zabieg bardzo pomógł i poprawiła się praca silnika na niskich obrotach, poza tym nie powinno to zmienić tak drastycznie obrotów silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Powiedz mi że obniżając przepustnicę nie zubożysz mieszanki... Piszę bo u mnie taki zabieg bardzo pomógł i poprawiła się praca silnika na niskich obrotach, poza tym nie powinno to zmienić tak drastycznie obrotów silnika.Obniżając iglicę zubożysz mieszankę. Ale nie kręcąć śrubą od wysokości przepustnicy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 (edytowane) Do skasowania. Edytowane 7 Kwietnia 2008 przez Yosarian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.